eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › remont pomieszczeń na 3 piętrze w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 od strony ul. Poselskiej



Ogłoszenie z dnia 2005-09-26

POZYCJA 50254

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: remont pomieszczeń na 3 piętrze w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 od strony ul. Poselskiej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, do kontaktów: Marian Szczepanek, Lucyna Rzemieniec, Pl. Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl/bip/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Wydział Organizacji i Nadzoru, Marian Szczepanek, Lucyna Rzemieniec, Pl. Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, kancelaria Magistratu, stanowisko nr 1, (parter), Pl. Wszystkich Świętych 3/4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl/.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń na 3 piętrze w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 od strony ul. Poselskiej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń o łącznej powierzchni 245 m kw. znajdujących się na 3 piętrze w budynku przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 we wschodniej części skrzydła od strony ul. Poselskiej. W zakres remontu wchodzą: - prace ogólnobudowlane - wymiana ścianek działowych i sufitów drewnianych, posadzek wraz z podbudową z kruszywa, okien, wymiana grzejników wraz ze schowaniem przewodów c.o. w ściany, roboty tynkarskie i malarskie, - prace konserwatorskie - renowacja stolarki drzwiowej, odtworzenie dekoracji malarskiej korytarza - fladrowanego cokołu i fryzu z herbami, - prace przy instalacji elektrycznej - wymiana przewodów i osprzętu instalacji oświetleniowej, zasilającej dedykowanej, bytowej, teletechnicznej i komputerowej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 20.31.10.00 - Okna drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wymagane wadium i gwarancje: - wadium w wysokości 6 000,00 PLN będzie wymagane przy składaniu ofert, - gwarancja wykonania robót minimum 3 lata, - zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy, spełniający wymogi określone w art. 22, ust. 1 ustawy i spełniają następujące warunki: a/ dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i posiadającą doświadczenie przy wykonywaniu prac budowlanych w obiektach zabytkowych, b/ dysponują osobą posiadającą doświadczenie w zakresie konserwacji malarstwa, c/ dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej oraz uprawnienia SEP 1 kV "D" lub równoważne, d/ w ostatnim roku obrotowym /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres/ osiągnęli przychód z działalności gospodarczej na poziomie co najmniej 1,0 mln złotych, e/ wykonali co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych każda w obiektach zabytkowych w okresie ostatnich 5 lat. Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu zobligowani są do złożenia wraz z wnioskiem następujących dokumentów, potwierdzających spełnienie w/w warunków: III.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. III.2.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. III.2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy podmiotów zbiorowych). III.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. III.2.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. III.2.6. Rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub pozycja "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" a w przypadku Wykonawcy/Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody (kwoty z tytułu sprzedaży pomniejszone o podatek obrotowy VAT). III.2.7. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2000 r. Nr 86, poz. 960). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. III.2.8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych i konserwatorskich w obiektach o charakterze zabytkowym o wartości minimum 200 000,00 złotych każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. III.2.9. Uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika robót. III.2.10. Zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków uprawniające do prowadzenia robót przy zabytkach nieruchomych lub wykaz prac nadzorowanych przez kierownika budowy w obiektach zabytkowych w okresie co najmniej dwóch lat. III.2.11. Dyplom wyższej uczelni dla konserwatora dzieł sztuki. III.2.12. Uprawnienia budowlane w branży elektrycznej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnień SEP 1 kV "D" lub równoważne. III.2.13. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do art. 22, ust. 1, pkt. 1-4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych o treści: Oświadczam, iż: 1. posiadam uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 3. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4. nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (stosownie do treści art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Dokumenty o których mowa w punktach: III.2.1., III.2.2., III.2.3., III.2.4., III.2.5., III.2.6., III.2.9., III.2.10., III.2.11. i III.2.12. należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej "za zgodność z oryginałem" przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy przy czym potwierdzenie za zgodność winno być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie potwierdzonego dokumentu. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach: III.2.1., III.2.2., III.2.3., III.2.4. i III.2.5. Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku innym niż polski są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej "za zgodność z oryginałem" przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, przy czym potwierdzenie za zgodność winno być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie potwierdzonego dokumentu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy zobowiązani są zgodnie z art. 23 ust. 2, do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Do wniosku należy załączyć dokument potwierdzający ustanowienie Pełnomocnika. Dokumenty opisane w pkcie III.2.1 - III.2.6 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkcie III.2.8 -III.2.12 składa ten z wykonawców, który spełnia odpowiedni warunek. Dokument, o którym mowa w pkcie III.2.13 składa ustanowiony Pełnomocnik. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu winien zawierać nazwę, adres, numery telefonów i faksów wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) zgłaszającego wniosek oraz spis dokumentów dołączonych do wniosku. Należy ponumerować wszystkie zapisane strony oraz zabezpieczyć wniosek przed zdekompletowaniem poprzez spięcie/ zbindowanie wszystkich dokumentów. Na kopercie zawierającej wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu oprócz nazwy i adresu wykonawcy należy dopisać: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu na: "Remont pomieszczeń na 3 piętrze w budynku UMK przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 od strony ul. Poselskiej". Numer sprawy: OR-12.3410-127/05. Do składania ofert zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy spełniają powyższe warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 7, do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy otrzymają kolejno największą ilość punktów z poniższych kryteriów oceny złożonych wniosków z czego powstanie "lista rankingowa" wykonawców. Kryteria oceny wniosków: 1. Doświadczenie wykonawcy - 50% 2. Sytuacja finansowa - 50% Doświadczenie wykonawcy oceniane będzie na podstawie wykazu prac polegających na wykonaniu robót budowlanych i konserwatorskich w obiektach o charakterze zabytkowym o wartości minimum 200 000 złotych, z podaniem ich zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Za każdą wykonaną i udokumentowaną odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac o wartości minimum 200 000, 00 złotych wykonawca otrzyma 1 pkt. Ocena warunku dokonana będzie zgodnie z następującym wzorem: ilość punktów badanego wniosku : maksymalną ilość punktów wśród badanych wniosków x 50% gdzie: 1% + 1 pkt. Sytuacja finansowa wykonawcy oceniana będzie na podstawie przychodów z działalności gospodarczej za ostatni rok obrotowy, w następujący sposób: Wykonawca/Wykonawcy, którego/ których przychód netto z działalności gospodarczej będzie największy otrzyma/ otrzymają maksymalną ilość 100 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy/ Wykonawca proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. Ocena punktowa złożonego wniosku w zakresie sytuacji ekonomiczno - finansowej Wykonawcy/ Wykonawców stanowić będzie ilość uzyskanych punktów oraz wagi wynoszącej 50%. Ostateczna ocena punktowa złożonego wniosku stanowić będzie sumę punktów uzyskanych z oceny spełniania warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy i sytuacji finansowej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.