eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie robót zasypowych i umocnieniowych związanych z zabezpieczeniem umocnienia dna wzdłuż Nabrzeża Helskie I na odcinku pomiędzy polerami 10-15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Gdynia: Wykonanie robót zasypowych i umocnieniowych związanych z zabezpieczeniem umocnienia dna wzdłuż Nabrzeża Helskie I na odcinku pomiędzy polerami 10-15
Numer ogłoszenia: 50320 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. , ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 627 40 36, faks 058 6274578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Port Morski.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót zasypowych i umocnieniowych związanych z zabezpieczeniem umocnienia dna wzdłuż Nabrzeża Helskie I na odcinku pomiędzy polerami 10-15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót zasypowych i umocnieniowych, związanych z zabezpieczeniem istniejącego umocnienia dna, zgodnie z zakresem przedstawionym w wariancie II dokumentacji projektowej nr 355/2015/2 - stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Roboty należy wykonać z podziałem na 2 etapy. Określenie etapów przedstawione jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Roboty bezwzględnie należy rozpocząć od etapu 1. Rozpoczęcie robót etapu 2 może nastąpić po wykonaniu i przedstawieniu sondażu potwierdzającego uzyskanie rzędnej -15,5 dla etapu 1. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu Zamówienia określa dokumentacja projektowa nr 355/2015/2 i obejmuje między innymi: 1)roboty regulacyjne polegające na zasypaniu największego przegłębienia do rzędnej - 15,5 m i ułożeniu proj. umocnienia bezpośrednio na wykonanym zasypie oraz na istniejącym dnie (układającym się w nachyleniu). Roboty zasypowe z kruszywa grubego (kruszbet, frakcja 30-60mm) wykonywane będą w następującej kolejności: a)likwidacja przegłębienia - wykonanie zasypu do poziomej płaszczyzny na rzędnej 15.5m(A) z półką wychodzącą poza obrys proj. umocnienia o szerokości 4m; skarpa od strony Kanału Portowego - w nachyleniu około 1:3 - uformowana samoistnie podczas wykonywania robót zasypowych; b)po ułożeniu dolnej warstwy podpierającej umocnienie (obwałowania) - wykonanie zasypu w obrębie ułożonych worków, miąższości ca 0.5m; c)po zakończeniu układania umocnienia dna - wykonanie zasypu wokół obszaru umocnienia, od strony wschodniej (podejścia do stanowiska); 2)umocnienie dna: a)przewiduje się ułożenie umocnienia materacy o wymiarach 200x150x45cm, umocnienie zaprojektowano analogicznie do istniejącego: z worków o kształcie zbliżonym do prostopadłościanu, o wymiarach 200x150x45cm, uszytych z tkaniny geotekstylnej, wypełnionych piaskiem. Worki, po ułożeniu, bezpośrednio na zasypie z kruszbetu, zostaną połączone ze sobą za pomocą linki z włókien syntetycznych, tworząc ciągłe umocnienie; b)całkowita długość umocnienia dna wynosi 102m; c)umocnienie z worków geotekstylnych w pasie szerokości 18.75m; d)całkowita powierzchnia umocnienia dna wynosi 1904 m2; e)korona umocnienia na rzędnych -13.90÷-15.9m(A); f)skrajny rząd worków (od strony nabrzeża ) ułożony na zapadniętych workach istniejącego umocnienia; g)umocnienie dna kształtuje się w sposób następujący: -umocnienie zasadnicze: tak jak w wariancie pierwszym - 12 rzędów worków geotekstylnych, po 50 szt. worków każdy; -obwałowanie: 2 spodnie rzędy podpierających worków geotekstylnych na krawędzi pasa umacnianego - wzdłuż od strony Kanału Portowego (2 x 58 szt.) układane bezpośrednio na uprzednio wykonanym zasypie spłycającym; -obwałowanie: 2 spodnie rzędy podpierających worków geotekstylnych na krawędzi pasa umocnionego - na obu krańcach proj. umocnienia, prostopadle do nabrzeża (2 x 2 x 7 szt.) układane na uprzednio wykonanym zasypie spłycającym. 4.Roboty zasypowe należy rozpocząć niezwłocznie, tj. nie później niż dwa tygodnie od daty przekazania terenu wykonywania robót. 5.Przed sporządzeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z informacją o warunkach prowadzenia robót (ruchu statków, warunkach meteorologicznych, konieczności ewentualnych dodatkowych holowań sprzętu, przestojów. Prace będą prowadzone w trakcie normalnej eksploatacji portu, priorytet - praca portu. 6.Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą w formie papierowej i w formie elektronicznej w formacie pliku tekstowego XYZ w układzie współrzędnych PUWG 2000. Doręczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej będzie stanowić podstawę do rozpoczęcia czynności dbiorowych. 7.Na zakończenie każdego dnia pracy należy wykonać atest nurkowy, z podaniem aktualnych, minimalnych głębokości i przekazanie do Kapitanatu Portu, w celu potwierdzenia bezpieczeństwa nawigacyjnego. Brak atestu może spowodować wstrzymanie ruchu statków w tym rejonie portu, a konsekwencje finansowe zostaną scedowane na Wykonawcę robót. 8.Z uwagi na istniejące głębokości oraz ograniczenie zakresu możliwych spłyceń sąsiednich akwenów prace zasypowe należy wykonywać za pomocą chwytaka podającego urobek bezpośrednio w miejsce przegłębienia. Zamawiający nie dopuszcza podawania urobku w miejsce przegłębienia za pomocą technologii klapowania szalandy. 9.Zwraca się uwagę na istniejącą infrastrukturę portową, która nie może zostać uszkodzona w trakcie prowadzonych robót. Ewentualne uszkodzenia infrastruktury oraz wyposażenia nabrzeży (m.in. linia odbojowa, linia cumownicza, urządzenia wyłazowe) i sąsiednie umocnienie dna będą naprawiane na koszt Wykonawcy. Wzdłuż Nabrzeża Helskiego I, ułożone jest umocnienie dna w postaci materacy wypełnionych materiałem żwirowym. Dokumenty opisujące stan techniczny infrastruktury sąsiadującej z akwenem czerpania zostaną przekazane w dniu przekazania terenu wykonywania robót wybranemu Wykonawcy. 10.Zamawiający posiada aktualne plany batymetryczne sąsiadujących akwenów, tj. Nabrzeża Helskie I, i w przypadku powstania spłyceń, w okresie od rozpoczęcia do zakończenia robót, na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek niezwłocznego przywrócenia poprzednich głębokości. 11.Prowadzenie robót każdorazowo należy uzgadniać z Głównym Dyspozytorem Portu oraz Kapitanatem Portu. 12.Miejsce cumowania sprzętu pływającego (w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, zajętości akwenu) zostanie wyznaczone w trakcie przekazania terenu wykonywania robót. Każdorazowo przed planowanym cumowaniem sprzętu będzie należało uzyskać zgodę Dyspozytora Portu oraz Kapitanatu Portu. 13.Zacumowany sprzęt pływający winien być odpowiednio zabezpieczony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami portowymi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.15.00 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa pozwolenie na wykonywanie robót podwodnych wydane przez Urząd Morski Gdynia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum: a)jednej roboty umocnieniowej o powierzchni 2000 m2, b)jednej roboty zasypowej o kubaturze 2 000 m3. Wykaz winien być sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te(określone co do zakresu, kwoty, terminu realizacji, nazwy i adresu Zamawiającego) zostały wykonane z należytą starannością

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania Zamówienia potwierdzający, że dysponuje lub będzie dysponował: a) koparką chwytakową na pontonie, b) zespołem holowniczym. Wykaz winien być sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa imienny wykaz osób, które będą realizowały Zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania Zamówienia potwierdzający, że osoba wskazana na stanowisko kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego, w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń w specjalizacji hydrotechnicznej oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień. Dopuszcza się posiadanie uprawnień budowlanych konstrukcyjno-budowanych bez specjalizacji, pod warunkiem ukończenia studiów o kierunku budownictwa morskiego lub wodnego. Do wykazu Wykonawca dołączy potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji oraz kopię aktualnych zaświadczeń o przynależności do izby samorządu zawodowego. Wykaz ten winien być sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa: 1)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy polisę odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia wraz z potwierdzonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy dowodem jej opłacenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.port.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.port.gdynia.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. przy ul. Rotterdamskiej 9 w Dziale Umów i Rozliczeń, klatka B, III piętro, pokój nr 330.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.