eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa odczynników chemicznych do Ośrodków Badawczych Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie i Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Warszawa: Dostawa odczynników chemicznych do Ośrodków Badawczych Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie i Krakowie.
Numer ogłoszenia: 50212 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk , ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ing.pan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych do Ośrodków Badawczych Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie i Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę odczynników chemicznych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - Część 1 i 2. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie ze wskazanym podziałem na dwie części. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część lub na cały zakres zamówienia. 4. Ocenie podlegać będą poszczególne części. 5. Dostawa wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ odczynników będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przez okres obowiązywania umowy. 6. Wielkość, rodzaj i termin każdej dostawy będzie uzgadniany z wybranym Wykonawcą: a) w zakresie Części 1 przez przedstawiciela Ośrodka Badawczego ING PAN w Krakowie; b) w zakresie Części 2 przez przedstawiciela Ośrodka Badawczego ING PAN w Warszawie. 7. Termin realizacji zamówienia - nie dłużej niż 7 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zwiększenia, o których mowa w ust. 5 w ramach przewidzianej umową wartości zamówienia. 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odczynniki zgodne z obowiązującymi normami, wymaganej jakości i w żądanych opakowaniach. 10. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania od Zamawiającego na swój koszt i ryzyko w terminach uzgodnionych z jednostką Zamawiającego opakowań wielokrotnego użytku i odpadów opakowaniowych. 11. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. 12. Zmiany, o których mowa w ust. 11 nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 13. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego w związku ze zmianą nazwy, siedziby, zmianą formy prawnej itp., 2) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępny będzie produkt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że cena ww. produktu nie będzie wyższa niż przyjęta w niniejszej umowie; wycofanie produktu z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, 3) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, 4) zmniejszenie zakresu zamówienia i związane z tym zmniejszenie jego wartości, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, 2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, 2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, 2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, 2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, 2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dodatkowo należy przedłożyć: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone w imieniu wszystkich wykonawców. 2. Oferta winna być sporządzona zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i dodatkowo powinna zawierać: a) wypełniony formularz cenowy (wg zał. nr 5), b) oświadczenia i dokumenty zgodnie z pkt. IV SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. 2. Zmiany nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 3. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego w związku ze zmianą nazwy, siedziby, zmianą formy prawnej itp., 2) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępny będzie produkt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że cena ww. produktu nie będzie wyższa niż przyjęta w niniejszej umowie; wycofanie produktu z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, 3) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, 4) zmniejszenie zakresu zamówienia i związane z tym zmniejszenie jego wartości, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ing.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nauk Geologicznych PAN 00-818 Warszawa, ul. Twarda 51/55, pok. 229.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 13:30, miejsce: Instytut Nauk Geologicznych PAN 00-818 Warszawa, ul. Twarda 51/55, pok. 229.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych do Ośrodka Badawczego ING PAN w Krakowie, ul. Senacka 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę odczynników chemicznych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - Część 1. 2. Dostawa wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ odczynników będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przez okres obowiązywania umowy. 3. Wielkość, rodzaj i termin każdej dostawy będzie uzgadniany z wybranym Wykonawcą w zakresie Części 1 przez przedstawiciela Ośrodka Badawczego ING PAN w Krakowie; 4. Termin realizacji zamówienia - nie dłużej niż 7 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zwiększenia, o których mowa w ust. 5 w ramach przewidzianej umową wartości zamówienia. 6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odczynniki zgodne z obowiązującymi normami, wymaganej jakości i w żądanych opakowaniach. 7. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania od Zamawiającego na swój koszt i ryzyko w terminach uzgodnionych z jednostką Zamawiającego opakowań wielokrotnego użytku i odpadów opakowaniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych do Ośrodka Badawczego ING PAN w Warszawie, ul. Twarda 51/55..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę odczynników chemicznych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - Część 2. 2. Dostawa wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ odczynników będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przez okres obowiązywania umowy. 3. Wielkość, rodzaj i termin każdej dostawy będzie uzgadniany z wybranym Wykonawcą w zakresie Części 2 przez przedstawiciela Ośrodka Badawczego ING PAN w Warszawie; 4. Termin realizacji zamówienia - nie dłużej niż 7 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zwiększenia, o których mowa w ust. 5 w ramach przewidzianej umową wartości zamówienia. 6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odczynniki zgodne z obowiązującymi normami, wymaganej jakości i w żądanych opakowaniach. 7. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania od Zamawiającego na swój koszt i ryzyko w terminach uzgodnionych z jednostką Zamawiającego opakowań wielokrotnego użytku i odpadów opakowaniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.