To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Ostrów Wielkopolski: Dostawa artykułów biurowych, armatury wodno-kanalizacyjnej do Szkoły Podstawowej w Słaborowicach w Gminie Ostrów Wielkopolski, w ramach projektu - Podajmy sobie ręce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 502856 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 477636 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, armatury wodno-kanalizacyjnej do Szkoły Podstawowej w Słaborowicach w Gminie Ostrów Wielkopolski, w ramach projektu - Podajmy sobie ręce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, armatury wodno-kanalizacyjnej, niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu - Podajmy sobie ręce. Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2, 3, do SIWZ. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Jakość dostaw należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważnie) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art.30 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp. lub ustawa, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Kod CPV: 39.19.00.00-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe. 2. Przedmiot zamówienia: 1) Dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis załączniki nr 2 Formularz cenowy. 2) Dostawa armatury wodno-kan., demontaż istniejącej, montaż nowej w pomieszczeniu socjalnym Szkoły Podstawowej w Słaborowicach. Szczegółowy opis załączniki nr 3 Formularz cenowy - przedmiar w/w załączniki do wypełnienia i wyliczenia ceny ofertowej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na zamontowaną armaturę wodno-kan...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.19.00.00-7, 45.33.24.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2, 3, do SIWZ...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Cześć 1- artykuły biurowe..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. BIUR-ART. HURT-DETAL ul. Gimnazjalna 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski, 63-400 ul. Gimnazjalna 14,, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4190,27
Oferta z najniższą ceną: 4190,27 / Oferta z najwyższą ceną: 4190,27
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 - armatury wodno-kan..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe AB Bożena Biela, Sobótka, 63-450 Szczury 60,, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3706,09
Oferta z najniższą ceną: 3706,09 / Oferta z najwyższą ceną: 3706,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Budowa instalacji odnawialnego źródła energii w celu redukcji emisji CO2 na rzecz taniego ciepła w Ostrowie Wielkopolskim
- Remont dachu wraz z instalacją odgromową - BT/Pleszew
- Dostawa materiałów zużywalnych do TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO i REZONANSU MAGNETYCZNEGO
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa miejskiego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kowalu - nr 2
- "Remont łazienek wraz z instalacjami w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kilińskiego 9 w Skierniewicach"
- Wykonanie prac remontowych i rozbiórkowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
- "Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Przebudowa Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w Bukowinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.