To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-28
Ogłoszenie nr 500307811-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.
Gmina Skalbmierz: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn. Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Oś RPSW.07.00.00 : Sprawne usługi publiczne. Działanie RPSW. 07.04.00 : Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 652561-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Skalbmierz, Krajowy numer identyfikacyjny 291009863,
ul. ul. Kościuszki
1,
28-530
Skalbmierz, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 3529085, e-mail
piotr.szota@skalbmierz.eu, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.skalbmierz.eobip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.17.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Zespołu Placówek Oświatowych w Skalbmierzu oraz Zespołu Szkół w Topoli. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie 1 - komputery i sprzęt Zadanie 2 - pomoce dydaktyczne W Zespole Placówek Oświatowych w Skalbmierzu planuje się doposażenie pracowni komputerowej (22 komputery wraz z oprogramowaniem, urządzenie wielofunkcyjne, switch 10cali, szafa rack wisząca 10, patchpanel, patchcordy, router), doposażenie pracowni (j. angielskiego, fizyczna, biologicznoprzyrodnicza, chemiczna, 2 matematyczne, przyrodniczo-geograficzna, matematyczno-fizyczna) w 7 tablic interaktywnych i 7 laptopów, pomoce dydaktyczne. W Zespole Szkół w Topoli planuje się doposażenie pracowni komputerowej (komputer wraz z oprogramowaniem, monitor, projektor i ekran projekcyjny), pracownie przedmiotów przyrodniczych(tablica interaktywna, projektor, laptop, tablica ultra tryptyk, zestaw głośnikowy), doposażenie 5 pracowni (biologia, fizyka, chemia, matematyka, geografia) w pomoce dydaktyczne. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 6 a i 6b do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV: 39162200-7, 39290000-1, 30213300-8, 30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - komputery i sprzęt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z odmową podpisania umowy na zadanie 1 przez Wykonawcę MPC Paweł Oleksiewicz, ul. Podrzeczna 38, 99-300 Kutno oraz F.H.U. Diament Dorota Bukalska, Ul. Traugutta 2/4, 42-200 Częstochowa Zamawiający uchyla informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie 1. Cena oferty kolejnego Wykonawcy na zadanie 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. - dalej ustawy) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 1 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie 1 unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - pomoce dydaktyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31711.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C. K. Zawierucha, A. Ogłoza
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41777.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "ZWIĘKSZENIE LICZBY MIEJSC OPIEKI DLA DZIECI DO LAT 3 W ŻŁOBKU SAMORZĄDOWYM "RAJ MALUSZKA" W DOMASZOWICACH"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.