eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Dostawa leków, szczepionek i materiałów medycznych -sprawa nr 37/2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Celestynów: Dostawa leków, szczepionek i materiałów medycznych -sprawa nr 37/2008.
Numer ogłoszenia: 50148 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej, ul. Wojska Polskiego, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, fax 022 7898291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wofitm.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, szczepionek i materiałów medycznych -sprawa nr 37/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment J.m. Ilość do zakupu 1 Altacet tabl.x 6 op. 20 2 Biofuroksym fiol. 1,5 szt. 20 3 Duomox tabl. 1,0 x 20 op. 20 4 Rovamycine tabl. 3.000.000 j.m.x 10 op. 10 5 Klabax tabl.250mg x 16 op. 10 6 Dalacin C tabl. 0,3 x 16 op. 10 7 Dotur tabl. 0,1 x 10 op. 15 8 Bactrim forte tabl.960mg x 10 op. 20 9 Tramal amp. 0,1 x 5 op. 10 10 Lignocainum h-chlor. 2% amp.x 10 op. 10 11 Pyralginum 50% amp.5ml x 5 op. 5 12 Metoclopramidum 0,5% amp.x 5 op. 5 13 Cocarboxylasum amp.2ml op. 2 14 Dexaven amp. 0,008-2ml x 10 op. 7 15 Adrenalinum amp.0,1% 1ml -1ml x 10 op. 7 16 Thiopental amp. 1g x 25 szt. 5 17 Clemastinum amp.0,002g-2ml x 5 op. 7 18 Zyrtec tabl.10mg x 7 op. 14 19 Syrop Pini flak. 125ml szt. 30 20 Loperamid tabl. 2mg x 30 op. 20 21 Carbo medicinalis tabl.x 20 op. 18 22 Vitamina B compositum tabl.x 50 op. 25 23 Hydrocortisonum maść 20g op. 20 24 Sumamed tabl.500mg x 3 op. 5 25 Glukoza 40% amp. 10ml x 10 op. 1 26 Otinum krople do uszu 10g op. 25 27 Controloc tabl.20mg x 14 op. 7 28 Aparat do przetaczania płynów infuzyj. szt. 20 29 Kaniula do wkłuć dożylnych 1,5 szt. 10 30 Kaniula do wkłuć dożylnych 1,2 szt. 10 31 Natrium chlor.0,9% amp. 10ml szt. 40 32 Budesonit forte aerozol 200mcg x 200dawek x 10ml op. 7 33 Hemorectal czopki doodbytnicze x 10 op. 3 34 Mannitol flak.250ml op. 3 35 Furosemidum amp.20mg-2ml x 5 op. 5 36 Maść ichtiolowa 20g op. 10 37 Dekstran 40000 10% 500ml szt. 5 38 Kompresy gazowe jałowe 5 x 5 x 3 op. 50 39 Igły j.u. 0,6 x 100 op. 6 40 Igły j.u. 0,8 x 100 op. 4 41 Combitube (Contractubex 50g żel) op. 3 42 Igły j.u.1,2 x 100 op. 5 43 Leko gaziki x 100 op. 8 44 Wskaźniki prawidłowej sterylizacji szt. 50 45 Opatrunek do mocowania kaniul szt. 30 46 Rękawice latexowe jałowe S x 100 op. 2 47 Rękawice latexowe jałowe XL x 100 op. 1 48 Pojemniki na odpady medyczne 2l szt. 30 49 Nici chirurgiczne wraz z igłą atraumatyczną (2-0) op. 8 50 Szczepionka przeciw wściekliźnie szt. 250 51 Skinsept płyn antyseptyczny szt. 10 52 Woda utleniona 3% roztwór 100g szt. 40 53 Vitaral draz.x 30 op. 20 54 Lignocainum h-chlor. 2% fl. 20ml szt. 5 55 Szczep. przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A i B dla dorosłych szt. 250 56 Strzykawki j. u. 20ml szt. 100 57 Strzykawki j. u.10ml szt. 100 58 Rivanolum tabl.x 5 op. 20

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.45.16.00 - Szczepionki Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 58.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1; 2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2; 3) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3; 4) zaakceptowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (lub części na które złożona jest oferta) - załącznik nr 4; 5) zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym); 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą --za zgodność z oryginałem-- przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ,że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania . Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający może także w wyznaczonym terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wofitm.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów w Celestynowie, ul. Wojska Polskiego 57.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w Wojskowym Ośrodku Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów, ul. Wojska Polskiego 57 (kancelaria jawna lub biuro przepustek) w dni robocze w godzinach 7.00 - 15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pozycja nr 1 zakresu zamówienia. każda pozycja jest pojedynczą częścią zamówienia. razem 58 części. Oferent składa ofertę na jedną lub wiecej częśći.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycja nr 1 zakresu zamówienia. każda pozycja jest pojedynczą częścią zamówienia. razem 58 części. Oferent składa ofertę na jedną lub wiecej częśći.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zgodnie z opisem w części nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z oposem w części nr 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.