eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-06

Elbląg: Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I
Numer ogłoszenia: 50255 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pętla Żuławska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Ul. Łączności 2 pok. 12 (USC), 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 239 67 71, faks 55 239 67 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.petlazulawska.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I, które obejmuje swym zakresem Przystań w Rybinie Przystań w Rybinie. Właściciel - Gmina Stegna. Przystań żeglarska składa się z nabrzeża postojowego dla statków białej floty oraz trzech stanowisk postojowych dla jachtów w miejscowości Rybina, gmina Stegna. Część hydrotechniczna Przedmiotowa inwestycja składa się z nabrzeża postojowego o długości linii cumowniczej 100,0 m. Długość odcinków zamykających wynosi 2 x 10 mb. Konstrukcja nabrzeża wykonana jako oczepowa, na stalowej ściance szczelnej kotwionej za pomocą ściągów stalowych do żelbetowych tarcz. Nabrzeże wyposażone w: żeliwne pachoły cumownicze o nośności 100 kN, rozmieszczone co10 m, poliuretanową odbojnicę z pionowych elementów typu MKA 400, co 1,20 m, stalowe typowe drabinki wyłazowe, szer. 40 cm, co 25 m, standardowe kolumienki zasilania w wodę pitną i energię elektryczną - 2 kpl, typowy sprzęt ratowniczy - 2 komplety: koła z linką i bosak . Na nabrzeżu, w odległości 1,5 metra od jego podwodnej krawędzi zamocowane barierki ochronne stalowe wysokości 110 cm. Dla komunikacji z cumującymi jednostkami pływającymi przewidziano zamykane łańcuchowo przęsła barierki. W inwestycji występują trzy pomosty cumownicze o szerokości 2,4m oraz długości 30m każdy. Pomosty na całej swej powierzchni posiada drewniany pokład. Wyposażenie pomostów: stalowe pachoły cumownicze o nośności 6,2 kN - 4 szt. na pomost, drewniana belka odbojowa na całej długości pomostu, stalowe drabinki wyłazowe - 2 szt. na każdy pomost, stalowy trap wyjścia na ląd L x B = 6,0 m x 1,3 m, stojak ze sprzętem ratunkowym. Część kubaturowa. Na terenie działki występuje budynek sanitarny o pow. 49,56 m2, parterowy, niepodpiwniczony, na rzucie prostokątnym, o dachu dwuspadowym o nachyleniu połaci 30%. W budynku znajdą się toalety: męska oraz damska połączona z toaletą dla niepełnosprawnych a także pomieszczenie gospodarcze. Woda w budynku doprowadzona z sieci wiejskiej, ciepła woda z podgrzewaczy elektrycznych. Ścieki odprowadzone do zbiornika bezodpływowego. Energia elektryczna zapewniona z sieci napowietrznej przyłączona poprzez przyłącze kablowe. Wykonano ogrzewanie elektryczne budynku. Wody opadowe odprowadzone na teren i zagospodarowane w obrębie działki. Budynek sanitarny zaprojektowano tak, aby był dostępny dla osób niepełnosprawnych poprzez zewnętrzny podjazd dla niepełnosprawnych. Droga dojazdowa na nawierzchni z kostki granitowej 8/10. Nawierzchnie nabrzeża, placu manewrowego oraz parkingu wykonano również z kostki granitowej 8/10. Parking przewidziano na 8 pojazdów + 1 stanowisko do parkowania dla osoby niepełnosprawnej. Inwestycja obejmuje oświetlenie latarniami parkowymi. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Operatora komercyjnych obiektów turystycznych (portów i przystani), które powstały w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I. Zamiarem zamawiającego jest zapewnienie profesjonalnego, bieżącego zarządzania technicznego, eksploatacyjnego i komercyjnego 9 zmodernizowanymi, bądź wybudowanymi od podstaw obiektami. Sprawny system zarządzania przyczyni się do stworzenie całościowego, spójnego i sieciowego produktu turystycznego oraz pozwoli osiągnąć wskaźniki Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej Etap I. Zgodnie z intencją właścicieli infrastruktury, zarządzanie Pętlą Żuławską odbywa się wg trójstopniowego modelu (Model operatorstwa i Ramy współpracy - uszczegółowienie modelu zał. nr 9 do SIWZ). Operator powinien wykonywać przedmiot umowy z zachowaniem: 1) najwyższej staranności obowiązującej przy wykonywaniu tego typu usług, 2) zasad sztuki oraz reguł etyki zawodowej obowiązującej przy wykonywaniu tego typu usług, 3) norm i wytycznych stosowanych w związku z dofinansowanego Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013; Priorytet VI Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym, Działanie 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym, 4) Przepisów prawa i postanowień Umowy. 