eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › EKSPLOATACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY OZORKÓW W 2014 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Ozorków: EKSPLOATACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY OZORKÓW W 2014 ROKU
Numer ogłoszenia: 500876 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ozorków , ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków, tel. 042 2771444, faks 042 2771449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EKSPLOATACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY OZORKÓW W 2014 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie eksploatacji zbiorczych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Ozorków w miejscowościach: Leśmierz, Skromnica, Sierpów i Sokolniki Parcela oraz zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej Śliwniki-Wróblew. Eksploatacja zbiorczych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Ozorków obejmuje następujący zakres prac: 1.zapewnienie niezbędnego nadzoru nad oczyszczalniami i przepompowniami, w celu zapewnienia ciągłości ich pracy, w przypadku oczyszczalni w Leśmierzu również stałego nadzoru i bieżącej obsługi, 2.przyjęcie ścieków surowych z kanalizacji ściekowej, a w przypadku oczyszczalni ścieków w Leśmierzu, również dowożonych pojazdami asenizacyjnymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi pozwoleniami wodnoprawnymi, 3.oczyszczanie ścieków na udostępnionych do eksploatacji urządzeniach oczyszczalni ścieków zgodnie z instrukcją technologiczną i eksploatacyjną, 4.utrzymywanie czystości, porządku i właściwego stanu sanitarno - higienicznego na terenie oczyszczalni ścieków, z wyłączeniem oczyszczalni w Sierpowie, a w przypadku oczyszczalni w Leśmierzu również dbanie o czystość i stan technicznych przekazanego do użytkowania budynku socjalno-gospodarczego, 5.bieżące utrzymanie zieleni niskiej (wykaszanie terenów zielonych w ilości zapewniającej utrzymanie czystości i porządku oraz prawidłowy stan sanitarny) w granicach nieruchomości każdej z oczyszczalni, z wyłączeniem oczyszczalni w Sierpowie, a w przypadku zbiorczej kanalizacji sanitarnej Śliwniki-Wróblew dbanie o tereny przepompowni ścieków w ilości 2 szt., 6.prowadzenie procesu oczyszczania zgodnie z instrukcją techniczną, każdej z oczyszczalni, z wyłączeniem zbiorczej kanalizacji sanitarnej Śliwniki-Wróblew, 7.w przypadku oczyszczalni w Leśmierzu wykonywanie na udostępnionym przez Zamawiającego sprzęcie i odczynnikach analiz jakości ścieków z częstotliwością raz dziennie, od poniedziałku do piątku z włączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy oraz zapisywanie wyników w dzienniku pracy oczyszczalni, 8.niedopuszczanie do zrzutów ścieków niedoczyszczonych tj. powyżej dopuszczonych ładunków, 9.w przypadku oczyszczalni w Leśmierzu prowadzenia na bieżąco kontroli spuszczanych ścieków co do ich jakości i ilości, oraz wpisywania danych do dziennika pracy oczyszczalni, 10.interpretacja wyników badań ścieków surowych i oczyszczonych, oraz dokonywanie wymaganych regulacji i prób urządzeń, celem uzyskania najwyższego stopnia redukcji zanieczyszczeń, 11.prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oczyszczalni, z wyłączeniem oczyszczalni w Sierpowie, w tym m.in. prowadzenie rejestru ilości ścieków dowożonych pojazdami asenizacyjnymi, dziennika eksploatacji oczyszczalni, rejestru ewidencji ilościowej powstających odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 12.utrzymanie niezbędnego nadzoru nad pracą i sprawnością techniczną wszystkich urządzeń oczyszczalni i sieci kanalizacji sanitarnej, w tym przegląd co najmniej dwa razy w miesiącu wszystkich urządzeń oczyszczających i układów napowietrzających oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej, w tym przepompowni ścieków, 13.przestrzeganie przepisów BHP, 14.informowanie o konieczności i zakresie prac i napraw bieżących, konserwacyjnych oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej oraz o zakresie prac remontów kapitalnych, 15.przekazywanie na swój koszt odpadów powstających w wyniku eksploatacji oczyszczalni ścieków do unieszkodliwienia uprawnionym przedsiębiorcom, 16.w przypadku awarii urządzeń usuwanie - naprawa awarii w ciągu 12 godzin od momentu powzięcia informacji o awarii w uzgodnieniu z Zamawiającym, 17.współdziałanie z Zamawiającym we wszystkich sprawach związanych z eksploatacją i bieżącą obsługą, a zwłaszcza w opracowywaniu planów remontów, modernizacji, sprawozdawczości i realizacji zaleceń innych upoważnionych organów. Opis zbiorczych oczyszczalni i zbiorczej kanalizacji sanitarnej stanowi załącznik nr 13 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.10.00 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w zawiązku z art. 44 tej ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaz - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ, będzie zawierał wykonanie lub wykonywanie usługi w zakresie eksploatacji zbiorczych oczyszczalni ścieków w okresie co najmniej 12 miesięcy, w tym co najmniej jednej oczyszczalni o wydajności średniej dobowej 20 m3/dobę oraz jednej oczyszczalni o wydajności średniej dobowej 500 m3/dobę , z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących głównych usług, określających, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku oferty wspólnej co najmniej jeden Wykonawca musi wykazać się wymaganym doświadczeniem w wymaganym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży wykaz - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający wymaga posiadanie co najmniej: (1) koparko - ładowarka 1 szt., (2) koparka kołowa o poj. łyżki min. 0,6 m3 1szt., (3) samochód samowyładowczy 1szt., (4) samochód samowyładowczy z HDS 1szt., (5) samochód osobowo - towarowy przeznaczony dla brygad eksploatacyjno-remontowo-konserwacyjnych 1szt., (6) kosa spalinowa 1szt., (7) piła spalinowa 1szt., (8) pompa membranowa spalinowa do wypompowania wody z wykopów 1szt. W przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie inżynierii sanitarnej wraz z podaniem informacji o kwalifikacjach zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobą - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców. 2.Warunek ten uznaje się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.Warunek ten uznaje się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga wykazania średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy przynajmniej w jednym roku w ilości co najmniej 5 osób łącznie z personelem kierowniczym. W przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uznaje się za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł wraz z dowodem zapłaty składki ubezpieczeniowej. W przypadku, kiedy ważność przedłożonego dokumentu skończy się w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia jego ważności co najmniej do końca okresu, na jaki jest zawarta umowa z Zamawiającym. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. W przypadku oferty wspólnej co najmniej jeden Wykonawca musi wykazać się wymaganym doświadczeniem w wymaganym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynikają one z przepisów prawa lub załączonych innych dokumentów rejestrowych lub pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 12 - projekt umowy, który jest integralną częścią SIWZ. 2.Na postawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie w tej umowie zapisanym oraz w zakresie: 1)zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron umowy, 2)termin realizacji może ulec zmianie w przypadkach: a)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, b)opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu oraz opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, 3)wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadkach: a)zmiany stawki urzędowej podatku VAT, b)rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu usług, o wartość niewykonanego zakresu usług, 1.Warunki zmian, o których mowa w pkt 2: a)zmiany na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b)uzasadnienie zmian, c)forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ozorków, 95-035 Ozorków, ul. Wigury 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ozorków, 95-035 Ozorków, ul. Wigury 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.