eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Dostawy odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-23

Ogłoszenie nr 50213 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.

Cieszyn: Dostawy odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 28441-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, krajowy numer identyfikacyjny 000313348, ul. Bielska  4, 43-400  Cieszyn, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 33 854 92 00, faks 33 852 12 24, e-mail zampubl@szpitalslaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 244/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i innego asortymentu potrzebnego do wykonania badań laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatora. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnych dostaw odczynników, materiałów kontrolnych i innego asortymentu potrzebnego do wykonania badań laboratoryjnych określonych w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ oraz wydzierżawienie Zamawiającemu analizatora do wykonywania tych badań. Wykonawca zobowiązany będzie wyliczyć oraz wskazać pełne ilości opakowań odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonania podanych w formularzu cenowym ilości badań. Wymagania techniczne stawiane analizatorowi zawarto w załączniku nr 1a do SIWZ. Realizacja zamówienia obejmuje: a) dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 r., analizatora dopuszczonego do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, spełniającego wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015 r., poz. 876 tekst jednolity ze zmianami) i oznakowanego znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, b)dokonanie instalacji analizatora i przekazanie do eksploatacji, c)przeprowadzenie szkolenia personelu w zakresie obsługi i racjonalnej eksploatacji analizatora, d)dostarczenie instrukcji obsługi analizatora w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej, e)zapewnienie serwisu analizatora przez cały okres trwania realizacji zamówienia. Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię analizatora do 48 godzin, jeżeli usunięcie usterki analizatora nie będzie możliwe w ciągu 48 godzin, Wykonawca zobowiązany będzie do wstawienia analizatora zastępczego, f)dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i innego asortymentu potrzebnego do wykonania badań określonych w formularzu cenowym w terminie zaoferowanym w ofercie (Zamawiający dopuszcza zaoferowanie maksymalnie 5 dniowego terminu realizacji dostaw częściowych), licząc od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 3.Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy: a)oferowane odczynniki, materiały kontrolne i inny asortyment potrzebny do wykonania badań laboratoryjnych musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz musi mieć umieszczony na opakowaniu termin ważności oraz znak CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, b)termin ważności dla dostarczonych odczynników, materiałów kontrolnych i innego asortymentu potrzebnego do wykonania badań laboratoryjnych musi wynosić minimum 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia, c)dostawy asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespół Magazynów ZZOZ w Cieszynie w odpowiednich opakowaniach, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33696200-7
Dodatkowe kody CPV: 38434000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT261600
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Radiometer Sp. z o.o.,  info@radiometer.pl,  ul. Kolejowa 5/7,  01-217,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 254874,72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254874,72
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 254874,72
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.