1.3 Do obowiązków Operatora będzie należało, w szczególności: 1.3.1. całoroczne, techniczne zarządzanie Obiektem polegające na jego utrzymaniu i zapewnieniu pełnej funkcjonalności oraz zachowaniu w stanie niepogorszonym - z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa (m.in. prawa budowlanego, ppoż., BHP), co obejmować będzie m.in. zapewnienie: 1) porządku, a w tym : sprzątanie terenu: usuwanie śmieci, zamiatanie chodników, powierzchniowe czyszczenie pomostów (zamiatanie, odplamianie, mycie); sprzątanie obiektów kubaturowych (budynków i budowli). oczyszczanie wód przystani/portów ze śmieci, pływającej roślinności wodnej itp. usuwanie śniegu; utrzymanie terenów zielonych - w tym koszenie trawy, nawadnianie miejsc nasadzeń roślin ozdobnych, usuwanie chwastów, grabienie oraz inne zabiegi pielęgnacyjne według bieżących potrzeb; 2) bezpieczeństwa użytkowania Obiektu, w tym: zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z Obiektu; bieżące uzupełnianie środków gaśniczych (gaśnice, kule, koce, itd.); bieżące uzupełnianie środków ratunkowych (bosaki, koła ratunkowe, liny z rzutką bosmańską); bieżące uzupełnianie zestawów pierwszej pomocy przedlekarskiej; systematyczne szkolenie personelu obiektu z udzielania pierwszej pomocy (przedlekarskiej) oraz organizacji akcji ratunkowych; 3) technicznego utrzymania Obiektu, w tym: dbanie i ochrona przed uszkodzeniem Obiektu; utrzymywanie we właściwym stanie technicznym pomieszczeń, instalacji i urządzeń, dokonywanie wszelkich drobnych, bieżących napraw, remontów i konserwacji Obiektu, instalacji i urządzeń na poziomie zapewniającym bezpieczeństwo ludzi i mienia; zgłaszanie właścicielowi i Zarządcy wszelkich wad i pomoc w egzekwowaniu ich usunięcia od wykonawcy robót budowlanych i dostawców w okresie gwarancji i rękojmi, dokumentowanie wszelkich poważnych uszkodzeń w trakcie trwania umowy i niezwłoczne informowanie właściciela obiektu i zarządcy o wszelkich awariach, uszkodzeniach oraz o możliwości ich wystąpienia; przygotowanie - w formie notatki - rocznego raportu z oceny technicznego stanu składników majątku i wyposażenia. 1.3.2 W zakresie personelu pracowniczego: Zatrudnienie wykwalifikowanego personelu pracowniczego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Obiektu - obiektów kubaturowych, urządzeń i instalacji. Skład osobowy obsługi winien być wystarczający dla należytego funkcjonowania danego obiektu i świadczenia wszystkich zakładanych usług. Świadczenie usługi operatorstwa poprzez personel wyposażony w ubiór (koszulki) z logotypem Pętli Żuławskiej, identyfikatorem personalnym na widocznej plakietce (imię i nazwisko), widoczną nazwą i adresem operatora w pomieszczeniu bosmana lub w przypadku braku takiego pomieszczenia w widocznym miejscu na przystani. 1.3.3 Komercyjne zarządzania Obiektem, pozwalające na korzystanie zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym.: w sezonie żeglarskim - prowadzenie obiektu turystycznego i zorganizowanie obsługi żeglarzy i innych turystów wodnych korzystających z Obiektu. Zapewnienie w w/w okresie niezbędnej obsługi do prawidłowego funkcjonowania Obiektu; pobieranie we własnym imieniu lecz na rzecz Zarządcy opłat zgodnie z Cennikiem, w tym za cumowanie i zimowanie jednostek, i ich odprowadzanie na rachunek Zamawiającego w terminie do 5 - go dnia następnego miesiąca, za miesiąc poprzedni. Zamawiający, na podstawie przedstawionego zestawienia przychodów (faktury i wydruki z kasy fiskalnej) i na podstawie wpłaty, wystawi w terminie 7 dni fakturę zgodną z zestawieniem. Wysokość opłat za cumowanie i zimowanie jednostek oraz za inne usługi świadczone na terenie przystani, ustalana będzie corocznie przez właściciela Obiektu. Cennik opłat zostanie przekazany Operatorowi przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, a w kolejnych latach: do 15 kwietnia każdego roku. Jednocześnie cennik opłat będzie mógł zostać zmieniony przez właściciela Obiektu w ciągu roku, w celu lepszego dopasowania oferty do panujących warunków rynkowych. Zmieniony cennik obowiązywał będzie od początku następnego miesiąca i dotyczył turystów, którzy po tej dacie odwiedzą Obiekt. 