eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pas³êk › Rozbudowa drogi powiatowej nr 1140N DW509 - Wilkowo - Sierpin - Przezmark - Komorowo ¯u³awskie - Nowa Pilona, na odcinku DW509 - Komorowo ¯u³awskie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2019-01-10



Og³oszenie nr 502469-N-2019 z dnia 2019-01-10 r.

Zarz±d Dróg Powiatowych w Elbl±gu z/s w Pas³êku: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1140N DW509 - Wilkowo - Sierpin - Przezmark - Komorowo ¯u³awskie - Nowa Pilona, na odcinku DW509 - Komorowo ¯u³awskie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt nr RPWM.07.02.02-28-0002/17 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 O¶ priorytetowa 7 Infrastruktura transportowa Dzia³anie 7 . 2 Infrastruktura drogowa w miejskich obszarach funkcjonalnych Poddzia³anie 7 . 2 . 2 Infrastruktura drogowa w miejskim obszarze funkcjonalnym Elbl±ga - ZIT bis

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Dróg Powiatowych w Elbl±gu z/s w Pas³êku, krajowy numer identyfikacyjny -, ul. Dworcowa  6 , 14-400   Pas³êk, woj. warmiñsko-mazurskie, pañstwo Polska, tel. -, , e-mail zdpelblag@zdpelblag.pl , , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert w formie pisemnej - za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Zarz±d Dróg Powiatowych w Elbl±gu z/s w Pas³êku ul. Dworcowa 6 14-400 Pas³êk, sekretariat - I piêtro, pokój nr 7-10.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1140N DW509 - Wilkowo - Sierpin - Przezmark - Komorowo ¯u³awskie - Nowa Pilona, na odcinku DW509 - Komorowo ¯u³awskie
Numer referencyjny: DM.252.1.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1140N DW509 - Wilkowo - Sierpin - Przezmark - Komorowo ¯u³awskie - Nowa Pilona, na odcinku DW509 - Komorowo ¯u³awskie". Niniejsze zamówienie dofinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 - "Infrastruktura transportowa", Dzia³ania 7.2 -"infrastruktura drogowa w miejskich obszarach funkcjonalnych", Poddzia³ania 7.2.2 "Infrastruktura drogowa w miejskim obszarze funkcjonalnym Elbl±ga - ZIT bis" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV: - G³ówny przedmiot zamówienia: 45233000-9 - Dodatkowy przedmiot zamówienia: 45232130-2, 45112710-5, 45231300-8. 2. Robota budowlana powinna odpowiadaæ wymaganiom technicznym okre¶lonym w niniejszej SIWZ oraz: 1) Za³±czonej dokumentacji projektowej dla: a) bran¿y drogowej, b) bran¿y sanitarnej. Kanalizacja deszczowa, c) bran¿y elektroenergetycznej. Do¶wietlenie przej¶æ dla pieszych hybrydowymi znakami D6 oraz zatok autobusowych hybrydowymi lampami o¶wietlenia. d) sta³ej organizacji ruchu 2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca oszacuje wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy, a tak¿e oddzia³ywanie innych czynników maj±cych lub mog±cych mieæ wp³yw na koszty (np. koszt nadzoru archeologicznego, nadzoru dendrologicznego i entomologicznego, specjalisty - lichenologa i inne). 4. Zakres robót dla przedmiotowej inwestycji obejmuje: - rozbudowê i przebudowê drogi o d³. 7,75 km, z poszerzeniem jezdni, wzmocnieniem konstrukcji dla obci±¿enia ruchem KR3 i korekt± geometrii trasy, - budowê zatok autobusowych, miejsc parkingowych oraz chodników w miejscowo¶ciach, - budowê oraz przebudowê zjazdów do posesji (bitumicznych i z kostki brukowej), - budowê przepustów pod zjazdami oraz pod koron± drogi, - budowê w ramach odwodnienia, sieci kanalizacji deszczowej O315 i O250 w miejscowo¶ci Przezmark oraz odtworzenie lub remont rowów sp³awnych b±d¼ rozs±czaj±co-odparowuj±cych na ca³ym odcinku, - budowê do¶wietlenia (przej¶æ dla pieszych, zatok autobusowych), - wykonanie oznakowania poziomego i nowego oznakowania pionowego drogi, - wykonanie poboczy, - wykonanie barier sprê¿ystych i barier wygrodzeniowych, - wykonanie trawnika - konstrukcja warstwa ziemi urodzajnej, - przebudowê skrzy¿owania drogi woj. DW 509 w zakresie w³±czenia drogi powiatowej DP1140N 5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± dokumenty za³±czone do niniejszej SIWZ: 1) "opis przedmiotu zamówienia" 2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), 3) dokumentacji projektowej , 4) przedmiar robót (kosztorys ofertowy). 6. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstêpnym. Wynagrodzenie koñcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy. 7. Zaleca siê aby Wykonawca przed z³o¿eniem oferty dokona³ wizji lokalnej w terenie objêtym zamówieniem w celu zapoznania siê z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak równie¿ w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporz±dzenia oferty z nale¿yt± staranno¶ci±. 8. Zastosowane przez Zamawiaj±cego w projekcie i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów s³u¿± okre¶leniu standardów cech technicznych i jako¶ciowych. 9. Wykonawca mo¿e zastosowaæ wskazany lub równowa¿ny, inny wyrób spe³niaj±cy wymogi techniczne i jako¶ciowe oraz posiadaj±cy w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe nie gorsze ni¿ okre¶lone w dokumentacji Zamawiaj±cego z preferencj± parametrów korzystniejszych spe³niaj±cych te same wymagania jako¶ciowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadaj±ce w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe spe³niaj±ce wymogi okre¶lone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³a siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego wyroby spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 10. