eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › "Przebudowa kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Gimnazjum nr 5."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309271-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Gmina - Miasto Elbląg: "Przebudowa kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Gimnazjum nr 5."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601278-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500199630-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina - Miasto Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 170747715, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552353536, e-mail rzp@umelblag.pl, faks 552393334.
Adres strony internetowej (url): www.umelblag.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Gimnazjum nr 5."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.60.2018.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: "Przebudowa kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Gimnazjum nr 5." Przedmiot główny: CPV: 45.21.42.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Przedmioty dodatkowe: CPV: 39.14.10.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Meble i wyposażenie kuchni Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kuchni i pomieszczeń kuchennych w Gimnazjum nr 5 przy ul. Agrykola 6 w Elblągu wraz z budową zejścia do pomieszczeń magazynowych wzdłuż wschodniej części elewacji budynku oraz utwardzeniem dojścia do schodów z poziomu terenu, na działce nr 74, obręb 18. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez firmę: Project-System Piotr Pałdyna, z siedzibą w Elblągu (82-300) przy ul. Kumieli 1-2: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) NAZWA INWESTYCJI: Przebudowy kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Gimnazjum nr 5 ADRES INWESTYCJI: ul. Agrykoli 6, 82-300 Elbląg NAZWA INWESTORA: Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA: ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg b) NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Gimnazjum nr 5 w Elblągu ADRES INWESTYCJI : 82-300 ELBLĄG ul. Agrykola 6 INWESTOR : Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 BRANŻA : Elektryczna c) NAZWA INWESTYCJI: PRZEBUDOWA KUCHNI I POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH W GIMNAZJUM NR 5 ADRES INWESTYCJI: UL. AGRYKOLA 82-300 ELBLĄG NAZWA INWESTORA: Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA: ul.Łączności 1 82-300 Elbląg BRANŻE: wentylacja mechaniczna d) NAZWA INWESTYCJI: PRZEBUDOWA KUCHNI I POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH W GIMNAZJUM NR 5 ADRES INWESTYCJI: UL. AGRYKOLA 82-300 ELBLĄG NAZWA INWESTORA: Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA: ul.Łączności 1 82-300 Elbląg BRANŻE: sanitarna - instalacje wewnętrzne 2) PROJEKTY: a) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: ARCHITEKTURA, KONSTRUKCJA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG b) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: TECHNOLOGIA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG c) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: INSTALACJE ELEKTRYCZNE ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG d) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: ARCHITEKTURA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG 2) RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA ELEKTRYCZNA OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: INSTALACJE ELEKTRYCZNE ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG 3) RODZAJ OPRACOWANIA: SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - INSTALACJE SANITARNE OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje przystosowanie zaplecza kuchennego, magazynowego, socjalnego i konsumpcyjnego do użytkowania, w tym m.in.: a) utworzenie: kuchni, jadalni, zmywalni, pomieszczenia przygotowalni wstępnej, magazynu chłodniczego, magazynu produktów suchych, magazynu owoców i warzyw, magazynu opakowań zwrotnych, magazynu na odpadki, pomieszczenia porządkowego, toalet, pomieszczenia socjalnego dla pracowników, b) budowę zejścia do pomieszczeń magazynowych wzdłuż wschodniej części elewacji budynku, c) utwardzenie dojścia do schodów d) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym:. - instalacji oświetlenia podstawowego, - instalacji oświetlenia awaryjnego, - instalacji gniazd wtyczkowych, - instalacji siłowej dla urządzeń elektrycznych, - instalacji przeciwpożarowej, - instalacji przeciwpięciowej, - instalacji przeciwporażeniowej, - instalacji sygnalizacji pożaru, e) wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: - wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - kanalizacji sanitarnej, - wewnętrznej instalacji gazowej, - instalacji wentylacji mechanicznej, - demontażu nieczynnych instalacji sanitarnych, f) demontaż, transport i montaż wskazanego wyposażenia pomieszczeń kuchni (pozycje przedmiarowe wskazane w przedmiarze branży architektura i konstrukcja w pozycjach: 125; 126; 129; 130; 135; 137; 138; 145; 147; 148; 150; 158; 159; 160; 162; 165; 167-176 należy zdemontować z kuchni z budynku Gimnazjum nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu, przewieźć i zamontować w kuchni budynku Gimnazjum nr 5 przy ul. Agrykola 6 w Elblągu, g) dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń zgodnie z dokumentacją projektową (pozostałe pozycje przedmiarowe niewymienione w pkt. f). Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia: a) dla robót budowlanych co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego robót, b) na wyposażenie: okres gwarancji zgodny z gwarancją udzielaną przez producenta, nie krótszy niż 24 miesiące (2 lata), od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 6. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz przedmiarów robót, koszty dostawy i montażu wyposażenia, demontażu, transportu i montażu wskazanego wyposażenia, jak również nieujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, instrukcji obsługi, szkoleń w zakresie obsługi i użytkowania obiektu, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności odbiorowe itp., 7. Roboty będą prowadzone pod nadzorem konserwatorskim. 8. Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c) za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje. 9. Roboty realizowane będą na terenie funkcjonującej placówki, w związku z tym harmonogram robót budowlanych i dostaw wyposażenia musi być zatwierdzony przez Użytkownika - Dyrektora Szkoły. 10. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać demontażu wskazanego w przedmiarze wyposażenia znajdującego się w kuchni budynku Gimnazjum nr 2 w Elblągu przy ul. Robotniczej 173, przewiezienia i montażu wyposażenia w kuchni budynku Gimnazjum nr 5 przy ul. Agrykola 6, zgodnie z dokumentacją projektową. 11. Zamawiający informuje, że z placówki Gimnazjum nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu należy przenieść wyposażenie (sprzęt) zawarty w przedmiarze branży architektura i konstrukcja w pozycjach: 125; 126; 129; 130; 135; 137; 138; 145; 147; 148; 150; 158; 159; 160; 162; 165; 167-176. 12. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w obu placówkach. 13. Zamawiający informuje, że do wyceny oferty nie należy ujmować zakupu wyposażenia ujętego w przedmiarze branży architektura i konstrukcja w pozycjach: 125; 126; 129; 130; 135; 137; 138; 145; 147; 148; 150; 158; 159; 160; 162; 165; 167-176, a jedynie jego demontaż z Gimnazjum nr 2, przewiezienie i montaż w kuchni Gimnazjum nr 5 w Elblągu. 14. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie zakupić nowe wyposażenie znajdujące się w pozycjach niewymienionych w pkt. 11, a ujętych przedmiarze branża architektura i konstrukcja. Zamawiający informuje, że wymiary wyposażenia są wymiarami orientacyjnymi i dopuszcza różnicę w wielkości +/- 5%. 15. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie wobec osób trzecich. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy. 16. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. 17. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 18. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 19. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 20. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 21. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 22. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 23. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 24. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 25. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214200-2


Dodatkowe kody CPV: 39141000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 778901.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "Przemysłówka 03" Antoni Klecha
Email wykonawcy: przemyslowka@przemyslowka.com
Adres pocztowy: ul. Żytnia 1
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1303641.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1303641.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1303641.32
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.