eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Trzecie postępowanie na wyodrębnienie, adaptacja i wyposażenie fragmentu skrzydła wschodniego Ratusza Staromiejskiego w Toruniu na potrzeby Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego (CORT)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500308909-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Muzeum Okręgowe w Toruniu: Trzecie postępowanie na wyodrębnienie, adaptacja i wyposażenie fragmentu skrzydła wschodniego Ratusza Staromiejskiego w Toruniu na potrzeby Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego (CORT)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 4. Region przyjazny środowisku Działanie 4.6. Ochrona środowiska naturalnego i zasobów kulturowych na obszarze ZIT, Projekt: Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego w Muzeum Okręgowym w Toruniu - adaptacja fragmentu skrzydła wschodniego Ratusza Staromiejskiego w Toruniu" projekt numer RPKP.04.06.02-04-0011/18

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640468-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500266560-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Okręgowe w Toruniu, Krajowy numer identyfikacyjny 87124367900000, ul. ul. Rynek Staromiejski 1, 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 622-70-38, e-mail muzeum@muzeum.torun.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): bip.muzeum.torun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Trzecie postępowanie na wyodrębnienie, adaptacja i wyposażenie fragmentu skrzydła wschodniego Ratusza Staromiejskiego w Toruniu na potrzeby Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego (CORT)

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: a) roboty budowlane i montażowe polegające na wyodrębnieniu, aranżacji i wyposażeniu nowego pomieszczenia na potrzeby Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego w siedzibie Zamawiającego. b) dostawa wyposażenia i sprzętu multimedialnego wraz z oprogramowaniem. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o dokumentacje techniczną stanowiąca załącznik do specyfikacji oraz zapisy zawarte w specyfikacji wraz z załącznikami. 3. Budynek Ratusza Staromiejskiego, w którym mieści się siedziba Zamawiającego, podlega ochronie Miejskiego Konserwatora Zabytków. Działka i teren, na którym znajduje się obiekt objęte są strefą ochrony konserwatorskiej i archeologicznej Zespołu Staromiejskiego Miasta Torunia. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 73 z 27 sierpnia 1929 r. oraz A/922 z 7 marca 2007 r. 4. Zamówienie realizowane jest w ramach programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Działanie 4.6.2 Wsparcie ochrony zasobów kultury w ramach ZIT. Schemat: Inwestycje w zakresie dziedzictwa kultury w ramach ZIT. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac zgodnie z wymaganiami ujętymi przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji, Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz załączonej dokumentacji. 5. Zamawiający warunkuje podpisanie umowy od otrzymania dofinansowania, o którym mowa w punkcie poprzedzającym. 6. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych, elektrycznych, ssanitarnych polegających na wyodrębnieniu z przestrzeni ekspozycji sztuki średniowiecznej, pomieszczenia o wymiarach 2,21 m x 12,37 m oraz dostawa i montaż wyposażenia wraz z sprzętem multimedialnym i wykonaniem oprogramowania do kiosku multimedialnego i ekranów nad ladą kasową - informacja dotycząca działania wszystkich oddziałów Muzeum i w kiosku multimedialnym możliwość zapoznania się z krótką informacją dotyczącą ekspozycji i budynków. Pomieszczenie, o którym mowa, umiejscowione jest w prawym północnym narożniku dziedzińca wewnętrznego Ratusza Staromiejskiego. 7. Przestrzeń CORT ma być podzielona na 4 strefy tematyczno-funkcjonalne: a. Strefa I: Wydzielona przestrzeń księgarni tematycznej, umiejscowiona na prawo od wejścia pod niskim sklepieniem łukowym. Książki rozstawione będą na regale o konstrukcji stalowej oraz w szafkach z płyty mdf (laminowanej i lakierowanej) z frontami szklanymi, zamykanymi na klucz. Głębokość szafek powinna narastać kaskadowo z góry do dołu. Lewa dolna półka powinna służyć za ladę ekspozycyjną, służącą temu samemu celowi i jednocześnie ograniczającą dostęp do części sklepienia, gdzie wysokość jest zbyt niska by spełniać standardy przestrzeni użytkowej. Powstała w ten sposób kompozycja meblowa ma być podniesiona od podłoża o 35 cm odsłaniając detal nadproża łukowego widocznego na ścianie tuż przy posadzce. Przedmiotowy ekspozytor zgodnie z koncepcją projektową, powinien zostać umieszczony na nogach ze szkła hartowanego - klejonego. Dzięki temu sprawiał będzie wrażenie lewitującego w powietrzu. b. Strefa II: Ekran dotykowy, pełniący funkcję samoobsługowego punktu informacyjnego online, umiejscowiony naprzeciwko wejścia do lokalu w świetle przeszklenia, dającego wgląd w ekspozycję sztuki średniowiecznej. Zintegrowanie formy panelu dotykowego z przeszkleniem na zasadzie bryły przenikającej płaszczyznę szkła będzie dawać możliwość zagospodarowania fragmentu bryły znajdującej się po stronie wystawy jako postumentu, na którym będzie można umieszczać eksponaty muzealne. Zgodnie z zamysłem projektanta, będzie to symboliczne połączenie przestrzeni CORT z przestrzenią muzeum jako obiekt, który można zobaczyć z obu stron przegrody szklanej. c. Strefa III: Przestrzeń przechodnia służąca jako strefa pamiątek i drobnych przedmiotów promujących miasto Toruń oraz Zamawiającego, umiejscowiona między wejściem a kasą biletową. Od strony ściany zewnętrznej w świetle okna należy wkomponować szklany regał eksponujący pamiątki poprzez okno pełniące rolę witryny. Na ścianie od strony ekspozycji muzealnej należy umiejscowić regał systemowy z regulowanymi, zawieszanymi półkami. Taki rozwiązanie gwarantuje bardzo dużą elastyczność eksploatacji przestrzeni i dostosowania jej do zmieniających się potrzeb. Zwieńczenie regału powinno nawiązywać formalnie do znanych toruńskich kamienic (m.in. Domu Mikołaja Kopernika i Kamienicy Pod Gwiazdą). Dzięki temu standardowe rozwiązanie sklepowe nabierze unikalnego toruńskiego charakteru. d. Strefa IV: Kasa umiejscowiona w najdalej odsuniętym od wejścia punkcie CORT. Zgodnie z ideą projektu, lada kasowa stanowi formalne nawiązanie do lady ekspozycyjnej ze strefy I. powinna zostać umieszczona w linii drugiego przeszklenia odgradzającego CORT od przestrzeni muzeum. Za plecami obsługi kasy należy umieścić szafę z szufladami oraz zabudowę ściany szczytowej w formie regału z półkami z ryciną twierdzy Toruń w tle (do wys. 180-200 cm). Powyżej należy zawiesić dwa ekrany ledowe o przekątnej 55" każdy. Będą na nich wyświetlane informacje o wystawach stałych i czasowych (Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ekranów informacją drukowaną). Powyżej pasa informacyjnego należy zamieścić formę kontynuującą motyw ryciny, nawiązujący tematyką do astrologii i postaci Mikołaja Kopernika. Wewnątrz zabudowy powinna zostać ukryta wentylacja mechaniczna z wyprowadzeniem na zewnątrz obiektu we wnęce okiennej (analogicznie do wentylacji wyprowadzonej z piwnicy w oknie obok). Zakres robót budowlanych obejmujących zamówienie: 1) Przebudowa elewacji budynku wraz z wejściem do wyodrębnionego lokalu oraz wyrzutnią zużytego powietrza we wnęce otworu okiennego (rozwiązanie analogiczne do istniejących już w budynku), 2) Demontaż istniejącego okna, zmiana parametrów światła otworu okiennego - wyburzenie parapetu. 3) Wykonanie wejścia bezprogowego na poziomie posadzki lokalu i płyty dziedzińca wewnętrznego Ratusza. Należy zamontować automatycznie przesuwane drzwi wejściowe, dopasowane pod względem stolarsko-ślusarskim do istniejących okien. Drzwi powinny zapewniać przejście o minimalnej szerokości 120 cm. Należy je wyposażyć w czujnik ruchu oraz system przeciwpożarowy, co umożliwi ich automatyczne/ręczne otwarcie w przypadku zagrożenia pożarowego. Przed przystąpieniem do prac, Wykonawca zobowiązany jest także do określenia parametrów przenikalności cieplnej, kolorystyki, kształtu profilu drzwiowego itp. z Zamawiającym. 4) Wykończenie powstałego wejścia do budynku kostką brukową granitową (analogiczną do tej, która wyłożona jest na płycie dziedzińca wewnętrznego). 5) Zamontowanie przeszkleń bezramowych (osadzonych na okuciach punktowych, umożliwiających szczelne oddzielenie projektowanego pomieszczenia od przestrzeni ekspozycji znajdujących się u Zamawiającego) pełniących rolę ścian działowych. Należy je wykonać z tafli szkła hartowanego. 6) Montaż instalacji oświetleniowych lokalu zgodnych z założeniami projektu, spełniających przepisy BHP dotyczące natężenia światła oraz zapewniający dostateczne i równomierne oświetlenie. Wymagane jest wykonanie 4 obwodów oświetleniowych: - podświetlenie dekoracyjne LED na elementach meblowych, - oświetlenie górne strefy księgarni nad sklepieniem łukowym, - główne oświetlenie ekspozycji, - górne oświetlenie lady kasowej. 7) Podpięcie obwodów oświetleniowych do wewnątrzlokalowej rozdzielni elektrycznej - temp. światła: 4000k, oprawy oświetleniowe LED w nowoczesnych oprawach o minimalistycznej formie. 8) Instalacja gniazd wtykowych dla potrzeb ogólnych (do zasilania grzejników, podgrzewacza ciepłej wody użytkowej, ekspresu do kawy oraz zasilania urządzeń biurowych i komputerowych) oraz wypustów jednofazowych na potrzebę zasilenia drzwi rozsuwanych i nagrzewnicy nad drzwiami. 