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 11. Wykonawca zobowi±zany jest do : 1) opracowania na w³asny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objêtych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2012r poz.1137 ze zm.), Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729 ze zm.), Wszelkie koszty bêd±ce wynikiem w/w uzgodnieñ i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. 2) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w nale¿ytym stanie przez ca³y czas budowy, 3) przedstawienia Zamawiaj±cemu w ci±gu 7 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 4) zg³oszenia i uzgodnienia z dysponentami urz±dzeñ obcych znajduj±cych siê w pasie drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbêdnych nadzorów nad prowadzonymi pracami zgodnie z za³±czonymi do niniejszej SIWZ uzgodnieniami bran¿owymi, 5) obs³ugi geodezyjnej budowy a w szczególno¶ci wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 6) opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej. 12. Wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce zatrudnienia osób na umowê o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: - wszystkie czynno¶ci sk³adaj±ce siê na roboty budowlane zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, chyba, ¿e z odrêbnych przepisów wynika, ¿e te osoby nie musz± byæ zatrudnione na umowê o pracê, 13. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 12 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 14. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 12 czynno¶ci w trakcie realizacji za-mówienia: a) o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pra-cownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdza-j±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych oso-bowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 15. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wyko-nuj±cych wskazane w punkcie 12 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 12 czynno¶ci. 16. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.5) G³ówny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232130-2
45112710-5
45231300-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin rozliczenia koñcowego ca³ego przedmiotu zamówienia do 31 pa¼dziernika 2020r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca by³by zobowi±zany wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca by³by zobowi±zany wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ (zakoñczy³) w okresie ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane zwi±zane z budow±, przebudow± dróg/ulic publicznych, ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 5.000.000 z³ (brutto) w tym co najmniej jedna wraz z kanalizacj± deszczow±. Warunek ten ma spe³niaæ samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby wiedzy i do¶wiadczenia - do¶wiadczenie w/w podmiotów nie sumuje siê. W przypadku gdy warto¶æ wykazywanego zamówienia w dokumentach sk³adanych w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lona zosta³a w walucie obcej, Zamawiaj±cy kwoty te przeliczy na PLN wed³ug ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³oszonego przez Narodowy Bank Polski na dzieñ zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. b) Wykonawca musi dysponowaæ przez ca³y okres realizacji zamówienia nastêpuj±cym potencja³em technicznym: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ nastêpuj±cym potencja³em technicznym : - uk³adarka mas bitumicznych - min. 1 szt., - walec ogumiony - min. 1szt., - walec stalowy - min. 2 szt., - frezarka do zrywania nawierzchni - min. 1, - koparko - ³adowarki - min. 1 o poj. ³y¿ki 0,5 m3, - samochody samowy³adowcze - min. 4 szt. c) Dysponowanie osobami - minimalny zakres kwalifikacji i do¶wiadczenia wymagany od personelu Wykonawcy Wykonawca musi wykazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia oraz Wykonawca musi wykazaæ, ¿e bêdzie dysponowa³ osobami podaj±c podstawê do dysponowania tymi osobami. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ dwiema osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia do pe³nienie funkcji: - Kierownika budowy - 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane w ¶wietle wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, z co najmniej 5-letnim do¶wiadczeniem (licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ), jako kierownik budowy lub kierownik robót drogowych, w tym pe³nienie nadzoru (kierowanie budow± lub robotami) nad minimum dwiema robotami budowlanymi zwi±zanymi z budow±, przebudow± dróg/ulic publicznych, o d³ugo¶ci ponad 1 km, - Kierownika robót - 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane w ¶wietle wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem zawodowym (licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ), jako kierownik budowy lub robót, w tym pe³nienie nadzoru, nad min. 1 robot± zwi±zan± z budow± lub przebudow± kanalizacji deszczowej w drodze publicznej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ warunki Wykonawca spe³ni³.