Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-13
Poznań: Dostawa przedmiotów umundurowania
Numer ogłoszenia: 50261 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8355900, faks 061 8301191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://sapsp.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów umundurowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 133 000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00 - Mundury strażackie 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Dokumenty i oświadczenia będą oceniane pod względem: ich wystawienia przez uprawniony podmiot lub organ, daty wystawienia, prawidłowości zawartych informacji, adresata dokumentu, jego kompletności..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony i podpisany odpowiednio dla zadania załącznik nr 9 do SIWZ - Formularz ofertowy. 1.2. Jeżeli oferta zostaje podpisana przez osobę, której umocowanie nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r, nr 19, poz. 177 ze zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sapsp.edu.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 107 w Budynku B1)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (Sekretariat Szkoły)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego mundurów wyjściowych zimowych 75 kpl. (w tym jeden komplet munduru wyjściowego damskiego) oraz mundurów służbowych 75 kpl..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego czapek wyjściowych zimowych 115 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 133 00 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego beretów 75 szt. oraz czapek służbowych zimowych 75 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego kurtek ? 75 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego swetrów służbowych 75 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego rękawiczek zimowych 75 par..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego koszul męskich służbowych 312 szt., damskich służbowych 8 szt. oraz koszul męskich wyjściowych 148 szt., damskich wyjściowych 12 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego półbutów służbowych 75 par oraz botków ocieplanych 75 par..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu w Strefie Płatnego Parkowania na terenie Wildy i Łazarza w Poznaniu.
- DOSTAWA Leków do programów lekowych - Darbopoetinum Alfa
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
- Dostawa naczyń i sztućców z tworzywa wielokrotnego użytku
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży ochronnej dla zespołów wyjazdowych Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego w Sanoku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY I BUTÓW ROBOCZYCH ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w 2024 roku
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
- Sukcesywna dostawa odzieży , obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników ZUOK RUDNO Sp. z o.o.
więcej: Obuwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.