eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Odbiór i dostarczenie odpadów komunalnych do instalacji unieszkodliwiania odpadów, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-06

Biskupiec: Odbiór i dostarczenie odpadów komunalnych do instalacji unieszkodliwiania odpadów, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec
Numer ogłoszenia: 50219 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29763 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i dostarczenie odpadów komunalnych do instalacji unieszkodliwiania odpadów, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i dostarczenie odpadów komunalnych do instalacji unieszkodliwiania odpadów (zielonych i zmieszanych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Olsztynie), od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w okresie od 01.05.2016r. do 30.04.2017r. oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec w okresie od 01.06.2016 r. do 30.04.2017 r. Gminę Biskupiec w chwili obecnej zamieszkuje 14500 mieszkańców: 8400 miasto, 6100 wieś. Zbiórka, wywóz odpadów winno odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko -Mazurskiego na lata 2011 - 2016 oraz przepisami prawa polskiego. Wykonawca musi spełniać wymogi, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 poz.1399 z późn. zm.) i aktach wykonawczych. ZABUDOWA JEDNORODZINNA I WIELORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej oraz terenach wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe obowiązywać będzie system mieszany (workowo - pojemnikowy) zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu: odpady komunalne zmieszane nie rzadziej niż: w zabudowie jednorodzinnej- raz na dwa tygodnie w zabudowie wielorodzinnej - raz w tygodniu dla nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywane jedynie przez część roku - raz na dwa tygodnie w sezonie letnim w pozostałych miesiącach raz na miesiąc. selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym i pojemnikowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków i pojemników: NIEBIESKI z przeznaczeniem na papier, tekturę, opakowania wielomateriałowe ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i metale BIAŁY z przeznaczeniem na szkło (białe i kolorowe) Worki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców. Częstotliwość załadunku i wywozu: odpady komunalne zbierane w sposób selektywny nie rzadziej niż: w zabudowie jednorodzinnej- raz w miesiącu w zabudowie wielorodzinnej - raz w tygodniu dla nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywane jedynie przez część roku nie rzadziej niż raz w miesiącu w sezonie, nie rzadziej niż raz na trzy miesiące w pozostałych okresach Liczba worków na odpady zbierane selektywnie z gospodarstw domowych i letniskowych min. 20 000, max 35 000 szt./miesiąc, pojemników do segregacji odpadów komunalnych 35 zestawów (zestaw liczy 3 pojemniki o pojemności 1100 l na papier, szkło, tworzywa sztuczne). Jest to wielkość szacunkowa, w przypadku zmiany liczby mieszkańców i gospodarstw domowych Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia innej ilości worków i pojemników. odpady wielkogabarytowe Odbiór odpadów wielkogabarytowych na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów wielkogabarytowych - dwa razy w roku przed sezonem letnim i przed sezonem zimowym, bądź na bieżąco w gminnym punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny należy dostarczyć do gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. odpady niebezpieczne, problematyczne; odbierane są na bieżąco w gminnym punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Zużyte baterie będą zbierane w punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). Pojemniki na zużyte baterie, zaopatrzone w małe otwory wrzutowe dostarczy Wykonawca w ilości 10 sztuk. Częstotliwość załadunku i wywozu - co najmniej 1 raz na 3 miesiące. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych z każdej posesji na terenie gminy, zgodnie z sporządzonym przez siebie harmonogramem w oparciu o Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Biskupiec. Niedopuszczalne jest wyznaczanie poszczególnym mieszkańcom innych miejsc odbioru odpadów, chyba, że mieszkaniec wyrazi zgodę na zmianę miejsca odbioru swoich odpadów. Powyższe nie dotyczy odpadów przeznaczonych do PSZOK. Odbiór i transport odpadów w sytuacjach, w których dojazd do punktów wywozowych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp., warunków atmosferycznych nie daje Wykonawcy tytułu do wnoszenia roszczeń z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, chyba że Zamawiający i Wykonawca w danym przypadku postanowią inaczej. Należy zapewnić aby pojazdy do dobierania odpadów komunalnych były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych. PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Wykonawca w terminie dwóch tygodni od dnia podpisania umowy na własny koszt zorganizuje i uruchomi gminny punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Mieście Biskupiec z godzinami pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00, w sobotę od 7.00-13.00. Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniami czynników atmosferycznych. W gminnym punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbierane będą: przeterminowane leki i chemikalia,tekstylia,zużyte baterie i akumulatory,zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,meble i inne odpady wielkogabarytowe,zużyte opony,odpady z selektywnej zbiórki odpadów - szkło białe, szkło kolorowe, papier, plastik,odpady zielone,odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji,odpady problematyczne np. (świetlówki, gaśnice, puszki po farbach, lakierach i aerozolach, zużyte smary, oleje, kleje). Gminny punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych ma być zorganizowany na terenie Miasta Biskupiec. WYKAZ URZĄDZEŃ DO GROMADZENIA ODPADÓW : Do gromadzenia odpadów na terenie Gminy Biskupiec służą: pojemniki o pojemności:110 l, 120 l, 2401 1100 l, KP-7 Wielkość pojemników i pojazdów do odbioru odpadów powinna być dostosowana do potrzeb użytkownika. Do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: worki z folii polietylenowych o grubości dostosowanej do ilości odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, w kolorach:żółtym - 120 l niebieskim - 120 l białym - 120 l Na workach umieszcza się w widocznym miejscu na tle, odpowiadającym kolorom dla danego rodzaju odpadów widoczny napis: SZKŁO - w przypadku worka na opady ze szkła PAPIER - w przypadku worka na odpady z papieru i tektury PLASTIK - w przypadku worka na odpady z tworzyw sztucznych ilość odpadów komunalnych z terenu Gminy Biskupiec w okresie 12 miesięcy wynosi: niesegregowane zmieszane odpady komunalne - 3400,00 Mg selektywnie odebrane odpady komunalne - 880,00 Mg 3) z nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub z innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe - szacunkowa ilość przez 11 miesięcy: 94,00 Mg (72,00 Mg zmieszane, 22,00 Mg selektywne). Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania od właściciela nieruchomości każdej ilości zebranych odpadów komunalnych, według frakcji:zmieszane odpady komunalne szkło, tworzywa sztuczne i metal papier i tektura, meble i inne odpady wielkogabarytowe, Za odebrane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych wynagrodzenie Wykonawcy wypłacane będzie w formie ryczałtu Za odebrane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub z innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-letniskowe na terenie gminy Biskupiec, w związku z okresowym przebywaniem tam mieszkańców, wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie za faktycznie odebrane ilości odpadów. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w miesięcznych ratach. Wykonawca będzie zobowiązany odbierać odpady również z nowych nieruchomości, które powstaną w okresie trwania umowy. Ilości podane w SIWZ dotyczące nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-letniskowe są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczne ilości (mniejsze lub większe od prognozy), uzależnione będą wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. Termin płatności w niniejszym zamówieniu to minimum 21 dni i maximum 30 dni. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Chrobrego 26, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 421444,00

  • Oferta z najniższą ceną: 421444 / Oferta z najwyższą ceną: 899791,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.