eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno Zdrój › sprzątanie, utrzymanie porządku i prace pomocnicze w Uzdrowisku Szczawno Jedlina S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-27

POZYCJA 50126

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczawno Zdrój: sprzątanie, utrzymanie porządku i prace pomocnicze w Uzdrowisku Szczawno Jedlina S.A. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., do kontaktów: Andrzej Rapacz, ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8435105, fax 074 0436764, e-mail: uzdrowisko@szczawno-jedlina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie, utrzymanie porządku i prace pomocnicze w Uzdrowisku Szczawno Jedlina S.A. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: 58-310 Szczawno Zdrój. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: a. sprzątaniu i utrzymaniu porządku w sanatoriach: Dom Zdrojowy, Pionier i Zacisze; w obiektach Centrum Rehabilitacji i Balneologii tj. wszystkich pomieszczeniach i gabinetach zabiegowych Zakładu Przyrodoleczniczego, salach gimnastycznych w sanatoriach Dom Zdrojowy, Korona Piastowska i Pionier oraz w Fitness Klubie b. sprzątaniu i utrzymaniu porządku Hali Spacerowej, chodnika przed Fitness Klubem i Zakładem Przyrodoleczniczym c. zamiataniu i dezynfekcji kanału w Fitness Klubie d. myciu i dezynfekcji sprzętu rehabilitacyjnego e. konserwacji i nabłyszczania marmurowych posadzek w ZPL f. myciu okien - prace na wysokości do 3 m i powyżej 3 m g. wykonywaniu usług pokojowych - wymiana pościeli, ręczników, obrusów, serwet, firan, zasłon itp. h. pomoc w pracach związanych z funkcjonowaniem obiektu - m.in. pomoc w obsłudze szatni, przynoszenie/zanoszenie kluczy, roznoszenie i kserowanie formularzy itp 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.71.00.00 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.11.00 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Oryginalny kod CPV: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Kod CPV wg słownika 2008: 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie Oryginalny kod CPV: 75.12.20.00 - Usługi administracyjne w zakresie opieki zdrowotnej Kod CPV wg słownika 2008: 75.12.20.00 - Usługi administracyjne w zakresie opieki zdrowotnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przewidywana wartość zamówienia 430 tys. zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 24. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonywali lub wykonują w obiektach sanatoryjnych, hotelarskich, szpitalnych lub podobnych, co najmniej jedno świadczenie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zatrudniają co najmniej 10 osób, które wykonywały prace w obiektach hotelarskich, sanatoryjnych, szpitalnych lub podobnych, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zatrudnia (zatrudni) osoby, które mogą pracować na wysokości do 3 m i powyżej 3 m zatrudnia (zatrudni) osoby zdolne do wykonywania prac, przy których istnieje szczególne ryzyko przeniesienia na inne osoby zakażenia prątkami gruźlicy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składania ofert zaproszeni zostaną wszyscy wykonawcy, którzy spełniają żądane warunki Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3. wykaz świadczeń wykonanych a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonywanych polegających na sprzątaniu w sanatoriach, hotelach, szpitalach, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia w zakresie sprzątania obiektów sanatoryjnych, hotelarskich, szpitalnych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oświadczenia: 1. nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny i techniczny do wykonania zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - m.in. a. wykonawca zatrudnia (zatrudni) osoby, które mogą pracować na wysokości do 3 m i powyżej 3 m, posiada odpowiedni sprzęt i zabezpieczenia do pracy na wysokościach - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki socjalnej z dn. 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (DzU Nr 169 poz. 1650), Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (DzU Nr 69 poz.332) b. osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia są zdolne do wykonywania prac, przy których istnieje szczególne ryzyko przeniesienia na inne osoby zakażenia prątkami gruźlicy (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z 4 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby (Dz.U. Nr 67, poz.633)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.