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; 2) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 8 ustawy Pzp; 3) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 8 ustawy Pzp; 4) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 5) dokumentów dotycz±cych podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - je¿eli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w rozdz. VI ust. 4 pkt 1 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) o których mowa w rozdz. VI ust. 4 pkt 2 - 4 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie zalega z op³aceniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby zastrze¿eniem terminów, o których mowa powy¿ej.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, o tre¶ci zgodnej z za³±czonym wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ "Wykaz robót budowlanych - DO¦WIADCZENIE ZAWODOWE". Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami o tre¶ci zgodnej z za³±czonym wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ "WYKAZ SPRZÊTU". Wykonawca opisuje ka¿dy sprzêt w taki sposób, aby mo¿na by³o go zidentyfikowaæ na podstawie cech szczególnych (tj. np. nr rejestracyjny, nr seryjny itp.) . 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - o tre¶ci zgodnej z za³±czonym wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SIWZ "WYKAZ OSÓB". UWAGA: Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz. 1114 oraz Dz.U. z 2016 poz. 352). Korzystanie przez Wykonawcê ze zdolno¶ci technicznych innych podmiotów 1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. 3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane do realizacji których, te zdolno¶ci s± wymagane, 4) Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca, w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem, lub podmiotami lub, b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±. 5) W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 6) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wype³niony Formularz oferty, 2) O¶wiadczenia, 3) Wype³niony Kosztorys ofertowy, wykonany zgodnie z przedmiarem, 4) Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz; 5) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (je¿eli inna osoba podpisuje ofertê ani¿eli wymieniona w dokumentach rejestrowych Wykonawcy) lub wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. 6) Wykonawcy korzystaj±cy z zasobów podmiotów trzecich na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, sk³adaj± wraz z ofert± dokumenty wymagane w rozdziale VI ust. 1 SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wniesienia wadium w wysoko¶ci: 200 000 z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy 00/100). 2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu przelewem na konto Zamawiaj±cego w Bank PKO BP S. A. Centrum Korporacyjne w Elbl±gu, numer rachunku: 92 1020 1752 0000 0702 0006 8676 z adnotacj± : wadium na "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1140N DW509 - Wilkowo - Sierpin - Przezmark - Komorowo ¯u³awskie - Nowa Pilona, na odcinku DW509 - Komorowo ¯u³awskie" - nr sprawy DM.252.1.2019. 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 3, 4 i 5 SIWZ musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta do zap³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji: 1) Je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy. 2) Je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stro-nie, nie z³o¿y o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak mo¿liwo¶ci wybrania ofert z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie, mo¿e byæ wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z Wykonawców, z tym ¿e z tre¶ci dokumentu musi wynikaæ, ¿e wadium dotyczy oferty sk³adanej przez wszystkie podmioty wystêpuj±ce wspólnie.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin rêkojmi i gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia umowy - zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 6 do SIWZ. Zmiany umowy dotycz± w szczególno¶ci: § 2 "4. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, w tym okoliczno¶ci o których mowa w §11 i §18, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu okre¶lonego w ust. 3, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie wiêcej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci i usuwania ich skutków. 5. Podstaw± do ¿±dania przez Wykonawcê zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy s± stosowne wpisy zamieszczone w dzienniku budowy w ci±gu 3 dni roboczych, licz±c od daty zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 4. 6. