eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Orurowanie i transport międzyoperacyjny wraz z montażem i uruchomieniem - Część Nr 2 - Modernizacja systemu sterowania suwnicy w budynku G31

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-04

Puławy: Orurowanie i transport międzyoperacyjny wraz z montażem i uruchomieniem - Część Nr 2 - Modernizacja systemu sterowania suwnicy w budynku G31
Numer ogłoszenia: 50081 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89978 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nawozów Sztucznych, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Orurowanie i transport międzyoperacyjny wraz z montażem i uruchomieniem - Część Nr 2 - Modernizacja systemu sterowania suwnicy w budynku G31.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja układu sterowania suwnicy jednodźwigarowej, natorowej wraz z pomostem obsługowym o udźwigu 3,2 tony z elektrycznym napędem jazdy i podnoszeniem wraz z przekazaniem niezbędnych dokumentów. Zakres zamówienia obejmuje: -inwentaryzację stanu istniejącego, prace pomiarowo-badawcze i inne w fazie przedprojektowej, w zakresie niezbędnym dla wykonania projektu modernizacji. -wykonanie szczegółowej dokumentacji technicznej - modernizacyjnej, wraz z odpowiednimi uzgodnieniami z Jednostką Notyfikowaną (np. Urzędem Dozoru Technicznego); -dostarczenie wszystkich niezbędnych dokumentów umożliwiających rozpoczęcie realizacji zamówienia (schematy elektryczne, sterownicze, opisy, wykaz elementów i części układu sterowania); -wymianę instalacji zasilania i sterowania suwnicy (wg aktualnych standardów technicznych) -wymianę wyłącznika głównego; -wykonanie nowych szaf sterowniczych z zastosowaniem aparatury aktualnie produkowanej i zatwierdzonej przez zamawiającego; -wymianę przewodów sterowniczych i zasilających (od włącznika głównego suwnicy) -zastosowanie układów falownikowych (np.: f. ABB, Siemens, SEW, Danfoss lub równoważny) min. w mechnizmie jazdy mostem i wymiana napędu -zastosowanie sterowania radiowego oraz kasety sterowniczej; -dostarczenie co najmniej 2 szt. kaset sterowniczych oraz co najmniej 2 szt. kaset sterowania radiowego; -zapewnienie obciążenia do prób i badania zgodnie z wymaganiami; -wykonanie niezbędnych pomiarów, ekspertyz i badań; -przygotowanie do badania i próby funkcjonalne; -odbiór robót przez Jednostkę Notyfikowaną np. UDT; -obsługa podczas badania i odbioru; -wszystkie materiały do wykonania zadania zapewnia wykonawca; -rusztowania i inny sprzęt potrzebny do wykonania prac zapewnia wykonawca; -wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami, obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami oraz przepisami Dozoru Technicznego, ppoż., ochrony środowiska, BHP i ergonomii; -komplet dokumentacji technicznej niezbędnej do odbioru przez Jednostkę Notyfikowaną np. UDT w zakresie zgodnym z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 29/10/2003 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Nr 193, poz. 1890). -dokumentację Techniczno Ruchową w języku polskim. -dostarczenie oprogramowania narzędziowego do obsługi wykorzystanych sterowników, falowników itp. wraz z licencją. -niezbędne atesty materiałowe i Deklaracje Zgodności. -dokumentację finalną w 4 egzemplarzach wersji papierowej + 1 kopia CD w oddzielnych segregatorach z opisem. Dokumentacja w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Nr 13001-02.00 stanowiąca załącznik Nr 8 do SIWZ 1.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd techniczny w okresie gwarancji. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty i dokumentacje wymagane w załączniku nr 8 do SIWZ 2.Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy od daty odbioru końcowego usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.40.00 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja systemu sterowania suwnicy w budynku G31

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SELLTECH S.J. Przemysław Dulin, Dariusz Kamiński, ul. Byczyńska 120, 46-203 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89474,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.