eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy oraz podległych jednostek terenowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500307789-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy: Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy oraz podległych jednostek terenowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623175-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200511, ul. ul. Leona Wyczółkowskiego 22, 85092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 415 261, e-mail bydgoszcz@krus.gov.pl, faks 523 415 781.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy oraz podległych jednostek terenowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0200-OP.261.3.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy oraz podległych jednostek terenowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. 2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a) monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne stanowiące własność Zamawiającego wraz z serwisem obejmującym miesięczne konserwacje i naprawy urządzeń i instalacji utrzymujących systemy w stałej sprawności eksploatacyjnej w jednostkach wymienionych w załączniku nr 2 do umowy, b) zintegrowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego z systemem antywłamaniowym w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne stanowiące własność Zamawiającego oraz podłączenie wszystkich jednostek wymienionych w załączniku nr 2 do umowy do Centrum Monitorowania za pomocą zamontowanych przez Wykonawcę na jego koszt w obiektach Zamawiającego na czas realizacji umowy niezbędnych urządzeń nadawczych, pozostających własnością Wykonawcy, c) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym planów ochrony fizycznej i planów ochrony obiektów poprzez monitoring wraz z opisem sposobu prowadzenia usługi i procedur dla jednostek terenowych wymienionych w załączniku nr 2 do umowy, d) objęcie ochroną fizyczną - stacjonarną OR KRUS w Bydgoszczy (w dni robocze przez 16 h/dzień w godzinach od 5:30 do 21:30 - 1 osoba) oraz PT KRUS we Włocławku (w dni robocze przez 6 h/dzień w godzinach od 12:00 do 18:00 - 1 osoba), Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wskazanych godzin objęcia ochroną fizyczną, w tym również w zakresie zwiększenia/zmniejszenia liczby godzin ochrony, e) prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej: realizowanej ochrony fizycznej (dane dotyczące awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy), monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (miesięczne raporty z interwencji grup interwencyjnych oraz załączeń i wyłączeń systemów alarmowych przez uprawnione osoby Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany miesiąc), konserwacji urządzeń i instalacji systemów alarmowych (zakres czynności - załącznik nr 3 do umowy) wraz z przekazywaniem Zamawiającemu comiesięcznych potwierdzeń funkcjonowania systemów i realizacji usługi konserwacji i ochrony fizycznej, miesięczne potwierdzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany miesiąc. 3. Wykonawca zobowiązuje się w zakresie monitorowania systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w szczególności do: a) zapewnienia natychmiastowego nie później niż w ciągu 15 minut dojazdu grupy interwencyjnej do chronionego obiektu po otrzymaniu sygnału alarmowego, b) podejmowania interwencji każdorazowo w przypadku naruszeń stref chronionych obiektów oraz w niżej wymienionych sytuacjach szczególnego zagrożenia: rabunek lub kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiektach chronionych, napad na osoby znajdujące się na terenie obiektów chronionych, pożar na terenie chronionych obiektów lub inne zdarzenia losowe. 4. Uprawnienia i obowiązki pracownika ochrony obejmują w szczególności: a) ujęcie osób schwytanych na gorącym uczynku albo podejrzanych o popełnienie przestępstwa na terenie chronionym w celu bezzwłocznego przekazania organom powołanym do ścigania przestępstw, b) niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb oraz kierownictwa Zamawiającego o pożarze lub awarii i podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia strat, c) udzielanie interesantom informacji o umiejscowieniu sali obsługi interesantów, itp. w Oddziale i Placówce Terenowej z ochroną fizyczną, d) wydawania kluczy do pomieszczeń za pokwitowaniem w Oddziale według indywidualnych uzgodnień, e) łączenie rozmów telefonicznych w Oddziale, f) reagowanie na różne aspekty wandalizmu na terenie Oddziału i Placówki z ochroną fizyczną, g) dbałość o bezpieczeństwo na całej posesji, h) dokonywanie obchodu terenu chronionego, i) otwieranie oraz zamykanie budynku Oddziału: przed otwarciem budynku pracownik ochrony zrobi obchód celem sprawdzenia wystąpienia prób włamania, uszkodzeń lub aktów wandalizmu, po uzbrojeniu alarmu oraz zamknięciu budynku pracownik ochrony zrobi obchód celem sprawdzenia zabezpieczenia okien oraz drzwi budynku. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia polega w szczególności na jego zorganizowaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu. 6. Pracownicy ochrony i grup interwencyjnych muszą być: a) umundurowani w sposób umożliwiający ich identyfikację i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017r., poz. 2213 z późn. zm.) oraz posiadać odpowiednie uprawnienia w tym zakresie, b) wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej oraz posiadać identyfikatory. 7. Wykaz jednostek KRUS objętych przedmiotem zamówienia wraz z zestawieniem istniejących zabezpieczeń będących własnością Zamawiającego i zakresem usług zawiera załącznik nr 2 i 3 do umowy. 8. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy skierowani do wykonywania przedmiotu zamówienia, w zakresie usług ochrony fizycznej o której mowa w ust. 2 lit. d niniejszego paragrafu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób, o którym mowa w ust. 8. 10. Wykonawca ma obowiązek przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnianie warunku zatrudnienia pracowników o których mowa w ust. 8 na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od otrzymania wezwania od Zamawiającego. Brak przedłożenia dokumentów w terminie będzie tożsamy, ze stwierdzeniem, że dana osoba nie jest zatrudniona w oparciu o umowę o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 217479.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKOTRADE Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie
Email wykonawcy: bydgoszcz@ekotrade.com.pl
Adres pocztowy: ul. Melomanów 4
Kod pocztowy: 00-712
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 237717.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208116.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 394318.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.