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany Umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia." § 7 "3. Wykonawca zobowi±zuje siê skierowaæ do kierowania budow± i/lub robotami osoby wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana którejkolwiek ze wskazanych osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i zaakceptowana przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê w terminie do 3 dni roboczych od dnia jej zg³oszenia ale wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêdzie takie same lub wy¿sze od kwalifikacji i do¶wiadczenia wymaganych w SIWZ. Osoby te maj± obowi±zek z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 2. 4. Wykonawca powinien przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu propozycjê zmiany, o której mowa w ust. 3 nie pó¼niej ni¿ 7 dni przed planowan± zmian±. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikaj±ca z braku kierownictwa budowy bêdzie traktowana jako przerwa wynik³a z winy Wykonawcy i nie mo¿e stanowiæ podstawy do zmiany terminu zakoñczenia robót. 5. Skierowanie, bez akceptacji Zamawiaj±cego, do kierowania robotami innych osób ni¿ wskazanych w ofercie Wykonawcy stanowi podstawê odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego z winy Wykonawcy". § 8 "4. Powierzenie jakichkolwiek robót Podwykonawcy nie wskazanemu w niniejszej umowie lub Podwykonawcy innemu ni¿ wskazany przez Wykonawcê w niniejszej umowie w ust. 1 musi byæ uzasadnione przez Wykonawcê na pi¶mie i zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. 5. Wykonawca musi przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu propozycje zmiany o której mowa w ust. 4 nie pó¼niej ni¿ 21 dni przed planowanym skierowaniem do wykonania robót któregokolwiek Podwykonawcy. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê wy³±cznie wtedy, gdy z przyczyn obiektywnych podwykonawca wskazany w ofercie nie bêdzie móg³ uczestniczyæ w realizacji niniejszej umowy i Wykonawca przedstawi aktualne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e proponowany podwykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie ni¿szym ni¿ podwykonawca wskazany w ofercie". § 11 "Zmiany zakresu robót 1. W ramach wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 9 ust. 1, Wykonawca ponosi koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badañ, sprawdzeñ, przegl±dów, pomiarów i odbiorów niezbêdnych do przekazania do u¿ytkowania obiektu budowlanego wraz ze wszystkimi instalacjami, urz±dzeniami oraz sieciami. 2. Zamawiaj±cy ma prawo, je¿eli jest to niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy, polecaæ Wykonawcy na pi¶mie: a) wykonanie robót wynikaj±cych z dokumentacji projektowej lub zasad wiedzy technicznej; b) wykonania rozwi±zañ zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej; c) dokonania zmiany okre¶lonej harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa § 1 ust. 5, kolejno¶ci wykonania umowy, a Wykonawca ma obowi±zek wykonaæ ka¿de z powy¿szych poleceñ. 3. Wydane przez Zamawiaj±cego polecenia, o których mowa w ust. 2, nie uniewa¿niaj± w jakiejkolwiek mierze umowy, ale skutki tych poleceñ stanowi± podstawê do zmiany - na wniosek Wykonawcy - terminu zakoñczenia robót, o którym mowa w § 2 ust. 3 oraz zmiany wynagrodzenia zgodnie z postanowieniami § 12. 4. W sytuacji zaistnienia, niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia i obiektywnie uzasadnionej, konieczno¶ci wykonania robót nieobjêtych niniejsz± umow±, których oddzielenie od zamówienia podstawowego wymaga³oby, z przyczyn technicznych lub gospodarczych, poniesienia niewspó³miernie wysokich kosztów, lub od których wykonania jest uzale¿nione wykonanie zamówienia podstawowego, co zostanie stwierdzone w protokole konieczno¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ ich wykonanie Wykonawcy w ramach zamówienia dodatkowego, na podstawie odrêbnej umowy. 5. Wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany powoduj±cej wzrost ceny wymaga ka¿dorazowo zgody Zamawiaj±cego na pi¶mie." § 18 "Zmiany umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia dotycz±ce niniejszej umowy wymagaj± pisemnej formy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonywania zmian w niniejszej umowie. Zmiana niniejszej umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 144 ust. 1 oraz okre¶lonych w niniejszej umowie. 3. Przeniesienie wierzytelno¶ci wynikaj±cych z niniejszej umowy lub powsta³ych przy jej realizacji wymaga pisemnej zgody Zamawiaj±cego."
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-25, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Elbl±gu z/s w Pas³êku okre¶lony w rozdziale I SIWZ; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zarz±dzie Dróg Powiatowych w Elbl±gu z/s w Pas³êku jest Pani/Pani Marcin Andrusewicz, kontakt: adres e-mail iod@andrusewicz.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisanym w niniejszej SIWZ, nr sprawy DM.252.1.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpo-wania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z za-strze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie da-nych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu: 1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± prze-twarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.