eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzewica › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Drzewica: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2012.
Numer ogłoszenia: 502008 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 458460 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Drzewica, ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica, woj. łódzkie, tel. 048 3756794, faks 048 3756641.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest udzielnie i obsługa kredytu długoterminowego. 3.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga : 3.1.1. Kwota kredytu: 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych); 3.1.2. Okres kredytowania - Zamawiający zaciągnie kredyt na 8 lat z okresem spłaty kapitału od 30.09.2013r.do 30.12.2020r.; 3.1.3. Waluta kredytu - Spłata kredytu następować będzie w walucie PLN 3.1.4. Przeznaczenie kredytu - pokrycie planowanego deficytu budżetu w roku 2012. 3.1.5. Zabezpieczenie kredytu - weksel in - blanco wraz z deklaracją wekslową. 3.1.6. Oprocentowanie kredytu - Zamawiający wymaga aby na etapie realizacji umowy odsetki z tytułu kredytu naliczane były w oparciu o WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym następuje spłata raty kredytu. 3.1.7. Naliczenie oprocentowania: Zamawiający wymaga podania ceny oferty według zasad wskazanych w pkt 11 niniejszej SIWZ. 3.1.8. Marża: stała w całym okresie obowiązywania umowy 3.1.9. Skrócenie okresu kredytowania: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu banku przez Zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty. 3.1.10. Dysponowanie kredytem : kredyt ma być uruchomiony najpóźniej 15 grudnia 2012 3.1.11. Wysokość rat kapitałowych: 1) Raty płatne zgodnie z załączonym harmonogramem w wysokości: - pierwsza rata płatna w wysokości 69.000,00 zł. - następne 25 rat płatne w wysokości 69.000,00 zł. - ostatnie 4 raty płatne w wysokości 176.500,00 zł 2) Do rat kredytu wliczone będą odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane w okresach kwartalnych i płatnych w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału. 3.1.12. Spłata kredytu: Zamawiający wymaga, aby następowała: 1) W ratach kwartalnych wraz z odsetkami, płatnych do ostatniego dnia roboczego każdego kwartału. Spłata rat kapitałowych kredytu będzie następowała po upływie karencji w 30 ratach kwartalnych począwszy od 30.09.2013r. do 30.12.2020r. 3.1.13. Zapłata rat kapitałowo - odsetkowych -Zamawiający wymaga aby odsetki naliczane były od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Przysusze, ul. Grodzka 3, 26-400 Przysucha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 700518,85

  • Oferta z najniższą ceną: 700518,85 / Oferta z najwyższą ceną: 700518,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.