eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › NA ZAKUPSERWERA, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA - PAKIETY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Wrocław: NA ZAKUP: SERWERA, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA - PAKIETY
Numer ogłoszenia: 50182 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 490556 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA ZAKUP: SERWERA, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA - PAKIETY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego komputera PC wraz z oprogramowaniem. Model wzorcowy komputera Dell Optiplex 9010 lub równoważny z parametrami granicznymi nie gorszymi niż te szczegółowo opisane w załączniku nr 5.1. do SIWZ; 2) dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych urzadzeń wielofunkcyjnych wraz z zapasem tonerów tego samego producenta szczegółowo opisanego w załączniku nr 5.2. do SIWZ. Model wzorcowy: HP LaserJet Pro 400 color MFP M475 dn lub równoważny; 3) dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych zestawów głosników do komputera opisanych w załączniku nr 5.3. do SIWZ; 4) dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie fabrycznie nowego i nieużywanego serwera kasetowego, stanowiącego rozbudową istniejącego systemu pracującego w obudowie typu HP BladeSystem c7000 Enclosure. Model wzorcowy serwera: HP BL465c G7 CTO Blade lub równoważny z wydajnością nie mniejszą niż podany model wzorcowy, kompatybilny z w/w systemem oraz dyski do macierzy Enterprise Virtual Array (EVA) Model 4400 w ilości 4 sztuk. Model wzorcowy dysku:HP EVA M6412A 450GB 15K FC Drive lub równoważne kompatybilne z w/w macierzą dyskową, szczegółowo opisanych w załączniku nr 5.4. do SIWZ; 5) zakup oprogramowania Adobe Premiere CS5 PL Box opisanego w załączniku nr 5.5. do SIWZ; 6) dostawa, fabrycznie nowego i nieużywanego serwera, stanowiącego środowisko testowe oraz system operacyjny dla serwera, szczegółowo opisanych w załączniku nr 5.6. do SIWZ. 2. Wymagany okres gwarancji producenta na przedmiot zamówienia wynosi: 1) dla pakietu nr 1, 2, 4 i 6- 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia, 2) dla pakietu nr 3 - 12 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia. 3. Sprzęt powinien posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 4. Serwis sprzętu będzie realizowany przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności. 5. Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje sie opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry graniczne ze specyfikacji określonej w SIWZ. 6. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodnosci podanych przez Wykonawce parametrów technicznych we wszystkich dostępnych zródłach, w tym również poprzez zwrócenie sie o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy. 7. Opis oferowanego przedmiotu nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiajacego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiajacego w kolumnie nr 3 bądź 4 odpowiednio załącznika nr 5.1. - 5.6. do SIWZ. 8. W przypadku zaoferowania produktu bedącego przykładowym modelem wskazanym przez Zamawiajacego model wzorcowy, Wykonawca nie jest zobowiązany do opisywania tego produktu, a jedynie do wskazania nazwy producenta i produktu. Model wzorcowy spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego, i parametry techniczne, i wszelkie wyposażenie dodatkowe lub inne wskazane w opisie elementy. 9. Dostarczone urządzenia muszą posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełniają wszystkie stosowne wymagania prawne obowiazujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego. 10. Przedmiot zamówienia i jego elementy muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 11. W zakresie w/w dostawy Wykonawca może podzlecić jej wykonanie podwykonawcom biorąc pełną odpowiedzialność za ich jakoć, terminowość i rzetelność. 12. Termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi: - dla pakietu nr 1, 2, 3 i 6 - do 30 dni od daty podpisania umowy; - dla pakietu nr 4 - do 6 tygodni od daty podpisania umowy; - dla pakietu nr 5 - do 15 dni od daty podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 37.45.33.00 - Dyski 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013 (projekt pod nazwą WROVASC - Zintegrowane Centrum Medycyny Sercowo-Naczyniowej), Nr umowy POIG.01.01.02-02-001/08-00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NETCOM Sp. z o.o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7803,12

  • Oferta z najniższą ceną: 7803,12 / Oferta z najwyższą ceną: 7803,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NETCOM Sp. z o.o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25877,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24831,24

  • Oferta z najniższą ceną: 24831,24 / Oferta z najwyższą ceną: 27244,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NETCOM Sp. z o.o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39891,36

  • Oferta z najniższą ceną: 39891,36 / Oferta z najwyższą ceną: 39891,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NETCOM Sp. z o.o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6933,51

  • Oferta z najniższą ceną: 6933,51 / Oferta z najwyższą ceną: 10135,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.