eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślesin › budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Ostrowąż gm. Ślesin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-27

POZYCJA 50146

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ślesin: budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Ostrowąż gm. Ślesin Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ślesin, do kontaktów: Maciej Ptak - ds. merytorycznych, Alicja Owczarska - ds. proceduralnych, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704011, fax 063 2704198, e-mail: umslesin@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slesin Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Ostrowąż gm. Ślesin. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ostrowąż, Marianowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa 44 szt przydomowych oczyszczalni ścieków o następujących parametrach: 20 szt o przepustowości - od 0,5-1,05 m3/d; obciążenie BZT5- 0,18-0,42kgBZT5/d oraz 24 szt. o przepustowości - 1,05-1,80m3/d; obciążenie BZT5- 0,36-0,72kgBZT5/d. Zaprojektowano oczyszczalnie z tworzywa sztucznego, z napowietrzanym osadem czynnym, które składają się z dwóch zbiorników cylindrycznych - pierwszy z wstępnym osadnikiem i przepompownią ścieków, drugi z bioreaktorem z napowietrzaniem ścieków. Sytem napowietrzania i recyrkulacji ścieków zaprojektowano sterowanie programatorem czasowym. Ścieki po oczyszczeniu będą odprowadzane do gruntu poprzez sieć kanalizacji sanitarnej z samorozsączeniem. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca winien udokumentować parametry techniczne proponowanych oczyszczalni oraz spełnienie wymogów określonych w karcie efektów ekologicznych dotyczącej przydomowych oczyszczalni ścieków. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)roboty pomiarowe i ziemne; 2)budowa rurociągów PVC do odprowadzania ścieków o śr fi 200- dł. 448 mb oraz o śr. fi 160 - dł. 2302 mb.; 3)wbudowanie studzienek kanalizacyjnych PVC o śr. fi 425 w ilości 106 studni; 4)budowa studni rewizyjnych typu BS z kręgów betonowych B45 0o śr. fi 1000 w ilości 31 szt.; 5)wykonanie drenaży rozsączających- łącznie 20kpl; 6)zakup i montaż przydomowych oczyszczalni wraz z podłączeniem energii z budynku mieszkalnego i z zabezpieczeniem - łącznie 44kpl; 7)inne roboty przewidziane w przedmiarze robót-rozdział III SIWZ 7)roboty wykończeniowe; 8)sporządzenie instrukcji obsługi dla każdej oczyszczalni przydomowej oraz przeszkolenie użytkownika dotyczące obsługi i eksploatacji oczyszczalni; 9)wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 25000.00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w formie zgodnie z art. 45 ust.2 pkt6 Ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony, w zakresie wiedzy i doświadczenie-jeżeli co najmniej jednej z wykonawców będzie go spełniał, natomiast w zakresie potencjału kadrowego i technicznego oceniane będzie łącznie/, tj: a)-wykonali w ciągu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszt, to w tym okresie /licząc przed dniem wszczęcia niniejszego postepowania/, co najmniej jedną inwestycję na umowę w zakresie budowy przydomowych oczyszczalni o wartości nie mnimiejszej niż 600 tys. zł, b)-dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, c)-dysponują osobami odpowiedzialnymi za wykonanie przedmiotowego zamówienia posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci wod-kan bez ograniczeń oraz kierownik robót w zakresie sieci elektrycznych; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia /w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeżeli zdolność finansową lub kredytową będzie spełniał co najmniej jeden z wykonawców, natomiast ubezpieczenie OC musi posiadać każdy z wykonawców/, tj. a)-posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 0,5 mln zł, b)-ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej-OC- z tytułu prowadzonej działalności; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5)wniosą wadium; 6)udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 7)nie powierzą prac podwykonawcom; 8)złożą podpisany FORMULARZ OFERTY wraz z załącznikami; 9)złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: /spełnia-nie spełnia /, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Stan prawny-wymagane dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 2)formularz ofertowy, 3)dowód wniesienia wadium, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 5)aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby /dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP/, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 1-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 6)aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 7)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lubzaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem składania ofert, 8)kosztorys ofertowy /sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót/, 9)pełnomocnictwo, zgodnie z art.23 ustawy Pzp, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie /tylko jeżeli dotyczy/, 10)parafowany projekt umowy, 11)upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy /dotyczy to sytuacji tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy/. II. Doświadczenie, zdolność kadrowa i techniczna - wymagane dokumenty: 1)wykaz zrealizowanych robót w zakresie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z udokumentowaniem min. jednej inwestycji wraz z podaniem jej: wartości, daty i miejsca realizacji oraz, że została wykonana należycie, 2)wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji i posiadanymi uprawieniami do kierowania i nadzorowania odpowiednimi robotami oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3)wykaz niezbędnego sprzętu do realizacji zamówienia, III.Zdolność ekonomiczna i finansowa- wymagane dokumenty: 1)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową do wykoania przedmiotu zamówienia wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 2)aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15 -.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.