eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Sosnowiec: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
Numer ogłoszenia: 50303 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Ulic i Mostów , ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, faks 032 2917960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia bezpieczeństwa ruchu zgodnie z załącznikiem nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach poz. 2181 Dziennik Ustaw nr 220 z dnia 23 grudnia 2003 r: z późn. zm: Urządzenia bezpieczeństwa ruchu typu U-3, U-4, U-5, U-9, U-20 oraz ich odmiany powinny być wykonane z blachy stalowej grubości 1,5mm ocynkowanej i malowanej proszkowo pokryte folią odblaskową 2.typu. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu z konstrukcją wsporczą powinny posiadać słupki fi 60mm, odpowiedniej długości (zgodne z rozporządzeniem j.w.), uchwyty do zamocowania tarcz na tych słupkach oraz podstawy o masie 25kg do każdego ze słupków by zapewnić stabilność konstrukcji wsporczej. 1. LUSTRO DROGOWE (tłukące i nietłukące) U-18, wykonane z polimeru, akrylu odpowiednio fi 900 mm 800x1000 mm przystosowane do montażu (z uchwytem) na słupkach : o przekroju fi 50 - 60 mm o przekroju kwadratowym 80 x 40 mm 2. PACHOŁKI DROGOWE U-23 wykonane z materiału elastycznego - GUMY, pokryte materiałem odblaskowym - biało - czerwone, o wymiarach : - wysokość 50 cm U-23c wraz z napisem MZUiM Sosnowiec dopuszcza się inny materiał elastyczny niż guma (np. poliuretan). 3. TAŚMA: 3.1. OSTRZEGAWCZA U-22 biało-czerwona 3.2. TAŚMA UNIEWAŻNIAJĄCA TREŚĆ ZNAKU - szer. 65,00 mm 4. TABLICA 4.1. PROWADZĄCA POJEDYNCZA lub CIĄGŁA U-3 (a lub b i c lub d) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: (z konstrukcją wsporczą) 2 słupki ocynkowane fi 60 mm, wys. 1500 mm + 2 podstawy gumowe - 28 kg każda + komplet obejm: - długość 180 cm długość 240 cm 4.2. TABLICA ROZDZIELAJĄCA U-4 (a lub b) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań (bez konstrukcji wsporczej) - U-4b 500x750 mm 4.3. TABLICA KIERUJĄCA U-21 (a lub b), 1-stronna lub 2-stronna z tworzyw sztucznych pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: podstawa gumowa o masie 25-30 kg + komplet obejm. 5. ZAPORA DROGOWA wraz z konstrukcją wsporczą: 5.1. U-20a z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: 2 słupki ocynkowane fi 60 mm, wys. 1000 mm + 2 podstawy gumowe - 19 kg każda + komplet obejm: długość 225 cm 5.2. U-20b z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: 2 słupki ocynkowane fi 60 mm, wys. 1000 mm + 2 podstawy gumowe - 28 kg każda + komplet obejm: długość 225 cm 6. 6.1. SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5a zespolony, z tworzyw sztucznych, bez konstrukcji wsporczej; minimalna średnica przy wierzchołku 25 cm 6.2. SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5 a i b zespolony, z tworzyw sztucznych, dwustronny, ze znakami o średnicy fi 400 mm odblaskowy typu 2 6.3. SŁUPEK BLOKUJĄCY U-12c fi 120mm, oklejony folią odblaskową typu 2 7. Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego powinny posiadać odpowiednie atesty. Zamawiający zastrzega sobie zamawianie w przypadkach uzasadnionych innych elementów ruchu drogowego w ramach niniejszego postępowania, które będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych Dostawcy. 8. Dostawca jest zobowiązany do posiadania aprobaty technicznej na niektóre elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, z wyłączeniem: pachołków drogowych taśmy ostrzegawczej; - aktualną na czas realizacji zamówienia APROBATĘ należy zamieścić w ofercie. zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych warunkach technicznych dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach, stanowiących Załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie j.w. (Dz. U. nr 220/2003, poz.2181, pkt 1.3. z późn. zmianami). B.2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA od dnia podpisania umowy do 31.12.2012r. B.3. INNE WYMAGANIA: Wykonawca (Dostawca) zobowiąże się dostarczać każdorazowo przedmiot zamówienia na własny koszt (dlatego w cenę materiału należy wkalkulować koszt transportu). Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Wykonawca dostarczy każdorazowo zamówienie do bazy Miejskiego Zakładu Ulic i Mostów, 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22-I. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 7 dni po informacji faxem od zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opis warunków gwarancji i serwisu pogwarancyjnego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Plonów 22-I, 41-200 Sosnowiec, I piętro , biurowiec, pokój 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 12:45, miejsce: ul. Plonów 22-I, 41-200 Sosnowiec, I piętro , biurowiec, pokój 23- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.