eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siepraw › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.200.000,00zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu oraz spłatę w 2013r., roku przez Gminę Siepraw wcześniej zaciągniętego zobowiązania z tytułu kredytu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Siepraw: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.200.000,00zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu oraz spłatę w 2013r., roku przez Gminę Siepraw wcześniej zaciągniętego zobowiązania z tytułu kredytu
Numer ogłoszenia: 501852 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siepraw , Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, faks 12 3721806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.200.000,00zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu oraz spłatę w 2013r., roku przez Gminę Siepraw wcześniej zaciągniętego zobowiązania z tytułu kredytu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.200.000,00zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu oraz spłatę w 2013r., roku przez Gminę Siepraw wcześniej zaciągniętego zobowiązania z tytułu kredytu. 3.2. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Zamawiającego. 3.3. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 31.12.2013r. 3.4. Nie przewiduje się prowizji od uruchomienia kredytu oraz innych prowizji i opłat. 3.5. Zamawiający przewiduje okres karencji w spłacie kapitału kredytu 12 miesięcy i następujący harmonogram spłat rat kredytu: Terminy spłaty rat kredytu Kwota spłaty kapitału w zł 31.12.2014 1.200.000,00 1) spłata odsetek będzie następowała w ratach kwartalnych do dnia ostatniego każdego miesiąca kończącego kwartał na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank, 2) oprocentowanie kredytu zostanie wyliczone według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku dla całego okresu kredytowania, 3) stopa bazowa - WIBOR 1M dla złotowych depozytów jednomiesięcznych międzybankowych z ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego kwartał poprzedzający kwartał za który naliczane są odsetki, 4) przy naliczaniu odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w danym kwartale, a liczbę dni w roku 365, sposób naliczania odsetek dotyczy całego okresu kredytowania. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W/w sytuacji Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych. 3.7. Pierwsza transza kredytu będzie dostępna w dniu następnym po podpisaniu umowy. 3.8. W przypadku gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty części lub całego kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 3.10. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 3.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu spłaty rat kredytu , w tym również do wydłużenia terminu spłaty rat kredytu poprzez zmianę harmonogramu spłaty rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 3.12. O przedterminowej spłacie kredytu i o zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. 3.13. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 3.14. Walutą kredytu będzie złoty polski (PLN). 3.15. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3.16. Miejsce świadczenia usługi: Gmina Siepraw; Urząd Gminy Siepraw, 32-447 Siepraw 1. 3.17. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.18. Dokumenty zawierające niezbędne informacje do oceny zdolności kredytowej dostępne na stronie www.siepraw.pl w zakładce BIP - Budżet i majątek..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera pkt 6 specyfikacji. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy (odrzucenie oferty)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, udzielił minimum 1 kredytu bankowego o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 PLN wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera pkt 6 specyfikacji. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy (odrzucenie oferty)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera pkt 6 specyfikacji. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy (odrzucenie oferty)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera pkt 6 specyfikacji. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy (odrzucenie oferty)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera pkt 6 specyfikacji. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy (odrzucenie oferty)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi udokumentować, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, udzielił minimum 1 kredytu bankowego o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 PLN wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie wymaga składania informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ, pełnomocnictwo podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca wyznaczył osobę mającą reprezentować go w postępowaniu o zamówienie publiczne, pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału, kopii potwierdzonej przez Wykonawcę lub kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

16.4. Dopuszcza się zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) Terminu spłaty rat kredytu: a) Kredytobiorca wystąpi do Banku o przedterminową spłatę kredytu i niewykorzystanie kredytu, b) Kredytobiorca wystąpi do Banku o zmianę terminu spłaty rat kredytu, w tym również wydłużenie terminu spłaty kredytu, c) Spłata zadłużenia odbywać się będzie na podstawie harmonogramu spłaty rat kredytu z możliwością zmiany terminów spłaty rat kredytu po uzgodnieniu z Bankiem i Kredytobiorcą. 2) Formy prawnej Wykonawcy: a) zmianie ulegnie siedziba , adres lub forma prawna wykonawcy. 16.5. Strony ustalają, że zmiany umowy wymagają formy aneksu pisemnego .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl (zakładka gospodarka -> przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siepraw Siepraw 1, 32-447 Siepraw pok. 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siepraw Siepraw 1, 32-447 Siepraw pok. 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.