eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (9 części) do jednostek wojskowych na terenie całego kraju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-23

POZYCJA 50049

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (9 części) do jednostek wojskowych na terenie całego kraju Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, do kontaktów: Grażyna TRUSZCZYŃSKA, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3149870, fax 022 3149900, e-mail: gtruszczynska@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (9 części) do jednostek wojskowych na terenie całego kraju. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, tj.: kombinezonów pilota, rękawic roboczych, ubrań czołgisty, ubrań płóciennych, ubrań roboczych, ubrań technika lotniczego. Szczegółowy opis stanowi Załącznik B. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wskazane miejsca na terenie całego kraju. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (9 części zamówienia). Zakres dla poszczególnych części zamówienia przedstawia załącznik B. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla wszystkich części zamówienia łącznie: 44 095,00 PLN Wysokość wadiów dla poszczególnych części zamówienia przedstawia Załącznik B. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za dostarczoną do 30 listopada 2005 r. partię przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 21 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów przez Wykonawcę. Zapłata za dostarczoną w grudniu 2005 r. partię przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 29.12.2005 r. Warunkiem zapłaty za dostarczoną partię przedmiotu umowy jest otrzymanie przez Zamawiającego od Wykonawcy wymaganych dokumentów do dnia 19.12.2005 r. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu muszą złożyć: a) "WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM" zgodnie ze wzorem formularza dostępnym w siedzibie Zamawiającego. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - wzory oświadczeń dostępne w siedzibie Zamawiającego (przesyłane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na pisemne wystąpienie Wykonawcy). c) Dokumenty wyszczególnione w sekcji III.2.1.1) d) Dokumenty wyszczególnione w sekcji III.2.1.2) e) Dokumenty wyszczególnione w sekcji III.2.1.3) f) Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę na dzień składania wniosku dokumentacji techniczno-technologicznej dla przedmiotów nim objętych oraz wzorów przedmiotów potwierdzonych przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej. Ww. dokumenty należy złożyć (przesłać) w zamkniętej kopercie z opisem "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, postępowanie Nr 81/M/MON/ZZŚM/PO/ZO/2005, nie otwierać przed 26.09.2005 r., godz. 11.00". Na podstawie dokumentów oraz oświadczeń złożonych przez Wykonawców, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważa się: - Złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym; - Dostarczenie wszystkich dokumentów i oświadczeń określonych w pkt b) - f) Ocena spełniania warunków określonych w pkt b) - f) będzie polegała na ocenie "spełnia/ nie spełnia". 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, musi złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych); 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 1), 3), 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 1),2),3),4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego w trybie art. 23 ustawy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika oraz przedstawić stosowne pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (minimum do wysokości 5-ciokrotnej wartości wadium wnoszonego w części, na którą Wykonawca składa ofertę). Ww. dokument powinien być ważny minimum 20 dni roboczych po zakończeniu dostaw. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału technicznego Wykonawcy, ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą złożyć "Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego", a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca przedstawi wykaz w formie pisemnej podając: wartości dostaw, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku ubiegania się o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w częściach zamówienia nr 1, 2, 4, 8 i 9 przedstawiony przez Wykonawców wykaz, powinien dotyczyć co najmniej jednej z następujących grup odbiorców): - Policja, - Straż graniczna, - Jednostki wojskowe, - Inne rodzaje służb mundurowych (np. POCZTA POLSKA, PKP, STRAŻ MIEJSKA, itp.). W przypadku ubiegania się o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w częściach zamówienia nr 3, 5, 6 i 7 nie wprowadza się ograniczeń dotyczących grup odbiorców przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Ww. wykaz powinien dotyczyć następujących grup asortymentowych i będzie stanowił potwierdzenie zdolności technicznej Wykonawcy do wykonania zamówienia, jeżeli ilości wykonanych pzm w grupie asortymentowej "odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki" będzie wynosić co najmniej: - 35 szt - potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części nr 1; - 730 kpl - potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części nr 2; - 4 500 par - na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części nr 3; - 500 kpl - na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części 4; - 1 500 kpl - na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części 5; - 5 240 kpl - na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części 6; - 5 250 kpl - na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części 7; - 1 590 kpl - na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części 8; - 500 kpl - na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części 9. Dokumentami załączonymi do ww. wykazu mogą być: list referencyjny od Zamawiających dany przedmiot, protokół odbioru, protokół PZ - Przychód Zewnętrzny (lub potwierdzenie zrealizowanych dostaw) oraz inne dokumenty potwierdzone przez Odbiorców i wskazujące na fakt należytego zrealizowania dostaw zawierające informacje o należytym wykonaniu dostaw. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zamawiający, działając na podstawie art. 49 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) skraca termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Skrócony zostaje również zgodnie z art. 52 ust. 4 termin składania ofert w związku z pilnymi potrzebami Sił Zbrojnych RP. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 15 - 14000 z dnia 21.01.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 81/M/MON/ZZŚM/PO/ZO/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: Dokumenty dostępne są do 26.09.2005 r. w siedzibie Zamawiającego, ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, pok. 210 lub zostaną wysłane pocztą na pisemne wystąpienie Wykonawcy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przesłana tylko Wykonawcom zaproszonym do składania ofert - (nieodpłatnie). