Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Czechowice-Dziedzice: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
Numer ogłoszenia: 50185 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czechowice-Dziedzice , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni miejskiej , koszenie poboczy i terenów gminnych, zagospodarowanie nowej zieleni oraz obsadę rond , skwerów, wysepek wraz z pielęgnacją i utrzymaniem terenów zieleni urządzonej w Gminie Czechowice-Dziedzice z podziałem na zadania : 1. Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Czechowice-Dziedzice. 2. Koszenie poboczy dróg i terenów gminnych w obszarze Gminy Czechowice-Dziedzice. 3. Zagospodarowanie nowej zieleni oraz obsadę rond , skwerów , wysepek wraz z pielęgnacją i utrzymaniem terenów zieleni urządzonej w Gminie Czechowice-Dziedzice. ZADANIE NR 1 Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Czechowice-Dziedzice. Zakres prac : Utrzymanie zieleni miejskiej, które obejmuje: koszenie zieleni miejskiej zgodnie z przedstawionym harmonogramem, krotnością koszenia oraz w określonych terminach; bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej polegających na zbieraniu wszelkich nieczystości: m.in.: papiery, butelki, gałęzie, itp. należyte utrzymanie krawężników oddzielających zieleń od chodnika bądź jezdni - usuwanie darni; grabienie liści: do 15 kwietnia oraz od 1 października do 30 listopada przycinka krzewów, przycinka żywopłotów zgodnie z przedstawionym harmonogramem, krotnością oraz określonych terminach; bieżące utrzymanie alejek w parkach tj.: zamiatanie alejek, placów, utrzymanie porządku na placach zabaw polegające na usuwaniu nieczystości - papiery, butelki, gałęzie, itp. zamiatanie; wywóz zebranych nieczystości na wysypisko śmieci wraz kosztami za zagospodarowanie odpadów. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja techniczna - załącznik nr 1 do SIWZ. ZADANIE NR 2 Koszenie poboczy dróg i terenów gminnych w obszarze Gminy Czechowice-Dziedzice. Zakres prac obejmuje: trzykrotne koszenie poboczy dróg i terenów gminnych w obszarze Gminy Czechowice -Dziedzice zgodnie z przedstawionym harmonogramem, krotnością koszenia oraz w określonych terminach; prace porządkowe po wykonaniu koszenia wraz z zebraniem innych nieczystości znajdujących się na tym terenie; wywóz zebranych nieczystości na wysypisko śmieci wraz kosztami za zagospodarowanie odpadów. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja usługi - załącznik nr 1do SIWZ. ZADANIE NR 3 Zagospodarowanie nowej zieleni oraz obsadę rond , skwerów , wysepek wraz z pielęgnacją i utrzymaniem terenów zieleni urządzonej w Gminie Czechowice-Dziedzice. Zakres prac obejmuje : zagospodarowanie nowej zieleni oraz obsadę rond, skwerów, wysepek wraz z pielęgnacją i utrzymaniem terenów zieleni urządzonej. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja usługi - załącznik nr 1 do SIWZ ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.10.00-3, 77.31.30.00-7, 77.34.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA ZADANIA 1,2,3 Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA ZADANIA 1,2 Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp. DLA ZADANIA NR 3 Wymaga się aby Wykonawca wykazał się wykonaniem/wykonywaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi o podobnym charakterze (tj. związanej wykonaniem zagospodarowania terenów zielonych wraz z ich utrzymaniem) o wartości min 70.000 zł brutto, wraz z potwierdzeniem, że usługa została wykonana / wykonywana należycie; Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA ZADANIA NR 1 Wymaga się aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: 1. minimum dwiema kosiarkami spalinowymi; 2. minimum dwiema podkaszarkami spalinowymi 3. minimum jedną piłą spalinową do pielęgnacji żywopłotów i krzewów; 4. minimum jeden pojazd przeznaczony do wywozu odpadów o rzeczywistej masie całkowitej nie przekraczającej 7,0 t, DLA ZADANIA NR 2 Wymaga się aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: 1.minimum dwiema podkaszarkami spalinowymi 2.minimum jedną kosiarkę bijakową; 3.minimum jeden pojazd przeznaczony do wywozu odpadów o rzeczywistej masie całkowitej nie przekraczającej 7,0 t, DLA ZADANIA NR 3Wymaga się aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: 1.minimum jedną kosiarkę samobieżna ( samozbierająca); 2.minimum jedną kosiarkę spalinową; 3.minimum jedną piłą spalinową do pielęgnacji żywopłotów i krzewów; 4.minimum jeden pojazd przeznaczony do wywozu odpadów o rzeczywistej masie całkowitej nie przekraczającej 7,0 t, Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA ZADANIA NR 3 Wymaga się aby Wykonawca dysponował min. jedną osobę wskazaną do prac przy sadzeniu , zagospodarowaniu i pielęgnacji kwiatów i krzewów , posiadającą wykształcenie w zakresie ogrodnika, leśnika lub podobne, bądź ukończony kurs o profilu jak wyżej, lub posiadającą min. 5- letnie doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia.Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA ZADANIA NR 1Wymaga się aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 50 000 zł. DLA ZADANIA NR 2 Wymaga się aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 40 000 zł. DLA ZADANIA NR 3 Wymaga się aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 60 000 zł. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.wypełniony formularz ofertowy - (dla zadania nr 1,2,3 w zależności od zadania , na które Wykonawca będzie składał ofertę) załącznik nr 2 do SIWZ, 2.dokument zobowiązania podmiotu trzeciego potwierdzający dysponowaniem wiedzą i doświadczeniem z którego wynikać będzie udział takiego podmiotu w wykonywaniu zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy, jeżeli Wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków podmiotu trzeciego), 3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 4. wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 11 do SIWZ- dla zadania nr 1 5. wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 12 do SIWZ- dla zadania nr 2 6. wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 13 do SIWZ- dla zadania nr 3
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 Prawa zamówień publicznych, w następujących okolicznościach: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT za usługę objętą przedmiotem umowy;- dla zadania nr 1,2,3, b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;- dla zadania nr 1,2,3, c) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego; -dla zadania nr1,2,3, d) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;- dla zadania nr1,2,3, e) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; -dla zadania nr 1,2,3 f) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych - długotrwałe opady deszczu skutkujące niemożnością realizacji przedmiotu zamówienia ; -dla zadania nr 3.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac Jana Pawła II 1, pok.408 (III pietro).W przypadku pobrania SIWZ w wersji papierowej prosi sie o wcześniejszy kontak z Zamawiajacym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac Jana Pawła II 1,Biuro podawcze- parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Czechowice-Dziedzice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Czechowice-Dziedzice. Zakres prac : Utrzymanie zieleni miejskiej, które obejmuje: koszenie zieleni miejskiej zgodnie z przedstawionym harmonogramem, krotnością koszenia oraz w określonych terminach; bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej polegających na zbieraniu wszelkich nieczystości: m.in.: papiery, butelki, gałęzie, itp. należyte utrzymanie krawężników oddzielających zieleń od chodnika bądź jezdni - usuwanie darni; grabienie liści: do 15 kwietnia oraz od 1 października do 30 listopada przycinka krzewów, przycinka żywopłotów zgodnie z przedstawionym harmonogramem, krotnością oraz określonych terminach; bieżące utrzymanie alejek w parkach tj.: zamiatanie alejek, placów, utrzymanie porządku na placach zabaw polegające na usuwaniu nieczystości - papiery, butelki, gałęzie, itp. zamiatanie; wywóz zebranych nieczystości na wysypisko śmieci wraz kosztami za zagospodarowanie odpadów. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja techniczna - załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.10.00-3, 77.31.30.00-7, 77.34.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie poboczy dróg i terenów gminnych w obszarze Gminy Czechowice-Dziedzice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie poboczy dróg i terenów gminnych w obszarze Gminy Czechowice-Dziedzice. Zakres prac obejmuje: trzykrotne koszenie poboczy dróg i terenów gminnych w obszarze Gminy Czechowice -Dziedzice zgodnie z przedstawionym harmonogramem, krotnością koszenia oraz w określonych terminach; prace porządkowe po wykonaniu koszenia wraz z zebraniem innych nieczystości znajdujących się na tym terenie; wywóz zebranych nieczystości na wysypisko śmieci wraz kosztami za zagospodarowanie odpadów. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja usługi - załącznik nr 1do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie nowej zieleni oraz obsadę rond , skwerów , wysepek wraz z pielęgnacją i utrzymaniem terenów zieleni urządzonej w Gminie Czechowice-Dziedzice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie nowej zieleni oraz obsadę rond , skwerów , wysepek wraz z pielęgnacją i utrzymaniem terenów zieleni urządzonej w Gminie Czechowice-Dziedzice. Zakres prac obejmuje : zagospodarowanie nowej zieleni oraz obsadę rond, skwerów, wysepek wraz z pielęgnacją i utrzymaniem terenów zieleni urządzonej. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja usługi - załącznik nr 1 do SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.10.00-3, 77.31.30.00-7, 77.34.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Pielęgnacja zieleni w parku Rataje
- Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni.
- Wykonanie błękitno-zielonej infrastruktury (BGI) przy budynkach Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ przy ul. Pomorskiej 141/143 i ul. Banacha 12/16 w Łodzi - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Rewaloryzacja parku wraz z budową ogrodzenia położonego przy Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.