eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Ochrona obiektu i mienia Galerii Bielskiej BWA w Bielsku-Białej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500308175-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Galeria Bielska BWA: Ochrona obiektu i mienia Galerii Bielskiej BWA w Bielsku-Białej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 656683-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Galeria Bielska BWA, Krajowy numer identyfikacyjny 7234275300000, ul. ul. 3 Maja 11, 43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 125 861, e-mail a.gadzinska@galeriabielska.pl, faks 338 124 119.
Adres strony internetowej (url): www.bip.galeriabielska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona obiektu i mienia Galerii Bielskiej BWA w Bielsku-Białej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4/2018/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę budynku i mienia przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku Białej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitorowania sygnałów alarmowych. 2. Budynek objęty przedmiotem zamówienia jest 3-kondygnacyjny posiadający 1 klatkę schodową, powierzchnia użytkowa ogółem 968 m2, w tym 2 sale wystawowe, klubokawiarnia oraz biura. W budynku obowiązuje następujący czas pracy: a. biura 7.00-16.00. b. sale wystawowe 10.00 - 18.00 c. klubokawiarnia 10.00 - 22.00 3. Wykonawca zobowiązuje się do dozorowania obiektu w następujący sposób: całodobowy dozór i ochrona mienia poprzez monitorowanie sygnałów - informacji cyfrowych systemu alarmowego znajdującego się w siedzibie (budynku) Galerii Bielskiej BWA w Bielsku-Białej przy ul. 3 Maja 11 oraz dozór fizyczny - obsługa portierni. 4. Portiernia mieści się w holu na parterze przy ul. 3 Maja 11 - obsługa portierni obejmuje wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami - posterunek jednoosobowy, w następujący sposób: a) Obsługa portierni codziennie w godz. 18.00 - 10.00, b) Obsługa portierni lub sali wystawowej w budynku Zleceniodawcy we wszystkie poniedziałki w godz. 10.00-18.00 w umownym okresie Obsługa portierni w budynku Zleceniodawcy w godz. 10.00-18.00 w następujących dniach w 2019 r.: - 1 i 6 stycznia - 20, 21, 22 kwietnia, - 1 i 3 maja, - 15 sierpnia, - 1 i 11 listopada, - 24, 25, 26, 31 grudnia. 5. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje codzienne sprzątanie wokół budynku Galerii, w szczególności: chodnika wzdłuż całej elewacji, schodów na plac przy Galerii i przed drzwiami bocznymi budynku Galerii, chodnika wokół kasztanów, trawników poprzez zbieranie śmieci, zamiatanie liści, odśnieżanie, posypywanie piaskiem/solą chodnika w okresie zimowym. W przypadku zanieczyszczenia elewacji (za wyjątkiem pomalowania sprayem bądź farbą) lub chodnika należy je wyczyścić. Wymienione czynności Wykonawca będzie realizował własnym sprzętem i własnymi środkami czystości. Zamawiający wymaga, aby wyżej wymienione czynności były zakończone do godz. 7.00. rano. W okresie zimowym należy odśnieżać oraz posypywać piaskiem/solą również bezpośrednio po godz. 18.00. 6. Okres wykonywania usługi ochrony: od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Łączna ilość godzin w tym okresie: 6352 Uwaga!: pierwszy dyżur rozpoczyna się 1 stycznia 2019 r. o godz. 10.00, a ostatni kończy 1.01.2020 r. o godz. 10.00

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90198.40
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT S.A.
Email wykonawcy: sekretariat@sed-hut.pl
Adres pocztowy: ul. Ujastek 1
Kod pocztowy: 30-969
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110944.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110944.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128523.19
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: grupa interwencyjna

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.