eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skalbmierz › Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500307811-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Gmina Skalbmierz: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn. Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Oś RPSW.07.00.00 : Sprawne usługi publiczne. Działanie RPSW. 07.04.00 : Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 652561-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Skalbmierz, Krajowy numer identyfikacyjny 291009863, ul. ul. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3529085, e-mail piotr.szota@skalbmierz.eu, faks .
Adres strony internetowej (url): www.skalbmierz.eobip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Zespołu Placówek Oświatowych w Skalbmierzu oraz Zespołu Szkół w Topoli. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie 1 - komputery i sprzęt Zadanie 2 - pomoce dydaktyczne W Zespole Placówek Oświatowych w Skalbmierzu planuje się doposażenie pracowni komputerowej (22 komputery wraz z oprogramowaniem, urządzenie wielofunkcyjne, switch 10cali, szafa rack wisząca 10, patchpanel, patchcordy, router), doposażenie pracowni (j. angielskiego, fizyczna, biologicznoprzyrodnicza, chemiczna, 2 matematyczne, przyrodniczo-geograficzna, matematyczno-fizyczna) w 7 tablic interaktywnych i 7 laptopów, pomoce dydaktyczne. W Zespole Szkół w Topoli planuje się doposażenie pracowni komputerowej (komputer wraz z oprogramowaniem, monitor, projektor i ekran projekcyjny), pracownie przedmiotów przyrodniczych(tablica interaktywna, projektor, laptop, tablica ultra tryptyk, zestaw głośnikowy), doposażenie 5 pracowni (biologia, fizyka, chemia, matematyka, geografia) w pomoce dydaktyczne. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 6 a i 6b do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9


Dodatkowe kody CPV: 39162200-7, 39290000-1, 30213300-8, 30213100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - komputery i sprzęt

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z odmową podpisania umowy na zadanie 1 przez Wykonawcę MPC Paweł Oleksiewicz, ul. Podrzeczna 38, 99-300 Kutno oraz F.H.U. Diament Dorota Bukalska, Ul. Traugutta 2/4, 42-200 Częstochowa Zamawiający uchyla informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie 1. Cena oferty kolejnego Wykonawcy na zadanie 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. - dalej ustawy) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 1 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie 1 unieważniono.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - pomoce dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31711.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C. K. Zawierucha, A. Ogłoza
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Suchowola 6
Kod pocztowy: 26-020
Miejscowość: Chmielnik
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41777.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41777.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41777.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.