9) Wykonanie przyłączeń: a. obwody niezabezpieczone UPS: - Zasilanie dotykowego stanowiska multimedialnego - obwód 1, gniazdko 230V 1 szt.; - Zasilane 2 ekranów 55" z modułami sterującymi (micro komputer na złączu HDMI - obwód 1, gniazdko 230V 2 szt.; - Zasilenie drzwi wejściowych przesuwanych - obwód 2, zasilanie 230V w puszce podtynkowej; - Zasilenie wentylatora kurtyny powietrznej obwód 3, zasilanie 230V w puszce podtynkowej. b. obwody zabezpieczone UPS: - zasilenie sprzętu kasowego (drukarka etykiet, drukarka laserowa, komputer, skaner kodów kreskowych, terminal płatniczy) - obwód 4, gniazdko 230V 3 szt.; - internet, sieć wewnętrzna - stanowisko multimedialne informacyjne - obwód 1; - internet, sieć wewnętrzna - stanowisko lady kasowej - obwód 2 i 3, gniazdko RJ45 - 2 szt; - telefon - stanowisko lady kasowej - gniazdko telefoniczne - 1 szt. 10) Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wykonana zgodnie z założeniami projektu budowlanego oraz montaż kurtyny powietrznej z zasileniem wodnym o szerokości 1500 mm i wielostopniowej wydajności od ~10000W do ~30000W z elektronicznym modułem sterującym / termostatycznym zamontowanym w okolicy lady kasowej, z podpięciem zasilania bezpośrednio do zaworów znajdujących się w klapie rewizyjnej w narożniku pomieszczenia. 11) Montaż wentylacji wywiewnej mechanicznej z wyrzutnią zużytego powietrza we wnęce okiennej na wysokość 10cm od wysokości parapetu. Kształt i kolor wentylacji należy dopasować do innych rozwiązań zastosowanych w obiekcie. 12) Budowa systemu odwodnienia liniowego, zabezpieczającego wyodrębniany lokal przed zalaniem - zgodnie z projektem budowlanym. W tym przypadku należy uwzględnić detal połączenia odwodnienia z rurą spustową systemu rynnowego dachu i płytko położoną izolację przeciwwilgociową zaraz pod powierzchnią bruku granitowego. Wykonawca powinien pamiętać, że pod płytą dziedzińca znajdują się pomieszczenia użytkowe. 13) Wykonanie przebicia w murze ściany zewnętrznej pod instalację wyrzutni mechanicznej wentylacji pomieszczenia. 14) Pozostałe roboty budowlane wynikające z załączonej dokumentacji, a także wszystkie inne niezbędne do wykonania zamówienia. Elementy aranżacji, które należy zamontować w pomieszczeniu 1) Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wyposażenia obiektu zgodnie z częściami opisowymi oraz rysunkami wszystkich opracowań branżowych zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz Projekcie Budowlanym. 2) Zakres wyposażenia obejmuje następujące elementy: a. Lada ekspozycyjna b. Regał na książki c. Stanowisko informacyjne z elementem dotykowym d. Postument ekspozycyjny e. Regał z elementami szkła hartowanego f. Regał z zawieszanymi półkami g. Lada sprzedażowa h. Szafka niska i. Zabudowa meblowej ściany 3) W zakres wyposażenia pomieszczeń wchodzą także elementy wyposażenia elektronicznego. Sprzęt elektroniczny powinien być sprzętem nowym. Powinien zostać dostarczony wraz z kompletem wszystkich dokumentów, w tym m.in. instrukcji obsługi w języku polskim, a także ze wszystkimi elementami niezbędnymi do zamontowania. Wykonawca powinien przeprowadzić wszystkie prace elektryczne niezbędne do podłączenia. Model (wraz z kartą katalogową) powinien zostać skonsultowany przez Zamawiającego. 4) Szczegółowy zakres został określony w załączonym programie funkcjonalno-użytkowym i dokumentacji wykonawczej. Oprogramowanie. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania sprzętu multimedialnego (wraz z licencją bezterminową na jego używanie) oraz wykonać prezentacje: ekrany nad ladą kasową - informacje dotyczące działania wszystkich oddziałów Muzeum i do kiosku multimedialnego - informacje dotyczące ekspozycji i oddziałów Muzeum. Teksty i fotografie niezbędne do stworzenia programów zostaną dostarczone przez Muzeum. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia koncepcji (draftów) tzw. wsadu, przy czym w przypadku przedstawienia przez Zamawiającego zastrzeżeń jest zobowiązany do poprawy. Zamawiający przekaże prawa autorskie, zgodnie z zapisami we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-2, 45212313-3, 45262700-8, 71315000-9, 39150000-8, 30200000-1, 72212520-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 189248.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JAWOR SP. Z O.O.
Email wykonawcy: biuro@jaworspzoo.pl
Adres pocztowy: ul. Chrobrego 121
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 379964.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 379964.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 379964.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.