1.3.4 Prowadzenie ewidencji nowo utworzonych miejsc pracy w Obiekcie oraz przekazywanie Zamawiającemu do 5-tego dnia następnego miesiąca miesięcznych raportów w tym zakresie wraz z listami płac pracowników. Wraz z ewidencją za miesiąc grudzień Operator przedstawi Zamawiającemu kopie podpisanych w danym roku umów o pracę oraz kopie aktów, na podstawie których umowy zostały rozwiązane; 1.3.5 Rejestracja i prowadzenie ewidencji cumowania jednostek i turystów wodnych odwiedzających Obiekt oraz osób odwiedzających przystań lub port od strony lądu według dostarczonego w dniu podpisania umowy wzoru. 1.3.6 Przekazywanie Zamawiającemu do 5-tego dnia następnego miesiąca miesięcznych raportów z funkcjonowania, które powinny zawierać co najmniej informacje na temat: ilości cumujących w danych miesiącu jednostek i turystów, którzy odwiedzili Obiekt, ilości i rodzaju usług sprzedanych odwiedzającym przez Operatora wraz z podaniem ceny jednostkowej. 1.3.7 Udostępnianie wszelkich dokumentów organom uprawnionym do kontroli projektu, przedstawicielom Zamawiającego i właścicieli Obiektów, między innymi w zakresie poprawności realizacji umowy. 1.3.8 Nieodpłatne udostępnienie przystani/portu dla osób legitymujących się Złotą Kartą Pętli Żuławskiej ustanowionej przez Spółkę Pętla Żuławska Sp. z o. o. dla osób szczególnie zasłużonych dla projektu w liczbie nie większej niż 10 kart. 1.3.9 Wdrożenie, w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, na obiektach Pętli Żuławskiej elementów systemów wizualizacji, monitoringu, jednolitego zarządzania itp. wskazanych przez Zarząd Spółki Pętla Żuławska Sp. z o. o. na koszt własny operatora tzn. wyposażenie obiektu w: a)System wizualizacji zajętych miejsc postojowych i zapłaty lub nie za cumowanie, b)Szafkę lub stojak promocyjny dla ulotek i folderów regionalnych oraz dla wizualizacji wydawnictw i gadżetów do sprzedaży zewnętrznej, 1.3.10Dystrybucja lub sprzedaż materiałów promocyjnych itp. dostarczonych przez zamawiającego. 1.3.11Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. oraz utrzymania ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji umowy. 1.4. Obowiązki Operatora dotyczące Przystani w Rybinie Operator zobowiązany będzie, w szczególności, do: dozoru Obiektu w formie: monitoring lub dozór fizyczny - całodobowo, zapewnienia turystom odwiedzającym przystań możliwości korzystania z WC, prysznica, zaplecza socjalnego. Dopuszczalne jest wstawienie kontenera sanitarnego lub zapewnienie pomieszczeń sanitarnych w budynkach. Standard w/w pomieszczeń nie może być niższy, niż przeciętny standard pomieszczeń sanitarnych w jednogwiazdkowych obiektach hotelarskich na terenie kraju,zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób do obsługi przystani. Liczba osób zatrudnionych w przeliczeniu na pełne etaty powinna być nie mniejsza niż 1,0 etat przeliczeniowy rocznie. Zatrudnienie na powyższym poziomie powinno być utrzymane przez cały okres obowiązywania umowy. zapewnienia bezpłatnego korzystania z przystani żeglarskiej w celu zorganizowania przez Właściciela Obiektu: imprez promocyjno - rekreacyjnych, realizacji kalendarza imprez żeglarskich oraz wykorzystania obiektu na cele opracowania materiałów reklamowych, poza sezonem - świadczenie usługi zimowania jednostek pływających, montażu i nieodpłatnego udostępniania monitoringu wizyjnego w przystani, wyposażenie/doposażenie Nieruchomości w uzgodnieniu z Zamawiającym, certyfikacji i atestowania środków gaśniczych, ratunkowych i pierwszej pomocy przedlekarskiej, dokonywać przeglądów przewidzianych prawem, prowadzić nadzór techniczny przez uprawnione osoby oraz wykonywać inne obowiązki względem nieruchomości, które wynikają z przepisów prawa, utrzymanie oraz montaż i demontaż oznakowania nawigacyjnego przystani i pomostów. 