eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Aktywna turystyka w zgodzie z różnorodnością biologiczną powiązana z leśnictwem Zwierzyniec w Nadleśnictwie Kraśnik

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309223-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Kraśnik: Aktywna turystyka w zgodzie z różnorodnością biologiczną powiązana z leśnictwem Zwierzyniec w Nadleśnictwie Kraśnik
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś 7: Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego; Działanie 7.3 Turystyka przyrodnicza

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592137-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500238554-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik, Krajowy numer identyfikacyjny 43051620000000, ul. ul. Janowska 139, 23200 Kraśnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8252041, 8252042, e-mail krasnik@lublin.lasy.gov.pl, faks 818 843 709.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_krasnik/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Aktywna turystyka w zgodzie z różnorodnością biologiczną powiązana z leśnictwem Zwierzyniec w Nadleśnictwie Kraśnik

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZG.270.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja istniejącego budynku na cele edukacyjno-turystyczne wraz z zagospodarowaniem terenu oraz stworzenie ścieżki dydaktyczno -rowerowej w celu realizacji projektu pn. "Aktywna turystyka w zgodzie z różnorodnością biologiczną powiązana z leśnictwem Zwierzyniec w Nadleśnictwie Kraśnik" Projekt współfinasowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś 7: Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego; Działanie 7.3 Turystyka przyrodnicza. 2. Miejsce realizacji: miejscowości Krzywie, nr ewidencyjny działki 131 i 132, gmina Dzierzkowice, powiat kraśnicki, woj. lubelskie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) docieplenie przegród zewnętrznych i przebudowa budynku gospodarczego wraz z adaptacją i zmianą sposobu użytkowania na obiekt edukacyjnoturystyczny, 2) instalację kontroli przejścia osób i pojazdów przez bramę wjazdową na posesję oraz monitoringu placu manewrowego i sali w budynku szkoleniowo dydaktycznym, 3) zagospodarowanie terenu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) dokumentacja projektowa, 2) branżowe STWiOR, 3) załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowiący opis parametrów równoważnych użytych w dokumentacji technicznej i załącznikach do SIWZ,, 4) przedmiary robót budowlanych (mające charakter poglądowy). 5. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumentacja projektowa adaptacji budynku edukacyjno-turystycznego zawiera wykonanie źródła ciepła dla sali konferencyjnej, którym jest kominek. Zamawiający rezygnuje z wykonania instalacji DGP i kominka. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje. 7. Materiały użyte przez wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.). 8. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne ze wszelkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45231300-8,

45233222-1,

45233226-9,

45300000-0,

45316100-6,

45320000-6,

45321000-3,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia całości zadania do dnia 30.09.2018 r. Do dnia 15.12.2018 r. wykonanie zadania w zakresie: 1) roboty ziemne polegające na wykonaniu podbudowy z tłucznia pod ciągi piesze i jezdne; 2) roboty ziemne dotyczące branży elektrycznej ( wykopy, ułożenie kabla); 3) wykonanie przyłącza wod-kan; 4) poszerzenie wjazdu.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana techniki wykonania dachu oraz zmiana osoby kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Zmiana harmonogramu rzeczowo-terminowego oraz zmiana zapisów § 2 ust. 2 umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Na podstawie § 28 pkt 3 umowy nr 271.PN.4.2018 z dnia 03.10.2018 r. Strony umowy po przeprowadzeniu wizji lokalnej uzgodniły roboty zamienne w stosunku do konstrukcji dachu. 2. W oparciu o § 4 ust. 5 umowy z dnia 03.10.2018 r. nr 271.PN.4.2018 Strony zgodnie postanawiają zmienić kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych. Dotychczasowy kierownik robót z uwagi na sytuację rodzinną nie może pełnić tej funkcji. 3.Z uwagi na utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne, które uniemożliwiają wykonanie określonego zakresu rzeczowego zgodnie z harmonogramem robót do dnia 15.12.2018 r. zmianie ulega zakres rzeczowy do wykonania w tym terminie. W terminie do dnia 30.09.2019 r. zostaną wykonane: 1) roboty ziemne polegające na wykonaniu podbudowy z tłucznia pod ciągi piesze i jezdne; 2)poszerzenie wjazdu. Do dnia 15.12.2018 r. zostaną wykonane: 1) roboty ziemne dotyczące branży elektrycznej ( wykopy, ułożenie kabla); 2) wykonanie przyłącza wod-kan; 3) roboty dekarskie wraz z częściowymi robotami ociepleniowymi (zgodnie z częściowym protokołem odbioru robót). 3.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.