eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › "Zakup pasz do zimowego dokarmiania żubrów wraz z dostarczeniem paszy i jej wyłożeniem jako działanie związane z realizacją projektu"Kompleksowy projekt ochrony żubra przez Lasy Państwowe"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309439-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Nadleśnictwo Hajnówka: "Zakup pasz do zimowego dokarmiania żubrów wraz z dostarczeniem paszy i jej wyłożeniem jako działanie związane z realizacją projektu: "Kompleksowy projekt ochrony żubra przez Lasy Państwowe"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 651396-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Hajnówka, Krajowy numer identyfikacyjny 5002647200000, ul. ul. Kolejki Leśne 12, 17200 Hajnówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 832 378, e-mail hajnowka-zp@bialystok.lasy.gov.pl, faks 856 832 460.
Adres strony internetowej (url): http://www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup pasz do zimowego dokarmiania żubrów wraz z dostarczeniem paszy i jej wyłożeniem jako działanie związane z realizacją projektu: "Kompleksowy projekt ochrony żubra przez Lasy Państwowe"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.34.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup pasz do zimowego dokarmiania żubrów wraz z dostarczeniem paszy i jej wyłożeniem jako działanie związane z realizacją projektu "Kompleksowy projekt ochrony żubra przez Lasy Państwowe" - obręb Hajnówka i Leśna. 1.Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zakupu paszy we własnym zakresie oraz jej przechowywania i wyłożenia w ilości: - buraki pastewne - 14 ton z tegorocznych zbiorów, zdrowe, bez zanieczyszczeń mechanicznych oczyszczone z ulistnienia, korzonków i gleby. - siano w balotach (pojedynczy balot o średniej wadze około 250 kg) - w ilości 80 ton z tegorocznych zbiorów, bardzo dobrej jakości, wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%, bez zanieczyszczeń mechanicznych, bez pleśni. Siano musi być pozbawione takich cech jak: stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenia glebą, słomą, pozostałościami obornika i szkodliwymi roślinami. Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu. Dopuszcza się ewentualnie siano pochodzące z 2 pokosu. Siano winno być umieszczane w brogach. 2.Rozwożenie pasz (siano, buraki) odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Każdorazowo zostanie też ustalona ilość, rodzaj i lokalizacja wyłożenia pasz. Potrzeba rozwiezienia pasz będzie zgłaszana przez Zamawiającego pisemnie lub telefonicznie. 3.W przypadku stwierdzenia, że pasza przygotowana przez Wykonawcę do rozwiezienia, rozwożona lub już rozwieziona nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w terminie 2 dni od daty stwierdzenia tych wad, paszę spełniającą wymagane cechy jakościowo - ilościowe i dokonać jej rozwiezienia wraz z uprzątnięciem paszy wadliwej. 4.Miejscem realizacji zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Hajnówka. Realizacja zamówienia będzie się odbywała na obszarze 2 obrębów: obręb Hajnówka i Leśna. Potencjalne miejsca wyłożenia karmy: 210Ca, 210Ea, 213Bb, 210Aa, 212Bh, 214Bb, 244Di, 247Cd, 305Bk, 361Bf, 416Ck, 460Ag, 441Ac, 467Af, 518Dn, 414Dg, Lokalizacje, na których planowane jest rozwiezienie przedmiotu zamówienia mają charakter wstępny i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że zawsze będzie odbywała się na obszarze danej części zamówienia. 5.Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia stopnia uzupełnienia brogów dwa razy w tygodniu, uzupełniania ich w miarę potrzeb oraz zapewnienia dostępności paszy dla zwierząt (przerzucenie, nagarnięcie - w miarę potrzeb), a także wykonywania bieżących drobnych napraw brogów uszkodzonych w wyniku użytkowania przez żubry (np. przybijanie desek, żerdzi itp.) 6.Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia: odpadów (folie, sznurki, siatka po rozpakowaniu paszy) i psującej się paszy z powierzchni na której będą ponownie wykładane pasze. 7.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Realizację usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe przepisami, w szczególności: o Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161 poz. 1141) o Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22.03.2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r. Nr 58 poz. 405) o Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. nr 109 poz. 719), o "Zasady hodowli lasu" wprowadzone zarządzeniem nr 53 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 roku (http://www.lp.gov.pl/media/biblioteka/hodowla/ZHL.pdf) o "Instrukcja ochrony lasu" wprowadzona zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22 listopada 2011 roku (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/gospodarka-lesna/ochrona_lasu) o Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej wprowadzona Zarządzeniem Nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 roku (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/gospodarka-lesna/instrukcja-bhp/view). o Instrukcja ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych", wprowadzona Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 roku (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/gospodarka-lesna/ochrona_lasu/instrukcja-ochrony-przeciwpozarowej/view). o Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - http://www.fsc.pl oraz PEFC - http://www.pefc-polska.pl. 8. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania mat sorpcyjnych pochłaniających oleje i biopaliwa. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn pracujących na powierzchni leśnej w zawory odcinające, uniemożliwiające wyciek oleju w wyniku awarii systemu hydraulicznego.9.Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zamawiający będzie miał obowiązek złożenia Wykonawcy zlecenia na rozwiezienie i rozłożenie pasz co najmniej w minimalnym zakresie zamówienia tj. zlecenie dostarczenia i rozłożenia pasz co najmniej 80% ich ilości wskazanej w SIWZ (gwarantowany zakres zamówienia). Zamawiający ma prawo do rozszerzenia zamówienia w zakresie objętym opcją tj. do zlecenie Wykonawcy dostarczenia i rozwiezienia pasz w ilości do 120% ich ilości wskazanej w SIZW (zakres rozszerzony zamówienia). 10.Rozliczenia będą dokonywane za faktycznie dostarczone i rozwiezione pasze (w zakresie odebranej przez Zamawiającego części usługi) według cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie (cena jednostkowa za 1 tonę karmy wraz z rozwiezieniem na wskazane miejsca). 11. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę dotyczy w szczególności osób wykonujących czynności związane z dostarczeniem i rozwiezieniem pasz we wskazane miejsca. 12. Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15700000-5


Dodatkowe kody CPV: 03221222-8, 03114200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79200.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Adam Korch
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Witowo 28B
Kod pocztowy: 17-204
Miejscowość: Dubicze Cerkiewne
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56580.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56580.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77391.60
Waluta: PLN|

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.