eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie obsług technicznych, napraw bieżących pojazdów służbowych oraz napraw głównych silników pojazdów służbowych - zleconych przez Stację Obsługi Pojazdów w Jeleniej Górze Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309206-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu: Wykonywanie obsług technicznych, napraw bieżących pojazdów służbowych oraz napraw głównych silników pojazdów służbowych - zleconych przez Stację Obsługi Pojazdów w Jeleniej Górze Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 641733-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 930156216, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48713403716, e-mail eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl, faks +48717824171.
Adres strony internetowej (url): www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie obsług technicznych, napraw bieżących pojazdów służbowych oraz napraw głównych silników pojazdów służbowych - zleconych przez Stację Obsługi Pojazdów w Jeleniej Górze Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Pu-2380-197-029-136/2018/AB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsług technicznych, napraw bieżących pojazdów służbowych oraz napraw głównych silników pojazdów służbowych - zleconych przez Stację Obsługi Pojazdów w Jeleniej Górze Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu; oznaczenie sprawy Pu-2380-197-029-136/2018/AB; oznaczenie sprawy Pu-2380-197-029-136/2018/AB. 2. Postępowanie nie zostało podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ponieważ postępowanie dotyczy usługi świadczonej dla określonej jednostki organizacyjnej zamawiającego - Stację Obsługi Pojazdów w Jeleniej Górze Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, oraz nie ogranicza ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorcom. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. W przypadku obsługi technicznej - diagnostykę pojazdu oraz wymianę zużytych części mechanicznych i elektrycznych oraz płynów eksploatacyjnych podlegających okresowej wymianie wynikającej z zaleceń producenta danej marki, 3.2. W przypadku naprawy bieżącej - diagnostykę pojazdu oraz wymianę uszkodzonych części mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych będących konsekwencją awarii, która wystąpiła w trakcie użytkowania pojazdu, 3.3. W przypadku naprawy głównej silnika - naprawę główną (remont silnika) polegający na przywróceniu zgodnie z danymi naprawczymi, właściwego stanu technicznego jego części ze szczególnym uwzględnieniem układu tłokowo-korbowego (przy czym wymiana uszczelki pod głowicą wraz z jej sprawdzeniem i naprawą nie jest traktowana, jako naprawa główna silnika). 4. Uwaga. Marki i rodzaj pojazdów służbowych oraz ich ilości zostały określone w dokumencie pn. Wykaz pojazdów służbowych typu: osobowe, dostawcze i terenowe, przewidzianych do obsług technicznych, napraw bieżących i napraw głównych silników, stanowiącym załącznik nr 1.1. do SIWZ. Przy czym wskazana ilość i rodzaj pojazdów ma charakter szacunkowy, a faktyczna ich liczba podlegająca usługom będzie zależna od ilości zaistniałych awarii oraz gospodarki transportowej jednostek Policji, szczególnie w zależności od ilości i rodzaju nabywanych pojazdów lub wycofywanych z eksploatacji. 5. W odniesieniu do warunku określonego w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U. UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że przedmiotowa usługa nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych, gdyż dotyczy napraw pojazdów służbowych. 6. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W opinii Zamawiającego wykonywanie czynności w toku realizacji usługi naprawy nie wymaga występowania pomiędzy wykonawcą lub podwykonawcą i zatrudnionymi przez te podmioty osobami pracowniczego podporządkowania w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.). Umowa o świadczenie usługi jest umową starannego działania. Jej celem jest wykonywanie określonych czynności, które nie muszą zmierzać do osiągnięcia rezultatu. Sposób określenia obowiązków w takiej umowie różni się od umowy o pracę, której charakterystyczną cechą jest podporządkowanie pracownika, przejawiające się w sprecyzowaniu zakresu czynności przez pracodawcę, a nie pracownika. Zawierając umowę o świadczenie usług strony mogą się umówić, że o sposobie wykonania usługi zdecyduje jej wykonawca. W przypadku zawarcia umowy cywilnoprawnej nie może zachodzić typowe dla stosunku pracy podporządkowanie i kierownictwo pracodawcy użytkownika (wyrok Sądu Apelacyjnego w Lublinie, LEX nr 1771001 z dnia 05.08.2015 r., sygn. III AUa 353/15). 6.1. Jeśli jednak Wykonawca w kryterium społecznym zobowiązał się w złożonej ofercie do zatrudnienia 1 pracownika na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, to zobowiązany jest, zgodnie z paragrafem 12 ust. 10 i 11 IPU, do przekazania Zamawiającemu do wglądu - przed przystąpieniem do wykonania umowy - oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę 1 osoby dokonującej naprawy. Oświadczenie to powinno zawierać: 6.1.1. dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, 6.1.2. datę złożenia oświadczenia, 6.1.3. wskazanie, że czynność wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, 6.1.4. rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, 6.1.5. podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 6.2. Jeżeli którekolwiek z ww. danych ulegną zmianie, to Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o tej zmianie w terminie do 7 dni. 7. Podwykonawcy. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku braku takiej informacji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać niniejsze zamówienie samodzielnie - bez udziału podwykonawców. 7.1. Zamawiający wymaga, aby umowa o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zawierała co najmniej: oznaczenie stron umowy, przedmiotu umowy (wskazanie dostaw lub usług powierzanych podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom), termin realizacji umowy, termin zapłaty wynagrodzenia oraz jego wysokość oraz wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez osoby wykonujące czynności wskazane wyżej w punkcie 6. 7.2. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamierzający zawrzeć lub zmienić umowę o podwykonawstwo, dotyczącą niniejszego zamówienia, jest obowiązany, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 7.3. Umowa o podwykonawstwo powinna zawierać również postanowienia dotyczące niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o przypadkach uchylania się od obowiązku zapłaty przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia ROZDZIAŁ VI: WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA OKREŚLONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DLA PRZEDMIOTU DOSTAW 1. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy (załącznik numer 2 do SIWZ). 2. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z treścią Istotnych Postanowień Umowy i zaakceptować wszystkie zawarte w nich postanowienia oraz uwzględnić w cenie oferty. Wykonawcy są zobowiązani zagwarantować zachowanie warunków i wymagań dotyczących realizacji zamówienia uregulowanych w Istotnych Postanowieniach Umowy. 3. Potwierdzeniem przez wykonawcę warunków, na jakich zostanie zrealizowane niniejsze zamówienie, będzie dla zamawiającego złożenie przez wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SIWZ). 4. Warsztat wykonawcy winien znajdować się na terenie miasta Jelenia Góra. W formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SIWZ) wykonawca zobowiązany jest wskazać adres warsztatu, w którym będą wykonywane naprawy/przeglądy samochodów objętych przedmiotem zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45947.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: R7 Serwis Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Juliusza Lea 122A
Kod pocztowy: 30-133
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45947.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45947.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45947.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: Wykonywanie obsług technicznych, napraw bieżących pojazdów służbowych oraz napraw głównych silników pojazdów służbowych - zleconych przez Stację Obsługi Pojazdów w Jeleniej Górze Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.