eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera - 2 zadania:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Nowy Wiśnicz: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera - 2 zadania:
Numer ogłoszenia: 50230 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu , ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, faks 014 6108481.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera - 2 zadania:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji z grysami - 2 zadania Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami. Zakres zamówienia obejmuje naprawę - remont nawierzchni bitumicznych: ubytków nawierzchni, na których występuje wykruszenie nie większe niż grubość warstwy ścieralnej średnio 3 - 6 cm. wybojów w nawierzchni, tj. ubytków materiału bitumicznego i pozostałego stanowiącego warstwy konstrukcyjne na głębokość większą niż grubość warstwy ścieralnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym przetargu nie wymagane jest wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie dróg przy użyciu emulsji i grysów, każda o cenie nie mniejszej niż wartość złożonej oferty oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że co najmniej dwie roboty budowlane wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do izby samorządu zawodowego i posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia tj. - kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty ( suma cen brutto wszystkich zadań, na które wykonawca składa ofertę). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 7. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów uznany zostanie jako nie spełnienie warunków, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ustawy Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w celu: potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda załączenia do oferty: aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikem nr 2 do specyfikacji potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: wykazu - zgodnie ze wzorem pn. Doświadczenie zawodowe stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji - w których należy wymienić co najmniej dwie roboty budowlane z okresu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem był remont drogi przy użyciu emulsji i grysów, każda o cenie nie mniejszej niż wartość złożonej oferty z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i zamawiającego, dokumentów potwierdzających, że co najmniej dwie roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności. W załączniku nr 4 pn. Potencjał kadrowy wykonawca wskaże osoby przewidziane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. - Dz. U. 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.): -kierownika robót - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 7.2.3 wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający żąda polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty ( suma cen brutto wszystkich zadań, na które wykonawca składa ofertę). W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz.604 z póź. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku składania ofert wspólnych dokumenty wymienione w pkt. 7.1 składa każdy z wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 7.2 i 7.3 mogą złożyć wszyscy wykonawcy łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 33 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/bocheński.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BOCHNI z/s W NOWYM WIŚNICZU 32 - 720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:00, miejsce: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BOCHNI z/s W NOWYM WIŚNICZU 32 - 720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Rejon północ - emulsją z grysami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami. Zakres zamówienia obejmuje naprawę - remont nawierzchni bitumicznych: ubytków nawierzchni, na których występuje wykruszenie nie większe niż grubość warstwy ścieralnej średnio 3 - 6 cm. wybojów w nawierzchni, tj. ubytków materiału bitumicznego i pozostałego stanowiącego warstwy konstrukcyjne na głębokość większą niż grubość warstwy ścieralnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Rejon południe - emulsją z grysami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego przy użyciu emulsji asfaltowych z grysami. Zakres zamówienia obejmuje naprawę - remont nawierzchni bitumicznych: ubytków nawierzchni, na których występuje wykruszenie nie większe niż grubość warstwy ścieralnej średnio 3 - 6 cm. wybojów w nawierzchni, tj. ubytków materiału bitumicznego i pozostałego stanowiącego warstwy konstrukcyjne na głębokość większą niż grubość warstwy ścieralnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.