Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-06
Opole: Dostawa motocykli i motorowerów do przeprowadzania egzaminów państwowych naprawo jazdy
Numer ogłoszenia: 50176 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Oleska 127, 45-233 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4580388, faks 077 4029209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.word.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa motocykli i motorowerów do przeprowadzania egzaminów państwowych naprawo jazdy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk motocykli do przeprowadzania egzaminów państwowych na kat. A2, 2 sztuk motocykli do przeprowadzenia egzaminów państwowych kat. A (z prawem opcji) oraz 2 sztuk motorowerów do przeprowadzania egzaminów państwowych na kat. AM prawa jazdy. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części. Szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji zamówienia określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.41.00.00-4, 34.42.10.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) dla części nr 1, kat. A2 : - opis oferowanych motocykli na kat. A2 z podaniem ich parametrów i innych danych w zakresie wymagań zamawiającego określonych w specyfikacji w punkcie 3.2. ppkt. a) Parametry techniczne - pkt. 1) 1 do 15. - dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt. 3.2. ppkt. a) Parametry techniczne - pkt. 1)1.,2.,3.,4.,6.,7.,8.,9., np. wyciąg z instrukcji obsługi, książki gwarancyjnej pojazdu, świadectwa homologacji itp. b) dla części nr 1, kat. A : - opis oferowanych motocykli na kat. A z podaniem ich parametrów i innych danych w zakresie wymagań zamawiającego określonych w punkcie 3.2. ppkt. a) Parametry techniczne - pkt. 2)1 do 13. - dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt. 3.2. ppkt. a) Parametry techniczne - pkt. 2)1.,2.,3.,4.,6.,7.,np. wyciąg z instrukcji obsługi, książki gwarancyjnej pojazdu, świadectwa homologacji itp. c) dla części nr 2, kat. AM : - opis oferowanych motorowerów na kat. AM z podaniem ich parametrów i innych danych w zakresie wymagań zamawiającego określonych w punkcie 3.3. ppkt. a) Parametry techniczne - pkt. 1 do 9.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić wyłącznie w przypadkach : a)zmiany wysokości podatku od towarów i usług, b) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WORD Opole ul. Oleska 127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 09:00, miejsce: WORD Opole ul. Oleska 127 pok.nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa motocykli i motorowerów do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚC NR 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk nowych motocykli do przeprowadzania egzaminów państwowych kat. A2 i 2 sztuk nowych motocykli do przeprowadzania egzaminów państwowych na kat. A prawa jazdy, w tym : a) w ramach etapu podstawowego : 2 motocykle do przeprowadzania egzaminów państwowych kat. A2 i 2 motocykle do przeprowadzania egzaminów państwowych na kat. A prawa jazdy, b) w ramach etapu opcjonalnego : 1 motocykl do przeprowadzania egzaminów państwowych kat. A2, w zależności od potrzeb zamawiającego oraz od ceny najkorzystniejszej oferty. Realizacja zamówienia w etapie opcjonalnym nastąpi po otrzymaniu od zamawiającego pisemnego zlecenia. Szczegółówy opis , zakres i warunki realizacji zamówienia określono w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.41.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Czas reakcji - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa motocykli i motorowerów do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk nowych motorowerów do przeprowadzania egzaminów państwowych na kategorię AM prawa jazdy. Szczegółowy opis , zakres i warunki realizacji zamówienia określono w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.42.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.