eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › świadczenie usług personelu związanych z wykonywaniem obowiązków przewidzianych przy realizacji projektu Mazurski Wilk Przedsiębiorczości



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Pisz: świadczenie usług personelu związanych z wykonywaniem obowiązków przewidzianych przy realizacji projektu Mazurski Wilk Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 502110 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 425 47 00, faks 087 425 46 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług personelu związanych z wykonywaniem obowiązków przewidzianych przy realizacji projektu Mazurski Wilk Przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: świadczenie usług personelu związanych z wykonywaniem obowiązków przewidzianych przy realizacji projektu pn. Mazurski wilk przedsiębiorczości 2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) usługi dotyczące personelu i listy płac 79631000-6, 2) zapewnianie usług personelu 79610000-3, 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług personelu wchodzącego w skład kadry projektu związanych z wykonywaniem stanowiska Asystent koordynatora i określonych obowiązków w projekcie pn. Mazurski wilk przedsiębiorczości realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: pełnienie funkcji Asystenta koordynatora, 5. Kadra wybrana w ramach postępowania będzie odpowiedzialna za realizację celu głównego projektu, którym jest rozwój przedsiębiorczości na obszarze powiatów węgorzewskiego, giżyckiego i piskiego, zwany w dalszej części WGP w okresie od lutego 2013 r. do czerwca 2015 r. poprzez udzielenie bezzwrotnego wsparcia dla 102 osób bezrobotnych będących w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, spośród których 90 osób założy działalność gospodarczą. 6. Cel projektu będzie realizowany poprzez: 1) uzyskanie do czerwca 2014 r. podstawowej wiedzy potwierdzonej zaświadczeniem potrzebnej do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej przez 97 osób spośród 102 osób bezrobotnych z powiatu węgorzewskiego, giżyckiego i piskiego, 2) udzielenie wsparcia finansowego i doradczego do czerwca 2015 r. dla 88 spośród 102 osób bezrobotnych z WGP rozpoczynających działalność gospodarczą. 7. Opis przedmiotu zamówienia - Pełnienie funkcji Asystenta koordynatora - praca na umowę zlecenie w okresie grudzień 2013 r. - czerwiec 2015 r. w wymiarze średnio 40 godz./m-c. Praca w Biurze projektu oraz w miejscach wskazanych przez Zleceniodawcę (w miejscach prowadzenia działalności gospodarczej uczestników projektu w powiecie piskim, giżyckim i węgorzewskim). Do obowiązków Asystenta koordynatora będzie należało między innymi: 1)przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 2)zbieranie, weryfikacja i analiza ilościowych danych w projekcie, 3)systematyczne monitorowanie wskaźników i wydatkowania środków, 4)sporządzanie formularza PEFS, 5)sporządzanie wniosków o płatność w części dotyczącej postępu rzeczowego, 6)monitorowanie prawidłowego wykorzystania dotacji oraz wsparcia pomostowego, w tym przeprowadzanie wizyt monitorujących u uczestników projektu, którzy otrzymali dotację inwestycyjną, 7)współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji, 8)współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów, 9)dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej, 10)utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej II stopnia, 11)poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, 12)informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu, 13)organizowanie, uczestnictwo i dokumentowanie spotkań Zespołu Projektowego. Kadra wybrana w ramach postępowania będzie odpowiedzialna za realizację celu głównego projektu, którym jest rozwój przedsiębiorczości na obszarze powiatów: węgorzewskiego, giżyckiego i piskiego, zwany w dalszej części WGP w okresie na rynku pracy spośród do czerwca 2015 roku poprzez udzielenie bezzwrotnego wsparcia dla 102 osób bezrobotnych będących w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, spośród których 90 osób założy działalność gospodarczą. Cel projektu będzie realizowany poprzez: 1)Uzyskanie do czerwca 2014 r., podstawowej wiedzy potwierdzonej zaświadczeniem, potrzebnej do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej przez 97 osób spośród 102 osób bezrobotnych z powiatu węgorzewskiego, giżyckiego i piskiego, 2)Udzielenie wsparcia finansowego i doradczego do czerwca 2015 r. dla 90 spośród 102 osób bezrobotnych z WGP rozpoczynających działalność gospodarczą. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: w okresie od grudzień - 2013 r. do czerwiec 2015 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.10.00 - Usługi dotyczące personelu i listy płac 79.61.00.00 - (6) Zapewnianie usług personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt/program: Mazurski wilk przedsiębiorczości - projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Edyta Makowska, ul. Słoneczna 25, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34536,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41760,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 5 ust. 1a pkt 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2013 r., poz. 907 ze zmianami), w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym (usługa świadczenia usług personelu), Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki, nawet jeżeli nie występują przesłanki stosowania tych trybów, jeżeli jednak zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności tj. uniemożliwienie terminowej realizacji zadań.Realizacja zadania Zarządzanie projektem jest realizowane od początku projektu. W miesiącu listopadzie 2013 r - asystent koordynatora wypowiedziała umowę zlecenia, zgodnie z § 10 ust.3 zawartej umowy. W związku z powyższym aby zgodnie z harmonogramem projektu realizować zadania niezbędne jest zlecenie realizacji zadań kolejnej osobie, gdyż w m-cu grudniu planowany jest monitoring udzielonych dotacji, od którego uzależniona jest płatność końcowa dotacji inwestycyjnej dla Beneficjenta pomocy (20% kwoty dotacji), monitoring projektu oraz złożenie wniosku o płatność za okres od 01.11 do 30.11.2013 r.Nie wyłonienie w terminie asystenta koordynatora uniemożliwi terminową realizację zadań zaplanowanych w projekcie i negatywnie wpłynie na dalszą, zgodną z harmonogramem realizację projektu Mazurski wilk przedsiębiorczości.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.