1.5 Do kosztów utrzymania nieruchomości, które będą finansowane przez Operatora, należą wszelkie koszty niezbędne do prowadzenia w Obiekcie przedmiotu niniejszego zamówienia, z wyjątkiem kosztów: a)wywozu śmieci, b)odprowadzania nieczystości i ścieków, c)dostarczenia energii elektrycznej, wody oraz innych mediów, d)opłacania podatku od nieruchomości, - do których ponoszenia zobowiązany będzie Zamawiający, oraz e)prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń wykorzystywanych dla potrzeb przedmiotu umowy; dokonywanie przeglądów przewidzianych prawem, prowadzenie nadzoru technicznego przez uprawnione osoby oraz wykonywanie innych obowiązków, które wynikają z przepisów prawa, f)zatrudnienie 1 osoby w wymiarze pełnego etatu dla obsługi infrastruktury w przystani, g)ubezpieczenie majątkowe nieruchomości, - do których ponoszenia zobowiązany będzie Właściciel Obiektu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 3978,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BRE Banku: 20 1140 1111 0000 4158 0900 1001. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Pętla Żuławska Sp. z o.o. z siedzibą w 82-300 Elbląg, ul. Czerwonego Krzyża 2. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10.Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę polegającą na zarządzaniu portem lub przystanią lub stanicą żeglarską lub obiektem sportowym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował 5 rowerami w ramach wypożyczalni rowerów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Dodatkowa usługa - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w przypadku: a.Obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b.Zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c.Działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie. d.Gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostosowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami i standardami; 3.Zamawiający przewiduje również zmianę umowy w przypadku zmiany: 1)przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy, w szczególności zmiany stawek podatku VAT, od dnia obowiązywania nowej stawki do cen netto objętych umową doliczany będzie podatek VAT według nowej stawki. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu, 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 4.Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, o której mowa w ust. 3 powyżej, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy z załączeniem odpowiednich dowodów uzasadniających zasadność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu. 5.Zmiana wynagrodzenia w okolicznościach, o których mowa w ust. 3 powyżej obowiązywać będzie od chwili wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa determinujących tą zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.petlazulawska.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pętla Żuławska Sp. z o.o. adres: 83-300 Elbląg, ul. Czerwonego Krzyża 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Spółki Pętla Żuławska Sp. z o.o. adres: 83-300 Elbląg, ul. Czerwonego Krzyża 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: a)Obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b)Zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c)Działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie. d)Gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostosowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami i standardami; 4.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt. VI ust. 1 SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania 5.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.