eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodachcukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu w ramach projektu "Atrakcyjne kształcenie zawodowe - unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500307549-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Gmina Miasto Grudziądz: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu w ramach projektu "Atrakcyjne kształcenie zawodowe - unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631927-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500250465-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Grudziądz, Krajowy numer identyfikacyjny 87111883300000, ul. ul. Ratuszowa 1, 86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 510 233, e-mail bzp@um.grudziadz.pl, faks 564 510 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grudziadz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu w ramach projektu "Atrakcyjne kształcenie zawodowe - unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FE.042.8.12.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 przy ul. Kasprowicza 4 w Grudziądzu w ramach projektu "Atrakcyjne kształcenie zawodowe - unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 Grudziądzu" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamienienia podzielony został na 6 części. Część I - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz do pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym. 1.1 Biurko - 3 szt., 1.2 Krzesło obrotowe do biurka - 20 szt., 1.3 Stolik multimedialny - 3 szt., 1.4 Biurko dla ucznia z szufladą - 6 szt., 1.5 Krzesło - 6 szt., 1.6 Stół z regulowaną wysokością - 16 szt., 1.7 Krzesło - 16 szt., 1.8 Tablica szkolna suchościeralna bez nadruku (160x120cm) - 2 szt., 1.9 Tablica szkolna suchościeralna (200x120cm) - 1 szt., 1.10 Tablica szkolna suchościeralna (150x100cm) - 1 szt., 1.11 Tablica szkolna suchościeralna (typu tryptyk 170x100cm + 85x100cm x 2) - 5 szt., 1.12 Tablica flipchart - 6 szt., 1.13 Tablica flipchart - 1 szt., 1.14 Wieszak na 15 plansz - 2 szt., 1.15 Wieszak na mapy - 2 szt., 1.16 Stolik dla ucznia - 6 szt., 1.17 Krzesło dla ucznia - 6 szt., 1.18 Stół z dużym blatem do przygotowania prac graficznych - 1 szt., 1.19 Stół z dużym blatem do prowadzenia obróbki końcowej - 1 szt., 1.20 Szafka jednodrzwiowa - 6 szt., 1.21 Szafka zabezpieczająca narzędzia i sprzęt - 1 szt., 1.22 Stolik z podnoszonym blatem z regulowanym kątem nachylenia - 7 szt., 1.23 Krzesło do stolika - 7 szt., 1.24 Sztaluga malarska - 7 szt., 1.25 Mobilna szafka na laptopy - 1 szt., 1.26 Apteczka - 8 szt. Okres gwarancji dla pozycji od 1.1 do 1.26: minimum 2 lata. Część II - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni kształcących w zawodzie pracownik pomocniczy obsługi hotelowej. 2.1 Stół konferencyjny - 1 szt., 2.2 Krzesło - 16 szt., 2.3 Łóżko hotelowe - 1 szt., 2.4 Pościel - 1 kpl., 2.5 Bielizna pościelowa - 1 kpl., 2.6 Szafka nocna - 1 szt., 2.7 Biurko - 1 szt., 2.8 Krzesło - 1 szt., 2.9 Szafa - 1 szt., 2.10 Stolik na bagaż - 1 szt., 2.11 Wieszak - 1 szt., 2.12 Lustro duże - 1 szt., 2.13 Lustro małe - 1 szt., 2.14 Miska ustępowa - podwieszana - 1 szt., 2.15 Umywalka - 1 szt., 2.16 Bateria umywalkowa - 1 szt., 2.17 Ręczniki - 2 kpl., 2.18 Wieszak na ręczniki - 1 szt., 2.19 Narzuta na łóżko - 1 szt., 2.20 Wózek hotelowy - 1 szt., 2.21 Odkurzacz - 1 szt., 2.22 Pralka automatyczna - 1 szt., 2.23 Żelazko ze stacją parową - 1 szt., 2.24 Regał na bieliznę hotelową - 1szt., 2.25 Deska do prasowania - 1 szt. Okres gwarancji dla pozycji od 2.1 do 2.25: minimum 2 lata. Część III - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodzie pracownik pomocniczy obsługi hotelowej i cukiernik. 