eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › Remonty dróg gminnych w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-22

Białobrzegi: Remonty dróg gminnych w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 50126 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Białobrzegi reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy , Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6132572 w. 24, 25, faks 0-48 6132572.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg gminnych w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są remonty dróg gminnych na terenie miasta i gminy Białobrzegi: 1) Remonty cząstkowe dróg gminnych, 2) Dostawa wraz z wbudowaniem kruszyw drogowych w celu utwardzenia dróg gminnych, 3) Remonty dróg gminnych wykonanych z destruktu asfaltobetonowego poprzez jednokrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami, 4) Remonty dróg gminnych w ramach Funduszu Sołeckiego na 2010 rok. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ (kosztorysy ofertowe).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 45.23.31.41-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opinie, referencje

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegi.pl lub www.bialobrzegigmw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Białobrzegach Wydział Inwestycji, Infrastruktury i Funduszy Strukturalnych pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Białobrzegach sekretariat - pokój nr 23 26-800 Białobrzegi, ul. Plac Zygmunta Starego 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe dróg gminnych - dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta i Gminy Białobrzegi emulsją asfaltową i grysami w ilości ok. 1.100 m2, masą bitumiczną w ilości ok. 350 m2 oraz malowanie oznakowania poziomego (przejścia dla pieszych) farbą akrylową białą, posiadającą aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub świadectwo zgodności z normą, w ilości ok. 209 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z wbudowaniem kruszyw drogowych w celu utwardzenia dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z wbudowaniem kruszyw drogowych (kruszywo łamane o frakcji 16-32,5 mm) wraz z wbudowaniem (mechaniczne rozplantowanie i zagęszczenie materiałów) na potrzeby remontów dróg gminnych gruntowych w prognozowanej ilości ok. 1.000 ton. Kruszywo musi spełniać normy PN - S-06102:1996 Drogi samochodowe. Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie ; ponadto zawartość gliny nie może przekraczać 5 %.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 45.23.31.41-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remonty dróg gminnych wykonanych z destruktu asfaltobetonowego poprzez jednokrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty dróg gminnych wykonanych z destruktu asfaltobetonowego poprzez jednokrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami na pow. 23.439 m2. Materiał : - emulsje kationowe, szybkorozpadowe, różno procentowe, normalne lub modyfikowane z asfaltu krajowego lub wenezuelskiego, - grysy o frakcji 5-8 mm z bazaltu lub granitu drobnokrystalicznego o wymaganych cechach klasowych i gatunkowych. Sprzęt: - kombajn do powierzchniowego utrwalania nawierzchni bitumicznych z elektronicznym sterowaniem pozwalającym na precyzyjne dozowanie emulsji i grysów, - sprzęt towarzyszący (samochody do transportu kruszywa, walec ogumiony itp.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remonty dróg gminnych w ramach Funduszu Sołeckiego na 2010 rok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty dróg gminnych w ramach Funduszu Sołeckiego na 2010 rok - dostawa wraz z wbudowaniem kruszyw drogowych (kruszywo łamane o frakcji 16-32,5 mm) wraz z wbudowaniem (mechaniczne rozplantowanie i zagęszczenie materiałów) na potrzeby remontów dróg gminnych gruntowych w prognozowanej ilości ok. 1.000 ton. Kruszywo musi spełniać normy PN - S-06102:1996 Drogi samochodowe. Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie ; ponadto zawartość gliny nie może przekraczać 5 %.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 45.23.31.41-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.