eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Artykuły spożywcze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Iława: Artykuły spożywcze
Numer ogłoszenia: 503178 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Iławie , ul. 1 Maja 14, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6494515, faks 089 6492730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Artykuły spożywcze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych ( różnych ) do Magazynu Żywnościowego Zakładu Karnego w Iławie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.40.00-1, 15.89.10.00-0, 15.83.15.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - zał. nr 1; ocena wg formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - zał. nr 1; ocena wg formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - zał. nr 1; ocena wg formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - zał. nr 1; ocena wg formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - zał. nr 1; ocena wg formuły spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 3 2. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (złożone w formie pisemnej, w oryginale, określające zakres umocowania, podpisane przez mocodawcę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) : a) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców; c) oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oświadczenie wymienione w rozdz. 6 pkt 1 siwz składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie; oświadczenie wymienione w pkt 2 i dokument wymieniony w pkt 4 składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być czytelne, opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i czytelnym podpisem zawierającym co najmniej pełne nazwisko składającego oświadczenie lub pieczęcią imienną i parafką wykonawcy lub pełnomocnika wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), w szczególności w przypadku: a. zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b. zmiany cen na rynku krajowym, c. zmiany, której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca może wystąpić z wnioskiem o zmianę ceny netto poszczególnego asortymentu na wyższą wyłącznie w przypadku znacznego wzrostu cen na rynku i nie więcej niż o wskaźnik wzrostu cen danego artykułu ogłaszany w Biuletynie Statystycznym województwa warmińsko-mazurskiego wydawanym przez GUS w Olsztynie, nie wcześniej niż od dnia 1 kwietnia 2013r., raz w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli Biuletyn Statystyczny województwa warmińsko-mazurskiego nie będzie publikował wskaźnika wzrostu cen któregoś z artykułów, podwyżka będzie dokonana w oparciu o wskaźnik wzrostu średnich cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w tymże Biuletynie. 3. Zmiany powinny zostać zgłoszone w formie wniosku (pisemnie, faksem) z uzasadnieniem faktycznym i prawnym ich wprowadzenia. 4. Zmiana treści umowy pod rygorem nieważności wymaga zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy. 5. Zmiana ceny na wyższą może nastąpić w terminie nie krótszym niż 21 dni od daty złożenia wniosku o jej podwyższenie. W przypadku obniżek cen danego asortymentu na rynku, ceny dostaw zostaną obniżone wg tych samych zasad.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny 14-200 Iława, ul. 1 Maja 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny 14-200 Iława, ul. 1 Maja 14 Sekretariat (pokój 204).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ocet spirytusowy 10 % - 900litrów (op. do 3l) 2. Musztarda - 2 300kg (op. do 5kg) 3. Ketchup - 2 200kg (op. do 5kg) 4. Majonez stołowy - 1 000kg (op. do 5kg) 5. Leczo pieczarkowe - 3 900kg (op. do 5kg) 6. Koncentrat pomidorowy 30 % - 3 000kg (op. do 5kg) 7. Szczaw konserwowy siekany - 800kg (op. do 5kg) 8. Groszek konserwowy - 1 600kg (op. do 1kg) 9. Kukurydza konserwowa - 1 000kg (op. do 1kg).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kasza jęczmienna - 5 000kg (op. do 25kg) 2. Ryż - 3 000kg (op. do 25kg) 3. Mąka pszenna typ 500 - 6 000kg (op. do 10kg) 4. Mąka ziemniaczana - 400kg (op. 1kg) 5. Kawa zbożowa - 3 800kg (op. do 5kg) 6. Sól spożywcza - 4 800kg (op. do 5kg) 7. Groch cały nie łuskany - 3 500kg opakowania - worki do 25kg 8. Fasola JAŚ - 3 500kg opakowania - worki do 25kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bulion drobiowy instant - 2 600kg (op. do 25kg) 2. Zupa pieczarkowa baza - 250kg (op. do 10kg) 3. Żurek baza - 400kg (op. do 10kg) 4. Zupa grochowa baza - 650kg (op. do 10kg) 5. Sos pieczeniowy - 350kg (op. do 10kg) 6. Sos grzybowy - 350kg (op. do 10kg) 7. Sos cygański - 350kg (opak. do 10kg) 8. Przyprawa do zup w płynie - 1 400litrów (op. do 10litrów ) 9. Koper suszony - 60kg (op. 0,5-2kg) 10. Majeranek - 60kg (op. 0,5-2kg) 11. Papryka słodka mielona - 70kg (op. 0,5-2kg) 12. Pieprz czarny mielony - 150kg (op. 0,5-2kg) 13. Czosnek granulowany - 25kg (op. 0,5-2kg) 14.Ziele angielskie - 70kg (op. 0,5-2kg) 15. Liść laurowy - 60kg (op. 0,5-2kg).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Marmolada wieloowocowa twarda - 3 600kg 2. Dżem wieloowocowy - 3 600kg 3. Miód sztuczny płynny - 400kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Makaron.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Makaron - 11 000kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Syrop owocowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Syrop owocowy - 13 000litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.