eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Zagospodarowanie terenu zdegradowanego byłego budynku CASINO poprzez utworzenie multipleksu usług kulturowych, społecznych i edukacyjnych w Strzelcach Opolskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-20

Strzelce Opolskie: Zagospodarowanie terenu zdegradowanego byłego budynku CASINO poprzez utworzenie multipleksu usług kulturowych, społecznych i edukacyjnych w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 50104 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373584 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP), ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, faks 077 4401701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu zdegradowanego byłego budynku CASINO poprzez utworzenie multipleksu usług kulturowych, społecznych i edukacyjnych w Strzelcach Opolskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zdegradowanego byłego budynku CASINO poprzez utworzenie multipleksu usług kulturowych, społecznych i edukacyjnych w Strzelcach Opolskich. Zadanie swym zakresem obejmuje zarówno roboty budowlane jak również zakup i dostawę sprzętu i wyposażenia. Zadanie obejmuje swoim zakresem dwie części, - Część I - roboty budowlane, - Część II - zakup, dostawę i montaż sprzętu/wyposażenia. Część I - roboty budowlane, swym zakresem obejmują m.in.: 1 Przebudowa 1.1 Przebudowa elementów konstrukcyjnych - ścian, podciągów, otworów okiennych i drzwiowych, stropów, przewodów kominowych, przebudowa ścianek działowych 1.2 Roboty wykończeniowe - wymiana oraz wykonanie nowych tynków wewnętrznych, roboty posadzkowe, roboty okładzinowe ścian, stropów i posadzek, roboty malarskie, roboty ślusarskie 1.3 Wymiana oraz montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, ścianki przesuwnej 1.4 Roboty dociepleniowe ścian zewnętrznych, remont pokrycia dachu i obróbek blacharskich z dociepleniem dachu 2 Rozbudowa budynku 2.1 Roboty ziemne, konstrukcyjne ścian, stropów i klatki schodowej 2.2 Roboty wykończeniowe - wykonanie tynków wewnętrznych, roboty posadzkowe, roboty okładzinowe ścian, stropów i posadzek, roboty malarskie, roboty ślusarskie 2.3 Stolarka okienna i drzwiowa 2.4 Docieplenie ścian zewnętrznych oraz dachu wraz z pokryciem i obróbkami blacharskimi 3 Budowa dźwigu osobowego 4 Zagospodarowanie terenu 5 Instalacja elektryczna - WLZ CPV 6 Montaż przewodów, gniazd i opraw oświetleniowych 7 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 8 Roboty zewnętrzne kablowe 9 SAP 10 Wentylacja 10.1 Biblioteka, Kawiarenka 10.2 Sala ekspozycji, piwnica, parter 10.3 Sala-część bez sceny 10.4 Sala-część ze sceną 10.5 Instalacja Wywiewna WC 10.6 Izolacje 10.7 Roboty budowlane 11 INSTALACJA KLIMATYZACJI układ VRF Multi V Plus II 12 Instalacja Wod-Kan 12.1 Armatura 12.2 Przewody 12.3 Izolacje rurociągów 12.4 Odbiorniki i Przyborniki 13 Instalacja Kanalizacji 14 Instalacja CO 14.1 Rury i izolacja 14.2 Grzejniki 14.3 Armatura   Część II - zakup, dostawa i montaż sprzętu/wyposażenia: Szczegółowy zakres zakupu i dostawy sprzętu określa załącznik przedmiar, rozwinięcie poz. 910  przedmiaru robót Zakup i montaż mebli, osprzętu elektrycznego, sanitarnego, kuchenneg i komputerowego - kalkulacja własna. Wyposażenie będzie dostarczone transportem Wykonawcy na koszt Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. do budynku byłego CASINO przy ul. Dworcowej 23 w miejscowości Strzelce Opolskie. Na co najmniej 2 dni przed dniem odbioru końcowego, WYKONAWCA przedłoży Zamawiający wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności: deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, lub aprobaty techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim. Wykonawca podczas odbioru dokona uruchomienia dostarczonego sprzętu/wyposażenia i przeprowadzi prezentację jego działania. Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiar robót i dokumentacje projektowe. Zakup i montaż mebli, osprzętu elektrycznego, sanitarnego, kuchennego i komputerowego - kalkulacja własna. Zadanie będzie rozliczane na podstawie kosztorysów powykonawczych - tzw. wynagrodzenie. Wymagany okres gwarancji wynosi: -   co najmniej 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane liczony od daty odebrania ich przez Zamawiającego i uznania za należycie wykonane. -  co najmniej 36 miesięcy na dostarczony sprzęt/wyposażenie liczony od daty odebrania go przez Zamawiającego i uznania za należyty. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 1.Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty wynosi co najmniej 60 miesięcy. 2.Okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzęt/wyposażenie wynosi co najmniej 36 miesięcy. 3.Gwarancję jakości obejmować musi zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 4.W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz odbiorze ostatecznym. 5.Termin gwarancji zaczyna bieg dla robót budowlanych od daty odebrania ich przez Zamawiającego i uznania za należycie wykonane, dla sprzętu/wyposażenia od daty odebrania go przez Zamawiającego i uznania za należyty. 6.W przypadku wystąpienia wad w przedmiocie umowy w okresie gwarancji wykonawca winien je usunąć na własny koszt i własnym staraniem w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 7.W przypadku nie dokonania naprawy, Zamawiający zleci naprawę osobom trzecim na koszt Wykonawcy. 8.Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej (w tym podpunkcie). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę jedynie na całość zamówienia. Zamawiąjacy nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przewiduje się udzielenia wykonawcy robót zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 39.10.00.00 - Meble 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Opoeracyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 inwestujemy w Twoją przyszłość.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniczno - Budowlany POLBAU Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 25, 45-054 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5062741,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5476267,96

  • Oferta z najniższą ceną: 5409868,96 / Oferta z najwyższą ceną: 7238717,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.