To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Łodź: ZP/19/2013
NA
Drobne roboty ogólnobudowlane, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie robót murarskich, malarskich stolarskich, szklarskich, ślusarskich, dekarsko-blacharskich, ciesielskich oraz usuwanie skutków zimy w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 ZADANIA
Numer ogłoszenia: 5003 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263769 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty, Ul. Drewnowska 5, 91-002 Łodź, woj. łódzkie, tel. 42 654 05 08, faks 42 654 75 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/19/2013 NA Drobne roboty ogólnobudowlane, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie robót murarskich, malarskich stolarskich, szklarskich, ślusarskich, dekarsko-blacharskich, ciesielskich oraz usuwanie skutków zimy w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 ZADANIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja drobnych robót ogólnobudowlanych, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie: robót murarskich, malarskich, stolarskich, dekarsko - blacharskich, ciesielskich, tynkarskich, izolacyjnych, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, nawierzchniowych, oraz usuwania skutków zimy w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego. 2.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część nr 1 Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości V, Rejon Obsługi Nieruchomości III . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 12 i 13 do SIWZ. Część nr 2 Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości II, Rejon Obsługi Nieruchomości IV . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 14 i 15 do SIWZ. Część nr 3 Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości I, Rejon Obsługi Nieruchomości VI, Rejon Obsługi Nieruchomości VII . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 16, 17 i 18 do SIWZ. 2.2 Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. 2.3 Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach Cenowych zwanych cennikami usług stanowiące załączniki do SIWZ. 3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy 3.1. Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: 3.1.1. zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy); zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym). 3.1.2. zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. 3.2. Realizacja zgłoszeń: 3.2.1. Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta). 3.2.2. Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut. b) W ciągu 3 dni - sprawy pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców. c) inne - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 3.3. Po stronie Zamawiającego zlecenia wystawiać będą właściwi miejscowo administratorzy nieruchomości (MAN) zatwierdzone przez koordynatora do kwoty netto -2 000 zł Administratorzy nieruchomości są upoważnieni do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy. Powyżej kwoty 2 000 zł netto zlecenia muszą być zatwierdzone przez pracownika nadzoru Zamawiającego. 3.4. Wykonane przez Wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia przez administratora lub pracownika nadzoru. 4. Udzielenia gwarancji na okres minim.12 m-cy, na roboty, dekarsko blacharskie 24 m-cy 5. stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi; 6. przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401); 7. odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac; 8. zachowania praw osób trzecich; 9. sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - raz w miesiącu, odrębnie, dla każdej nieruchomości. Zestawienie obejmujące: nr zlecenia, adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego i ilość oraz wartość iloczynową zleconej roboty, potwierdzone przez właściwego miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a) lub pracownika nadzoru, stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur, z wyszczególnieniem każdej nieruchomości. W przypadku wykonania czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym, rozliczenie tych czynności nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o KNR-y Do prac zleconych nie ujętych w cenniku ryczałtowym a) koszt robocizny będzie kalkulowany w następujący sposób: ilość roboczogodzin (R) wynikająca z katalogów KNR zostanie pomnożona przez cenę wynikającą z umowy, do tak wyliczonej kwoty robocizny bezpośredniej zostaną dodane koszty pośrednie a następnie zysk z umowy. b) Koszt materiałów będzie kalkulowany w następujący sposób: nakłady (ilości) materiałów (M)wynikające z katalogów KNR pomnożone zostaną przez średnie ceny materiałów z kosztami zakupu wynikające z tabeli w publikacji kwartalnej wydawnictwa SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wykonywania robót. Materiały nie ujęte w w/w wydawnictwie SEKOCENBUD rozliczane będą na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego rachunków zakupu, do których zostaną doliczone koszty transportu zewnętrznego wg średniego wskaźnika kosztów zakupu ogólnopolskiego dotyczącego tejże branży z kwartału poprzedzającego okres wykonania robót. c) Koszt pracy sprzętu będzie kalkulowany w następujący sposób : Ilość sprzętu (S) wynikająca z KNR pomnożona zostanie przez średnie ceny najmu z publikacji kwartalnej SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wykonania robót. Do tak wyliczonego kosztu bezpośredniego sprzętu zostaną dodane koszty pośrednie a następnie zysk z umowy. Przy pracach szczególnych Wykonawca uzgadnia wcześniej z inwestorem rodzaj jednostki sprzętowej i sposób obliczania nakładów (ilość maszynogodzin) pracy oraz cenę, do tak wyliczonych kosztów bezpośrednich zostanie doliczony koszt pośredni a następnie zysk z umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.41.00 - Odnawianie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości V, Rejon Obsługi Nieruchomości III .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Remontowo - Budowlany Bogdan Kafar, ul. Radwańska 72/13, 90-574 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150966,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119587,40
Oferta z najniższą ceną: 119587,40 / Oferta z najwyższą ceną: 199251,07
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości II, Rejon Obsługi Nieruchomości IV .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR WOLNICKI "WOL-PRIM" P.H.U. w spadku
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR WOLNICKI "WOL-PRIM" P.H.U. w spadku
- P.H.U. WOL - PRIM, Człuchowska 2a, 93-480 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179629,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145896,18
Oferta z najniższą ceną: 145896,18 / Oferta z najwyższą ceną: 253742,12
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości I, Rejon Obsługi Nieruchomości VI, Rejon Obsługi Nieruchomości VII .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Remontowo Budowlany Bogdan Kafar, ul. Radwańska 72/13, 90-574 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118345,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90165,59
Oferta z najniższą ceną: 90165,59 / Oferta z najwyższą ceną: 96213,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŁODŹ
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi ŁODŹ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Modernizacja i doposażenie Biblioteki Miejskiej im. ks. Konstantego Damrota w Kościerzynie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.