eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › Zakup i dostawa energii elektrycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Grybów: Zakup i dostawa energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 503148 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów , Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450140, faks 018 4450202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grybow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa energii elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa energii elektrycznej do oświetlenia dróg i ulic miejskich na terenie Miasta Grybów oraz: 3.1.1. Urzędu Miejskiego w Grybowie ul. Rynek 12 - nr ewidencyjny 80017054, 80017056, 80017265, 3.1.2. Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Szkolna 1- nr ewidencyjny 80019143, 80019144, 3.1.3. Szkoły Podstawowej nr 2 ul. Biała Wyżna 48 - nr ewidencyjny 85686065, 3.1.4. Gimnazjum w Grybowie ul. Węgierska 6 - nr ewidencyjny 80019020, 3.1.5. Przedszkola Samorządowego w Grybowie ul. Topolowa - nr ewidencyjny 80017242, 3.1.6. kompleksu sportowego Orlik ul. Grottgera - nr ewidencyjny 80017195, 3.1.7. klubu LKS Grybowia ul. Grunwaldzka - nr ewidencyjny 80017002, 80017263, 3.1.8. remizy Ochotniczej Straży Pożarnej ul. Biała Wyżna - nr ewidencyjny 85686002, 3.1.9. pracowni rentgenowskiej ul. Kościuszki - nr ewidencyjny 80017074. 3.2. Miejsca dostarczenia energii oraz sposób realizacji zamówienia określają odpowiednie zapisy wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 3.3. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w 2013 r. (analiza na podstawie faktycznego zużycia od grudnia 2011 r. do listopada 2012 r.): 3.3.1. taryfa C11 - całodobowa: 122099 kWh, 3.3.2. taryfa C12a - w szczycie: 2751 kWh, 3.3.3. taryfa C12a - poza szczytem: 3191 kWh, 3.3.4. taryfa C12b - dzienna: 215412 kWh, 3.3.5. taryfa C12b - nocna: 255126 kWh. 3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego schematu: 3.4.1. CZEŚĆ 1 - Obiekty miejskie (taryfa C11 i C12a), 3.4.2. CZĘŚĆ 2 - Oświetlenie uliczne (taryfa C12b). 3.5. Podane wyżej wartości zużycia energii elektrycznej wynikają z faktycznego jej zużycia na podstawie ostatnich dwunastu miesięcy (grudzień 2011 - listopad 2012). 3.6. Zamawiający kwalifikuje się do grupy przyłączeniowej: V. Określenie przewidywanego poboru energii stanowi element niezbędny służący do wyboru najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach. Rozliczenie dostawy z usługą odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających z Taryf Wykonawcy i Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie oświadczenia o posiadaniu umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usługi dystrybucji. OSD na terenie Miasta Grybów jest: ENION GRUPA TAURON S.A. 30-417 Kraków, ul. Łagiewnicka 6C. 3.8. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. Nr 93, poz. 623, z późn. zm.), taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Sytemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 4 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. W tym zakresie Zamawiający wymaga w szczególności aby zamówienie wykonywane było przez Wykonawcę, który spełnia wymagania określone w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059) tj. posiada aktualną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 4 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 4 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 4 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 4 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy zosatły zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grybowie Biuro Obsługi Klienta ul. Rynek 12 33-330 Grybów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Grybowie Biuro Obsługi Klienta ul. Rynek 12 33-330 Grybów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obiekty miejskie (taryfa C11 i C12b).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa energii elektrycznej do punktów wymienionych w Specyfikacji (3.1.1 do 3.1.9).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oświetlenie uliczne (taryfa C12b).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa energii elektrycznej do oświetlenia dróg i ulic miejskich na terenie Miasta Grybów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.