Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Koło: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów Medycznych z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
Numer ogłoszenia: 502302 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, faks 063 2720850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów Medycznych z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie: Pakiet nr 1 - odbiór transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach 18 01 02, 18,01,03 i 18,01,09. Szacunkowa ilość odpadów medycznych - 26000,00 kg rocznie. W zakres zamówienia wchodzi również zapewnienie odpowiednich kontenerów(pojemników) na gromadzenie odpadów medycznych. Pakiet nr 2 - odbiór, transport odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych - 90.000,00 kg rocznie. W zakres zamówienia wchodzi rówież zapewnienie kontenerów na gromadzenie odpadów komunalnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8, 90.52.44.00-0, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że posiadają zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracyjny na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odzysku lub unieszkodliwienia odpadów oraz transportu odpadów wynikających z ustawy o odpadach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczenia i dokumentach załączonych przez Wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczenia i dokumentach załączonych przez Wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczenia i dokumentach załączonych przez Wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że są ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum: w zakresie pakietu nr 1 - 60.000,00 PLN, w zakresie pakietu nr 2 -16.000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. druk o nazwie OFERTA, 2. druk o nazwie FORMLARZ CENOWY 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - jeśłi jest wymagane, 4.pełnomcnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust.2 Ustawy Pzp - jeśli jest wymagane
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy oraz załaczników, stanowiących integralną część umowy dla swej ważności wymagają pisemnego aneksu. Zmiana postanowień zawartej umowy możliwa jest wyłącznie w okolicznościach o których jest mowa w umowie. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie trwania umowy - zmianie ulegnie stawka podatku VAT i kwota ceny jednostkowej brutto, cena jednostkowa netto pozostanie niezmieniona i obowiązująca przez cały okres trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 62-600 Koło, ul. Ks.J.Poniatowskiego 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole, ul.Ks.J.Poniatowskiego 25, 62-600 Koło - sekrestariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych w ilości 26 000,00 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8, 90.52.44.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - odpady komunalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór i transport odpadów komunalnych w ilości ok 90000,00kg rocznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- PRZETWORZENIE POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DO POSTACI CYFROWEJ, W CELU UTWORZENIA BAZ DANYCH GESUT I BDOT500 w ramach 5 części
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYMIANA KANALIZACJI SANITARNEJ 2) WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH I MALOWANIE KORYTARZA
- Oznakowanie poziome polegające na wykonaniu lub odnowieniu istniejącego oznakowania poziomego na ulicach i drogach powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2024 roku z podziałem na 3 części
- GOZDÓW, RUINY GOTYCKIEGO ZAMKU KAZIMIERZOWSKIEGO. DATA POWSTANIA: II POŁ. XIV W. ZABEZPIECZENIE I KONSERWACJA RUIN ZAMKU - ETAP V
- Remont sal lekcyjnych, sanitariatów, malowanie korytarza i klatki schodowej
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN
- "Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gnojno"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany"
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.