eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa cewników, worków stomijnych, czepków, drenów, retraktorów, pojemników, osłon na aparat, tamponady nosowej, zestawów do odciągania pokarmu, butelek do karmienia, łyżek do laryngoskopu, zestawów transportowych, elektrod, kapilarów, kołnierzy ortopedycznych, nożyc, szyn, narzędzi chirurgicznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500308580-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego: Dostawa cewników, worków stomijnych, czepków, drenów, retraktorów, pojemników, osłon na aparat, tamponady nosowej, zestawów do odciągania pokarmu, butelek do karmienia, łyżek do laryngoskopu, zestawów transportowych, elektrod, kapilarów, kołnierzy ortopedycznych, nożyc, szyn, narzędzi chirurgicznych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634752-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 89004744600000, ul. ul. Sokołowskiego 4, 58309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 746 489 742, e-mail szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl, faks 746 489 746.
Adres strony internetowej (url): www.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zdrowie.walbrzych.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa cewników, worków stomijnych, czepków, drenów, retraktorów, pojemników, osłon na aparat, tamponady nosowej, zestawów do odciągania pokarmu, butelek do karmienia, łyżek do laryngoskopu, zestawów transportowych, elektrod, kapilarów, kołnierzy ortopedycznych, nożyc, szyn, narzędzi chirurgicznych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp/78/PN-69/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Liczba pakietów - 19 Pakiet nr 1 - Cewnik balonowy trójdrożny Pakiet nr 2 - Worek stomijny Pakiet nr 3 - Czepek ochronny dla operatora Pakiet nr 4 - Dreny do pompy artroskopowej Pakiet nr 5 - Retraktor automatyczny laparoskopowy Pakiet nr 6 - Pojemniki na odpady niebezpieczne Pakiet nr 7 - Cewnik Foley´a z końcówką Tiemanna Pakiet nr 8 - Osłona na aparat Intrabeam Pakiet nr 9 - Tamponada nosowa Pakiet nr 10 - Zestaw jednorazowy do odciągania pokarmu kobiecego do laktatota Symphony Pakiet nr 11 - Jednorazowe butelki do karmienia noworodków i niemowląt Pakiet nr 12 - Łyżki do laryngoskopu Pakiet nr 13 - Zestawy transportowe Pakiet nr 14 - Elektroda jednorazowa EKG pediatryczna Pakiet nr 15 - Kapilary do gazometrii + koreczki Pakiet nr 16 - Kołnierz ortopedyczny wielorazowy Pakiet nr 17 - Nożyce ratunkowe Pakiet nr 18 - Szyna unieruchamiająca palec Pakiet nr 19 - Narzędzia chirurgiczne jednorazowego użytku

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3


Dodatkowe kody CPV: 33141200-2, 33190000-8, 33141640-8, 33162200-5, 44421722-4, 31711140-6, 39225710-5, 33141300-3, 33141730-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakietu nr 1, 7 - 33141200-2 cewniki Pakiet nr 2, 3, 6, 9, 10, 12, 13, 17, 18, 19 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne Pakietu nr 4 - 33141640-8 dreny Pakietu nr 5 - 33162200-5 przyrządy używane w salach operacyjnych Pakietu nr 8 - 44421722-4 obudowy bezpieczne Pakietu nr 14 - 31711140-6 elektrody Pakietu nr 11 - 39225710-5 butelki pakietu nr 15 - 33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi Pakiet nr 16 - 33141730-6 kołnierze chirurgiczne

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Cewnik balonowy trójdrożny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21384.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADVANCE EUROPE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skrzetuskiego 30/3
Kod pocztowy: 02-726
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1- 33141200-2 cewniki


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Worek stomijny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Coloplast Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Inflancka 4
Kod pocztowy: 00-189
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15244.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15244.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15244.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 2 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Czepek ochronny dla operatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANMAR Sp. z o.o. Sp. K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strefowa 22
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 3 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dreny do pompy artroskopowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STRYKER POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakietu nr 4 - 33141640-8 dreny


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Retraktor automatyczny laparoskopowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16640.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BERYL MED. Ltd.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 1ST Floor, 26 Fouberts Place
Kod pocztowy:
Miejscowość: London W1F 7PP, Wielka Brytania
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: GB

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10232.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10232.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakietu nr 5 - 33162200-5 przyrządy używane w salach operacyjnych


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pojemniki na odpady niebezpieczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Pakietu nr 6: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Cewnik Foley´a z końcówką Tiemanna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Pakietu nr 7: procedura unieważniona zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp - tj. cena najkorzystniejszych ofert lub ofert z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Osłona na aparat Intrabeam

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Pakietu nr 8: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Tamponada nosowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Pakietu nr 9: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zestaw jednorazowy do odciągania pokarmu kobiecego do laktatota Symphony

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11020.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medela Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Gdyńskie 6D,
Kod pocztowy: 01-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10940.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 10 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Jednorazowe butelki do karmienia noworodków i niemowląt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LUBMEDICAL Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Anny Walentynowicz 34
Kod pocztowy: 20-328
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8720.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakietu nr 11 - 39225710-5 butelki


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Łyżki do laryngoskopu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Teleflex Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iłżecka 26,
Kod pocztowy: 02-135
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3240.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3240.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5265.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 12 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Zestawy transportowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5172.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU Bor - Pol Mariusz Borkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Plac Jaśminu 2
Kod pocztowy: 44-152
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5320.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5320.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6250.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 13 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Elektroda jednorazowa EKG pediatryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2880.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1296.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1296.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1296.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakietu nr 14 - 31711140-6 elektrody


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Kapilary do gazometrii + koreczki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36022.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Gdyńskie 6B
Kod pocztowy: 01-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : pakietu nr 15 - 33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Kołnierz ortopedyczny wielorazowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Pakietu nr 16: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Nożyce ratunkowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Pakietu nr 17: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Szyna unieruchamiająca palec

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Pakietu nr 18: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Narzędzia chirurgiczne jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Pakietu nr 19: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.