eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA POTRZEBY WSOWL W 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Wrocław: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA POTRZEBY WSOWL W 2008r.
Numer ogłoszenia: 50181 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, fax 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Szkoła Oficerska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA POTRZEBY WSOWL W 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały budowlane wyszczególnione i opisane w załącznikach SIWZ nr 2-6. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.30.00.00 - Farby, lakiery, farba drukarska i masy uszczelniające Kod CPV wg słownika 2008: 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy 02.10.00.00 - 02.10.00.00 02.11.00.00 - 02.11.00.00 Oryginalny kod CPV: 20.00.00.00 - Drewno, wyroby z drewna, wyroby z korka, wyroby koszykarskie i wikliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 03.41.00.00 - Drewno Oryginalny kod CPV: 26.10.00.00 - Szkło i produkty szklane Kod CPV wg słownika 2008: 14.82.00.00 - Szkło Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane Oryginalny kod CPV: 28.80.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne Kod CPV wg słownika 2008: 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne Oryginalny kod CPV: 36.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne Kod CPV wg słownika 2008: 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 26.20.00.00 - Wyroby ceramiczne ogniotrwałe i inne niż ogniotrwałe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.13.00 - Ceramika Oryginalny kod CPV: 27.20.00.00 - Rury Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.42.00 - Przewody rurowe Oryginalny kod CPV: 27.70.00.00 - Wyroby z miedzi Kod CPV wg słownika 2008: 14.71.50.00 - Miedź Oryginalny kod CPV: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie Oryginalny kod CPV: 27.30.00.00 - Produkty z żelaza i stali Kod CPV wg słownika 2008: 14.71.10.00 - Żelazo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ustawy Pzp, - złożą dokumenty i oświadczenia wyszczególnione poniżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie realizowania na podstawie listy dokumentów jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnienie powyższych warunków zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty uzupełniony formularzami cenowymi (wg załącznika SIWZ nr 1, 2, 3, 4, 5, 6). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie (części zamówienia na którą wykonawca zamierza złożyć ofertę) stanowiącej przedmiot zamówienia, każda na kwotę o wartości nie niższej jak wartość przestawiona w ofercie wykonawcy, oraz udokumentuje że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie. Powyższy wykaz należy sporządzić wg wzoru załączonego przez zamawiającego (załącznik nr 8). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie ww. wykaz mogą złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich wykonawców ze wskazaniem w tzw. uwagach którego wykonawcy i w jakim zakresie dotyczy. 6. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez zamawiającego (załącznik nr 7).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.wroc.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: - bud.104, lok. 4 w godzinach 8.00-10.00, oraz 13.00-15.00, lub za zaliczeniem pocztowym od dnia 14.03.2008r..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - kancelaria jawna Szkoły, budynek 8, kancelaria 121, w godzinach 07:30-10:00, 13:00-15:00 od poniedziałku do piątku, (w dniu 25.03.2008r. w godzinach: 7:30-11:00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiajacy nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. 2. Zamawiajacy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3. Zamawiający będzie się porozumiewał z wykonawcami na piśmie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przesłane za pomocą faksu będą uznane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pismem. SIWZ w wersji drukowanej do odbioru w siedzibie zamawiającego: - bud.104, lok. 4 w godzinach 8.00-10.00, oraz 13.00-15.00, lub za zaliczeniem pocztowym od dnia 14.03.2008r. Prośby o przesłanie SIWZ proszę adresować na faks nr. 071 76 58 425. 4. Uprawniony do kontaktów z wykonawcami: w sprawach merytorycznych: Piotr BISKUP - bud. 19, pokój nr 118, Marcin DZIURBIEL - bud. 113, pokój 129, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00 w sprawach proceduralnych: Mirosław BIRSKI - bud 104, pokój nr 125, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drewno i wyroby z drewna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 17 pozycji asorymentowych opisanych w załączniku SIWZ nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.10.00.00-5, 02.11.00.00-8, 20.00.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały i narzędzia budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 104 pozycje asortymentowe opisane w załączniku SIWZ nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 26.10.00.00-9, 28.50.00.00-7, 28.80.00.00-0, 36.80.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Armatura sanitarna i wodno - kanalizacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 154 pozycje asortymentowe opisane w załączniku SIWZ nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3, 26.20.00.00-0, 27.20.00.00-7, 27.70.00.00-2, 28.50.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły elektryczne i oświetleniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 95 pozycji asortymentowych opisanych w załączniku SIWZ nr 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyroby walcowane z metalu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pozycji asortymentowych opisanych w załączniku SIWZ nr 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.30.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.