eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwierzyce › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Iwierzyce: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce
Numer ogłoszenia: 503066 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 459342 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwierzyce, Iwierzyce 80, 39-124 Iwierzyce, woj. podkarpackie, tel. 017 7455950, faks 017 2221444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie wszystkich rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iwierzyce. Powierzchnia gminy 65,58 km2 . W skład gminy wchodzi 9 sołectw : Będzienica, Bystrzyca, Iwierzyce, Nockowa, Olchowa, Olimpów, Sielec, Wiercany, Wiśniowa. Ilość mieszkańców Gminy Iwierzyce objętych deklaracjami na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wynosi około 7100 osób, a liczba nieruchomości, z których należy odebrać odpady komunalne - około 1770. Rzeczywista liczba zameldowanych w Gminie Iwierzyce to około 7660 osób. Na terenie Gminy Iwierzyce zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów, która w ciągu realizacji zamówienia może ulec zmianie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Odbiór i zagospodarowanie z nieruchomości , na których zamieszkują mieszkańcy: 1)odpadów komunalnych zmieszanych (w tym popiołów), gromadzonych w oznakowanych workach wystawianych na trasie odbioru, 2)odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny takich jak: papier i tektura, szkło białe i kolorowe, tworzywa sztuczne, metal, odpady biodegradowalne, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach wystawianych na trasie odbioru, 3) pozostałych odpadów zbieranych raz do roku:farby, lakiery, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte oleje, zużyte opony, żarówki, świetlówki, baterie i akumulatory, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, lekarstwa, odpady budowlane i rozbiórkowe (z zastrzeżeniem, iż odpady te pochodzą z drobnych remontów, na które nie jest wymagane uzyskanie stosownego zezwolenia). Nieodpłatne wyposażenie wszystkich gospodarstw domowych w worki na odpady, o pojemności 120 l lub 60 l, wykonane z folii polietylenowej LDPE z nadrukiem odpowiadającym jego przeznaczeniu, w następujących kolorach: a)niebieski - papier i tektura, b)zielony - opakowania szklane białe i kolorowe, c)żółty - tworzywa sztuczne, d)czerwony - metal e)brązowy - odpady biodegradowalne, f)czarny - odpady zmieszane Worki przeznaczone do odbioru odpadów mają być oznaczone nadrukiem odpowiadającym ich przeznaczeniu np. (papier i tektura) i posiadać logo wykonawcy usługi bądź zamawiającego - Gminy Iwierzyce. Każde gospodarstwo domowe (tj. wszystkie osoby zamieszkujące daną nieruchomość mieszkalną,) musi otrzymać również nalepki identyfikujące poszczególne gospodarstwa domowe w formie kodu kreskowego. Wykonawca zobowiązany jest drukować kody kreskowe , które wraz z workami będzie przekazywał właścicielom nieruchomości w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia. Na podstawie przekazanych danych Wykonawca wydrukuje w formie naklejki na papierze termo transferowym numer identyfikacyjny kod kreskowy dla danej nieruchomości zabudowanej w ilości zamówionych worków na odpady. Kod kreskowy powinien zawierać zakodowane informacje, minimum: imię i nazwisko , adres nieruchomości zabudowanej na której powstają odpady komunalne. Wykonawca zbiera worki posiadające nalepki identyfikacyjne. Wykonawca przed dniem 1 stycznia 2014 r. jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt (poprzez pocztę polską lub przedstawiciela firmy) każdemu gospodarstwu domowemu: 1) harmonogram odbioru odpadów wraz z informacją, w formie ulotki, na temat zasad segregacji (czyli co należy wrzucać do poszczególnych worków,) i punktów odbioru worków na odpady. 2) nalepki identyfikujące poszczególne gospodarstwa domowe w formie kodu kreskowego. Worki do zbiórki odpadów oraz kody kreskowe zapewnia mieszkańcom Wykonawca. Worki wg zapotrzebowania mieszkańców będą do odbioru we wskazanych, przez firmę punktach, ogólnodostępnych placówkach publicznych (sklepach) - co najmniej jeden na sołectwo, przy czym nie mniej niż dwa w miejscowościach Nockowa i Olchowa i dodatkowy w Urzędzie Gminy, w Iwierzycach. W przypadku niewystarczającej ilości nalepek identyfikujących kolejne kody kreskowe wykonawca będzie dostarczał, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem mieszkańców, w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od zgłoszenia tej okoliczności przez pracownika urzędu gminy. W przypadku zgłoszenia braku worków w punktach ich odbioru wykonawca zobowiązany jest uzupełnić braki w terminie 3 dni od zgłoszenia. Wykonawca w trakcie realizacji umowy odbierze każdą ilość odpadów zgromadzonych w odpowiednich workach oraz wystawionych podczas jednorazowej zbiórki. Odbiór odpadów będzie się odbywał z następującą częstotliwością : a) Odpady zmieszane i segregowane odbierane będą w godzinach od 8.00 do 20.00, dwa razy w miesiącu zgodnie z harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym po podpisaniu umowy, b) odbiór odpadów segregowanych i zmieszanych w danej miejscowości odbywać się będzie w tym samym dniu. c ) odpady komunalne typu: farby, lakiery, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte oleje, zużyte opony, żarówki, świetlówki, baterie i akumulatory, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, lekarstwa, odpady budowlane i rozbiórkowe (z zastrzeżeniem, iż odpady te pochodzą z drobnych remontów, na które nie jest wymagane uzyskanie stosownego zezwolenia) odbierane będą w wyznaczonych miejscach na terenie gminy - jeden raz w roku w terminie ustalonym pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym na trasie odbioru odpadów w okresie od 1 września do 31 października. d) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania miejsc po odbiorze odpadów komunalnych w należytej czystości w przypadku ich zanieczyszczenia. Zagospodarowanie odpadów: 1) W ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub zastępczej regionalnej instalacji, w przypadku braku instalacji regionalnej, właściwej dla regionu zachodniego województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą Nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 2) W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami,o której mowa w art. 33 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3) Odbiór odpadów komunalnych przez właściwą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca , który ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranym odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 4) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów, osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku. Trasy zbiórki odpadów. 1.Trasy zbiórki odpadów przebiegają wzdłuż dróg: krajowej, powiatowych i gminnych a także wewnętrznych. Wykonawca winien posiadać pojazdy umożliwiające poruszanie się po drogach o ograniczeniu tonażowym do 5 ton. Trasy odbioru odpadów z 9 sołectw zostały przedstawione na mapie stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ i wynoszą około 105 km. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w innym dniu, powiadamiając mieszkańców o innym terminie odbioru odpadów. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 2. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9d ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach. 3. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 4. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) Karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Kwartalną informację zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 5. Wykonawca odbiera odpady z terenu gminy z nieruchomości zamieszkałych. 6. Nie dopuszcza się zbierania - dopełniania pojazdu odpadami z terenu innej gminy lub z nieruchomości niezamieszkałych. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w okresie zamówienia wynosi 600 Mg. Podstawowe obowiązki Wykonawcy : 1) Prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z ustawa o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przepisami szczegółowymi. 2) Monitorowanie obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych . Przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, wykonawca sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, notatka, dokumentacja fotograficzna) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu. 3) Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach od 7.30 do 15. 30 w dni robocze celem przyjmowania zgłoszeń i interwencji od Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarka Komunalna w Błażowej, Sp. z o o., ul. 3-go Maja 35, 36-030 Błażowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 296264,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 386467,20

  • Oferta z najniższą ceną: 386467,20 / Oferta z najwyższą ceną: 417479,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.