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.09.2005 godzina 11:00 w siedzibie zamawiajacego pok. 008. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 30.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.10.2005, godzina 12:00, Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, lok. 502.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: W przypadkach, jeżeli: - w danej części zamówienia liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 20, Zamawiający zaprosi do składania ofert 20 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów, przyjmując jako kryterium wielkość wykonanych dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego wskazanych w załączonym do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wykazie dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, - liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 20, Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Kwalifikacja Wykonawców w przypadku złożenia więcej niż 20 wniosków dla każdej z części zamówienia oddzielnie będzie prowadzona wg niżej opisanych zasad: Zamawiający przyzna odpowiednią ilość punktów Wykonawcy, który w "WYKAZIE WYKONANYCH DOSTAW PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO" przedstawi wykonane dostawy na przedmioty zaopatrzenia mundurowego, na jakie ubiega się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawcy, którzy w danej części zamówienia wykażą najwyższą ilość dostarczonych przedmiotów zaopatrzenia mundurowego uzyskają 100 pkt. Kolejni Wykonawcy biorąc jako kryterium ilość dostarczonych produktów uzyskają kolejno: 2 - 95 pkt 3 - 90 pkt 4 - 85 pkt 5 - 80 pkt 6 - 75 pkt 7 - 70 pkt 8 - 65 pkt 9 - 60 pkt 10 - 55 pkt 11 - 50 pkt 12 - 45 pkt 13 - 40 pkt 14 - 35 pkt 15 - 30 pkt 16 - 25 pkt 17 - 20 pkt 18 - 15 pkt 19 - 10 pkt 20 - 5 pkt poniżej 20 - 0 pkt. Wybrany w trakcie przetargu Wykonawca otrzyma w dniu podpisania umowy specyfikacje ilościowo-rozmiarowe na przedmioty zaopatrzenia mundurowego objęte umową. Zamawiający zastrzega sobie przed podpisaniem umowy, możliwość zmiany dla ilości zamówionych przedmiotów do 10% zamówienia, w każdej z części zamówienia. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1- Kombinezon pilota bez ocieplacza 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.22.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ilość - 35 szt 2. wykonana wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 606A/MON 3. wadium (zł) - 469,00. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:Termin rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/ termin dostawy do 15 grudnia 2005 r. zgodnie z "Planem dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla SZ RP w 2005 r." stanowiącym załącznik Nr 4 do wniosku. CZĘŚĆ Nr: 2 - Kombinezon pilota z ocieplaczem 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.22.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ilość - 730 kpl 2. wykonana wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 606A/MON 3. wadium (zł) - 10 926,00. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Termin rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/ termin dostawy do 15 grudnia 2005 r. zgodnie z "Planem dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla SZ RP w 2005 r." stanowiącym załącznik Nr 4 do wniosku. CZĘŚĆ Nr: 3 - Rękawice robocze 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ilość - 4 500 par 2. wykonana wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 642/MON 3. wadium (zł) - 615,00. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Termin rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/ termin dostawy do 15 grudnia 2005 r. zgodnie z "Planem dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla SZ RP w 2005 r." stanowiącym załącznik Nr 4 do wniosku. CZĘŚĆ Nr: 4 - Ubranie czołgisty 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.34.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ilość - 500 kpl 2. wykonana wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 601/MON 3. wadium (zł) - 1 316,00. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Termin rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/ termin dostawy do 15 grudnia 2005 r. zgodnie z "Planem dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla SZ RP w 2005 r." stanowiącym załącznik Nr 4 do wniosku. CZĘŚĆ Nr: 5 - Ubranie płócienne białe 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ilość - 1 500 kpl 2. wykonana wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 603/MON 3. wadium (zł) - 928,00. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Termin rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/ termin dostawy do 15 grudnia 2005 r. zgodnie z "Planem dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla SZ RP w 2005 r." stanowiącym załącznik Nr 4 do wniosku. CZĘŚĆ Nr: 6 - Ubranie robocze 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ilość - 5 240 kpl 2. wykonana wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 610/MON 3. wadium (zł) - 5 171,00. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:Termin rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/ termin dostawy do 15 grudnia 2005 r. zgodnie z "Planem dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla SZ RP w 2005 r." stanowiącym załącznik Nr 4 do wniosku. CZĘŚĆ Nr: 7 - Ubranie robocze z podpinką 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ilość - 5 250 kpl 2. wykonana wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 627/MON 3. wadium (zł) - 15 759,00. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Termin rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/ termin dostawy do 15 grudnia 2005 r. zgodnie z "Planem dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla SZ RP w 2005 r." stanowiącym załącznik Nr 4 do wniosku. CZĘŚĆ Nr: 8 - Ubranie technika lotniczego 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ilość - 1 590 kpl 2. wykonana wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 605/MON 3. wadium (zł) - 6 865,00. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Termin rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/ termin dostawy do 15 grudnia 2005 r. zgodnie z "Planem dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla SZ RP w 2005 r." stanowiącym załącznik Nr 4 do wniosku. CZĘŚĆ Nr: 9 - Ubranie zimowe czołgisty z podpinką 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.34.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. ilość - 500 kpl 2. wykonana wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 602/MON 3. wadium (zł) - 2 046,00. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: Termin rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/ termin dostawy do 15 grudnia 2005 r. zgodnie z "Planem dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla SZ RP w 2005 r." stanowiącym załącznik Nr 4 do wniosku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.