eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem systemu depozytorów kluczy dla Komendy Miejskiej Policji w Bielsku- Białej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309076-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: "Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem systemu depozytorów kluczy dla Komendy Miejskiej Policji w Bielsku- Białej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632216-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500243452-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. ul. J. Lompy 19, 40038 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 002 050, e-mail zamowienia@slaska.policja.gov.pl, faks 322 002 060.
Adres strony internetowej (url): http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem systemu depozytorów kluczy dla Komendy Miejskiej Policji w Bielsku- Białej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2380-352-49-2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest "Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem systemu depozytorów kluczy dla Komendy Miejskiej Policji w Bielsku- Białej" w następujących ilościach: Przedmiot Ilość Dostawa wraz z wniesieniem i montażem depozytora na 65 kluczy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia 1 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli. 3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 3.1 załączniku nr 1 do SIWZ -formularz ofertowy, 3.2 załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy, 3.3 załączniku nr 3 do SIWZ - oświadczenia Wykonawcy; 3.4 załączniku nr 4 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 3.5 załączniku nr 5 do SIWZ - oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej, 3.6 załączniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy. 2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 3. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia wraz z dostawą, wniesieniem i montażem był fabrycznie nowy, gatunku I, wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 6 do SIWZ nazwy, producenta i modelu oferowanych urządzeń. Brak wpisania modelu i/lub producenta oferowanych urządzeń będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z SIWZ. 5. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą urządzeń ponosi Wykonawca. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udzielił gwarancji na okres minimum 24 miesięcy i maksimum 48 miesięcy od dnia podpisania, bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 7. Szczegółowe warunki realizacji serwisu gwarancyjnego, napraw sprzętu zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę, wniesienie i montaż asortymentu do Zamawiającego na własny koszt. 9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 10. Zamawiający wymaga aby w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, Wykonawca przedstawił na wezwanie Zamawiającego i w jego siedzibie, w maksymalnym terminie określonym w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp prezentację urządzeń zaoferowanych w ofercie wraz z dokumentacją (specyfikacją) techniczną potwierdzającą spełnienie minimalnych wymagań. Zamawiający nie zapewnia sprzętu do obsługi prezentacji. Prezentacja będzie podlegała ocenie zgodności oferowanych urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, czy przedstawione urządzenia spełniają minimalne wymagania Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do zaprezentowania urządzeń w siedzibie Zamawiającego w terminie określonym w wezwaniu. 11. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 1, 2, 4 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów - dokumentów do oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31700000-3


Dodatkowe kody CPV: 51900000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18211.38
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Protector Polska Jacek Bartkowiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ostrobramska 5/1
Kod pocztowy: 71-022
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29919.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29919.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32718.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.