eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa 514 sztuk wagonowych wzmacniaczy akustycznych



Ogłoszenie z dnia 2005-09-23

POZYCJA 50034

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Warszawa: dostawa 514 sztuk wagonowych wzmacniaczy akustycznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "PKP Przewozy Regionalne" Spółka z o.o., do kontaktów: Jerzy Mazurkiewicz, pok.136, tel./022/47-42-592, ul. Grójecka 17, 02-021 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5244318; 4742589, fax 022 5241496; 4742589, e-mail: pbl2@pkp.com.pl, www.pr.pkp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o., Leszek Balwierczak, ul.Kolejowa 5, 60-715 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. /061/ 63-31-222, fax /061/ 63-31-441, e-mail: leszek.balwierczak@pkp.com.pl, www.pr.pkp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o., Jerzy Mazurkiewicz, pok. 514, tel./022/47-42-592, ul. Grójecka 17, 02-021 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4742592, fax 022 4742591, e-mail: pbl2@pkp.com.pl, www.pr.pkp.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 514 sztuk wagonowych wzmacniaczy akustycznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 514 sztuk wagonowych wzmacniaczy akustycznych w następującym asortymencie: a) wzmacniacze akustyczne typu I w ilości 338 szt.; b) wzmacniacze akustyczne typu II w ilości 151 szt.; c) wzmacniacze akustyczne typu II w ilości 25 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawy do bezpośrednich odbiorców - jednostek wykonawczych zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.34.30.00 - Wzmacniacze Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.30.00 - Wzmacniacze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych kwotę 400 000 EUR, jednak nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 5 000 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 10 000,00 PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za przedmiot umowy zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie faktur VAT wystawionych przez wykonawcę po realizacji przedmiotu umowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego faktur wraz z dołączonymi protokołami odbioru. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek wyżej opisany muszą spełniać wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunki szczegółowe: I) Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: a) wskaźnik płynności szybkiej o wartości nie mniejszej niż 0,8 za rok obrotowy 2004 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wskaźnik ten zostanie wyliczony jako iloraz wartości aktywów obrotowych minus zapasy przez zobowiązania krótkoterminowe; b) dysponowanie środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 10 % ceny oferty. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek określony w pkcie a) i b) muszą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek określony w pkcie a) zostanie wyliczony po uprzednim zsumowaniu wartości aktywów obrotowych, zapasów i zobowiązań krótkoterminowych poszczególnych wykonawców. II) Niezbędna wiedza i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać realizację w okresie ostatnich 3 lat dostaw urządzeń elektroakustycznych przeznaczonych do pojazdów transportowych o wartości co najmniej 500 000,00 PLN. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę - warunek muszą spełnić łącznie podmioty składające wspólną ofertę. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: I) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy lub, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres; Sprawozdanie finansowe powinno zawierać: 1) bilans, 2) rachunek zysków i strat, 3) informację dodatkową, obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia. Jednostki określone w art.64, ust.1 ustawy o rachunkowości wykazują dodatkowo zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym oraz rachunek przepływów pieniężnych. II) Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw urządzeń elektroakustycznych przeznaczonych do pojazdów transportowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PBL2-0241-P/36/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.11.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 09.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej, wykonawcy, osoby zainteresowane. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.11.2005, godzina 12:30, Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul.Grójecka 17, p.445.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.