To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-31
Ogłoszenie nr 500308580-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego: Dostawa cewników, worków stomijnych, czepków, drenów, retraktorów, pojemników, osłon na aparat, tamponady nosowej, zestawów do odciągania pokarmu, butelek do karmienia, łyżek do laryngoskopu, zestawów transportowych, elektrod, kapilarów, kołnierzy ortopedycznych, nożyc, szyn, narzędzi chirurgicznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634752-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 89004744600000,
ul. ul. Sokołowskiego
4,
58309
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
746 489 742, e-mail
szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl, faks
746 489 746.
Adres strony internetowej (url): www.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zdrowie.walbrzych.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa cewników, worków stomijnych, czepków, drenów, retraktorów, pojemników, osłon na aparat, tamponady nosowej, zestawów do odciągania pokarmu, butelek do karmienia, łyżek do laryngoskopu, zestawów transportowych, elektrod, kapilarów, kołnierzy ortopedycznych, nożyc, szyn, narzędzi chirurgicznych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp/78/PN-69/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba pakietów - 19 Pakiet nr 1 - Cewnik balonowy trójdrożny Pakiet nr 2 - Worek stomijny Pakiet nr 3 - Czepek ochronny dla operatora Pakiet nr 4 - Dreny do pompy artroskopowej Pakiet nr 5 - Retraktor automatyczny laparoskopowy Pakiet nr 6 - Pojemniki na odpady niebezpieczne Pakiet nr 7 - Cewnik Foley´a z końcówką Tiemanna Pakiet nr 8 - Osłona na aparat Intrabeam Pakiet nr 9 - Tamponada nosowa Pakiet nr 10 - Zestaw jednorazowy do odciągania pokarmu kobiecego do laktatota Symphony Pakiet nr 11 - Jednorazowe butelki do karmienia noworodków i niemowląt Pakiet nr 12 - Łyżki do laryngoskopu Pakiet nr 13 - Zestawy transportowe Pakiet nr 14 - Elektroda jednorazowa EKG pediatryczna Pakiet nr 15 - Kapilary do gazometrii + koreczki Pakiet nr 16 - Kołnierz ortopedyczny wielorazowy Pakiet nr 17 - Nożyce ratunkowe Pakiet nr 18 - Szyna unieruchamiająca palec Pakiet nr 19 - Narzędzia chirurgiczne jednorazowego użytku
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 33141200-2, 33190000-8, 33141640-8, 33162200-5, 44421722-4, 31711140-6, 39225710-5, 33141300-3, 33141730-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakietu nr 1, 7 - 33141200-2 cewniki Pakiet nr 2, 3, 6, 9, 10, 12, 13, 17, 18, 19 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne Pakietu nr 4 - 33141640-8 dreny Pakietu nr 5 - 33162200-5 przyrządy używane w salach operacyjnych Pakietu nr 8 - 44421722-4 obudowy bezpieczne Pakietu nr 14 - 31711140-6 elektrody Pakietu nr 11 - 39225710-5 butelki pakietu nr 15 - 33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi Pakiet nr 16 - 33141730-6 kołnierze chirurgiczne
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Cewnik balonowy trójdrożny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21384.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADVANCE EUROPE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1- 33141200-2 cewniki |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Worek stomijny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Coloplast Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15244.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 2 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Czepek ochronny dla operatora |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32400.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANMAR Sp. z o.o. Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 3 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dreny do pompy artroskopowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STRYKER POLSKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakietu nr 4 - 33141640-8 dreny |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Retraktor automatyczny laparoskopowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16640.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BERYL MED. Ltd.,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10232.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakietu nr 5 - 33162200-5 przyrządy używane w salach operacyjnych |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pojemniki na odpady niebezpieczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Pakietu nr 6: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Cewnik Foley´a z końcówką Tiemanna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Pakietu nr 7: procedura unieważniona zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp - tj. cena najkorzystniejszych ofert lub ofert z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Osłona na aparat Intrabeam |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Pakietu nr 8: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Tamponada nosowa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Pakietu nr 9: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zestaw jednorazowy do odciągania pokarmu kobiecego do laktatota Symphony |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11020.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medela Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10940.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 10 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne |
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Jednorazowe butelki do karmienia noworodków i niemowląt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUBMEDICAL Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakietu nr 11 - 39225710-5 butelki |
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Łyżki do laryngoskopu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Teleflex Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3240.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 12 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne |
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zestawy transportowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5172.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU Bor - Pol Mariusz Borkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5320.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 13 - 33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne |
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Elektroda jednorazowa EKG pediatryczna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2880.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1296.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakietu nr 14 - 31711140-6 elektrody |
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Kapilary do gazometrii + koreczki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36022.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : pakietu nr 15 - 33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi |
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Kołnierz ortopedyczny wielorazowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Pakietu nr 16: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Nożyce ratunkowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Pakietu nr 17: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Szyna unieruchamiająca palec |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Pakietu nr 18: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne jednorazowego użytku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Pakietu nr 19: procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- "Zastępstwo inwestycyjne dla robót w zakresie budowy skateparku dla dzieci i młodzieży oraz budowy parku osiedlowego (II)"
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 6 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
- Remont pokojów nr 430 i 431 w budynku hotelowym nr 4 zespołu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
- RZP-21/KS/2024 - Drobne wyroby i preparaty medyczne.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.