Ogłoszenie z dnia 2018-12-31
Ogłoszenie nr 500309098-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.
Czeladź: Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - oś priorytetowa: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych dla poddziałania: 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 643759-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500011060-N-2018 500013900-N-2018 500017105-N-2018 500027754-N-2018 500032494 5000456622 500051083
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500111770-N-2018 500112078-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, Krajowy numer identyfikacyjny 24090935100000,
ul. ul. Elizy Orzeszkowej
12,
41253
Czeladź, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 265 26 53, e-mail
sekretariat-mzgk@mzgk.czeladz.pl, faks
032 363 26 53.
Adres strony internetowej (url): www.mzgk.czeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/69/Rb/MZGK/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: "Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi". 3.2. Zadanie "Centrum Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej SATURN w Czeladzi" jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - oś priorytetowa: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych dla poddziałania: 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT. 3.4. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, przedmiary. 3.5. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 3.5.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). 3.5.2. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie wystawione odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę o zatrudnieniu pracowników o których mowa w pkt. 3.5.1. na podstawie stosunku pracy zawierające imiona i nazwiska tych pracowników oraz rodzaj wykonywanych przez nich czynności oraz aktualizować taką informację w trakcie realizacji zamówienia składając Zamawiającemu przed skierowaniem pracownika do wykonywania prac każdorazowo oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem pracodawcy będącego Wykonawcą lub podwykonawcą. 3.5.4 Zamawiający na każdym etapie prac uprawniony jest do kontrolowania, czy osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy pozostają w stosunku pracy z Wykonawcą lub podwykonawcami. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje Zamawiający lub kopie druku ZUS RCA. Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dot. ochrony danych osobowych (tj. dokumenty powinny mieć odpowiednio zakryte, wymazane dane, które nie są niezbędne do potwierdzenia formy zatrudnienia np. w zakresie adresu osoby fizycznej itp.). 3.5.5. W razie powzięcia wątpliwości co do prawdziwości informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 3.5.2., Zamawiający uprawniony jest do wystąpienia do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości podstawy zatrudnienia pracownika.
II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45432100-5,
54111000-8,
45223500-1,
45410000-4,
45421100-5,
45440000-3,
45000000-7,
45233222-1,
45262500-6,
45262000-1,
45223820-0,
45261210-9,
45422000-1,
45311000-0,
45311000-0,
45312310-3,
45315000-8,
45317000-2,
45332300-6,
45332400-7,
45331221-1,
45331211-8,
45231300-8,
45233253-7,
71355000-1,
45112100-6,
45331100-7,
45111300-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30.09.2018 r., Aneks nr 2 z dnia 27.09.2018 r. - zmiana terminu umowy do dnia 31.10.2018 r., Aneks nr 3 z dnia 31.10.2018 r. - zmiana terminu umowy do dnia 15.06.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawiający zlecił, a Wykonawca przyjął do wykonania roboty dodatkowe wyszczególnione w protokole konieczności nr 6/2018 z dnia 29.11.2018 r. polegające na wykonaniu izolacji poziomej metodą iniekcji grawitacyjnej w budynku transformatorów oraz budynku warsztatów elektrycznych zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy z dnia 28.11.2018 r. Strony ustaliły, że wartość tych robót dodatkowych nie przekroczy kwoty netto: 60 840,00 zł plus obowiązujący podatek VAT tj. brutto 74 833,20 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące osiemset trzydzieści trzy złote 20/100)
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Przyjęcie rozwiązań zamiennych dla materiałów izolacyjnych ścian budynku warsztatów elektrycznych, materiałów izolacyjnych na podłodze na gruncie w budynku transformatorów i budynku warsztatów elektrycznych, materiału izolacyjnego stropodachu w budynku warsztatów elektrycznych i płyty warstwowej w budynku transformatorów. Wartość robót, dla których przyjęto rozwiązania zamienne, zgodnie z protokołem konieczności nr 5/2018 z dnia 29.11.2018 r., maksymalnie wzrośnie o kwotę 29 265,88 zł netto plus obowiązujący podatek VAT tj. brutto 35 997,03 zł w stosunku do wartości tych robót wskazanych w kosztorysie ofertowym.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Przyjęcie rozwiązań zamiennych dla materiałów izolacyjnych ścian budynku warsztatów elektrycznych, materiałów izolacyjnych na podłodze na gruncie w budynku transformatorów i budynku warsztatów elektrycznych, materiału izolacyjnego stropodachu w budynku warsztatów elektrycznych i płyty warstwowej w budynku transformatorów. Wartość robót, dla których przyjęto rozwiązania zamienne, zgodnie z protokołem konieczności nr 5/2018 z dnia 29.11.2018 r., maksymalnie wzrośnie o kwotę 29 265,88 zł netto plus obowiązujący podatek VAT tj. brutto 35 997,03 zł w stosunku do wartości tych robót wskazanych w kosztorysie ofertowym.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zmiana materiałów izolacyjnych przegród budowlanych -prace budowlane na przedmiotowej inwestycji prowadzone są w oparciu o projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę w dniu 09.11.2010 roku i wykazane w projekcie rozwiązania techniczne odpowiadały aktualnym w tym czasie warunkom technicznym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. W związku z nowelizacją w/w rozporządzenia, obowiązującą od dnia 01.01.2018 roku ( DzU z 2017, poz.2285) po przeprowadzeniu analizy stwierdzono konieczność zmiany materiałów izolacyjnych.
Wykonanie izolacji poziomej - po skuciu tynków oraz wykonaniu odkrywek fundamentów stwierdzono brak izolacji poziomej w budynku warsztatu elektryków oraz budynku transformatorów. Dla części budynku warsztatu elektrycznego w części dobudówki stwierdzono występowanie izolacji poziomej, jednak z uwagi na założone prace polegające na przegłębieniu budynku w tej części znajduje się ona w niewłaściwym miejscu ponad posadzką.
Wykonanie izolacji poziomej jest niezbędne w celu odcięcia możliwości podciągania wilgoci.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku
- Usługa gastronomiczna w Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.06.2024 do 31.12.2024
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.