3.1 Trzony kuchenne - elektryczne - 3 szt., 3.2 Zestaw podłączeń do trzonów - 3 szt., 3.3 Mikser - 1 szt., 3.4 Mikrofalówka - 3 szt. 3.5 Smażalnica/frytkownica - 2 szt., 3.6 Lodówka - 2 szt., 3.7 Nadziewarka - 2 szt., 3.8 Maszynka do mielenia mięsa - 2 szt., 3.9 Naświetlacz do jaj uniwersalny - 1 szt., 3.10 Lampa owadobójcza - 1 szt., 3.11 Stół stalowy - 3 szt., 3.12 Stanowisko mycia wstępnego z szafką - 4 szt., 3.13 Bateria umywalkowa - 4 szt., 3.14 Zlewozmywak dwukomorowy stalowy - 9 szt., 3.15 Baterie zlewozmywakowe - 9 szt., 3.16 Stół roboczy w ciągu - 6 szt., 3.17 Zastawa szklana na 18 osób - 1 kpl., 3.18 Zastawa stołowa na 18 osób - 1 kpl., 3.19 Zestaw sztućców na 18 osób - 1 kpl., 3.20 Zestaw garnków - 1 kpl., 3.21 Zestaw patelni - 1 kpl., 3.22 Pojemnik na odpady zmieszane - 3 szt., 3.23 Bielizna stołowa - 1 kpl., 3.24 Pojemnik na brudną bieliznę - 3 szt., 3.25 Rękawice lateksowe - 1 kpl., 3.26 Piec konwekcyjny trzykomorowy z termoobiegiem z zestawem podłączeń - 2 szt., 3.27 Komora wzrostowa / garownicza - 2 szt., 3.28 Miesiarka planetarna - 2 szt., 3.29 Mikser - ubijaczka - 2 szt., 3.30 Chłodziarka - 2 szt., 3.31 Promiennikowa lampa do karmelu - 2 szt., 3.32 Podgrzewacz do czekolady - 2 szt., 3.33 Waga elektroniczna - 7 szt., 3.34 Waga - 1 szt., 3.35 Mata cukiernicza silikonowa - 6 szt., 3.36 Formy silikonowe - 6 szt., 3.37 Miseczki silikonowe z mieszadłem - 6 kpl., 3.38 Formy do praliny - 6 szt., 3.39 Formy do figurek - 6 szt., 3.40 Zdobniki - 2 kpl., 3.41 Worki cukiernicze - 2 kpl., 3.42 Wałki - 6 szt., 3.43 Stół mroźniczy - 2 szt., 3.44 Stół do dekorowania - 4 szt., 3.45 Wózek z platformą stałą - 2 szt., 3.46 Szafka odzieżowa - 6 szt., 3.47 Wieszak na ubrania - 1 szt., 3.48 Kuchenka gazowo-elektryczna z zestawem podłączeń giętkich - 6 szt., 3.49 Rękawice piekarskie - 2 pary, 3.50 Sprzęt i środki do utrzymania stanowiska pracy w czystości - 2 kpl., 3.51 Termometr - higrometr - 1 kpl., 3.52 Manometr spożywczy - 1 szt., 3.53 Psychometr - 1 szt. Okres gwarancji dla pozycji od 3.1 do 3.53: minimum 2 lata. Część IV - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni kształcącej w zawodzie fryzjer. 4.1 Suszarka ręczna - 3 szt., 4.2 Zestaw do przedłużania włosów metodą mikroringów - 3 szt., 4.3 Infrazon/klimazon- 2 szt., 4.4 Sauna - nawilżacz fryzjerski - 1 szt., 4.5 Sanityzator kulkowy - 3 szt., 4.6 Nożyczki specjalistyczne - termiczne (system "gorące nożyczki") - 1 szt., 4.7 Suszarka hełmowa - 3 szt., 4.8 Główka treningowa fryzjerska - 1 szt., 4.9 Główka fryzjerska - 3 szt., 4.10 Główka fryzjerska z uchwytem - 3 szt., 4.11 Nożyczki - 3 szt., 4.12 Szczotki do modelowania włosów - 3 kpl., 4.13 Prostownica ceramiczna do włosów - 3 szt., 4.14 Mikrometr - 1 szt., 4.15 Waga - 4 szt., 4.16 Mikroskop - 3 szt., 4.17 Higrometr włosowy - 1 szt., 4.18 pH-metr - 1 szt., 4.19 Cyfrowy analizator skóry i włosów - 1 szt., 4.20 Fotel fryzjerski - 3 szt., 4.21 Statyw stojący do główki - 3 szt., 4.22 Uchwyt do główki - 6 szt., 4.23 Myjka stojąca (stojąca myjnia fryzjerska) - 3 szt., 4.24 Hoker - 3 szt., 4.25 Wózki fryzjerskie, pomocniki - 3 szt., 4.26 Sprzęt do utrzymywania stanowiska w czystości - 1 kpl. Okres gwarancji dla pozycji od 4.1 do 4.26: minimum 2 lata. Część V - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni kształcącej w zawodzie fotograf. 5.1 Obcinarka do zdjęć - 1 szt., 5.2 Podświetlarka do zdjęć - 1 szt., 5.3 Powiększalnik z głowicą filtracyjną, zestawem obiektywów, zegarem powiększalnikowym i maskownicą - 1 kpl., 5.4 Procesor do obróbki materiałów fotograficznych (rotacyjny) - 1 szt., 5.5 Lift do procesora - 1 szt., 5.6 Suszarka do negatywów/wieszak do suszenia filmów - 1 szt., 5.7 Suszarka do zdjęć - 1 szt., 5.8 Stolik projekcyjny - 3 szt., 5.9 Skaner fotograficzny do oryginałów nieprzezroczystych - 1 szt., 5.10 Skaner fotograficzny do materiałów transparentnych (slajdy, negatywy) - 1 szt., 5.11 Lustrzanka cyfrowa - 3 szt., 5.12 Zestaw obiektywów do aparatu małoobrazkowego cyfrowego (systemowe) -1 kpl., w tym: 5.12.1 Obiektyw 16-35mm, f/4G ED VR - 1szt., 5.12.2 Obiektyw 24-70mm, f/2.8 ED - 1 szt., 5.12.3 Obiektyw 70-200mm, f/4 G ED VR - 1 szt., 5.12.4 Obiektyw 35mm f/1.8 G - 1 szt., 5.12.5 Obiektyw 50mm, f/1.4 G - 1 szt., 5.12.6 Obiektyw 85mm, f/1.4 G - 1 szt., 5.12.7 Obiektyw 200mm, f/2 G ED VR II - 1 szt., 5.13 Aparat małoobrazkowy analogowy - 1 szt., 5.14 Aparat analogowy średnioobrazkowy z przystawką cyfrową - 1 szt., 5.15 Zestaw obiektywów do aparatu analogowego środnioobrazkowego - 1 kpl., 5.16 Aparat analogowy wielkoformatowy z przystawką cyfrową i zestawem obiektywów - 1 kpl., 5.17 Statyw z głowicą - 1 szt., 5.18 Statyw kolumnowy - 1 szt., 5.19 Zestaw lamp błyskowych z rozpraszaczami - 1 kpl., 5.20 Statyw oświetleniowy - 10 szt., 5.21 Lampy światła ciągłego z rozpraszaczami na statywach - 1 kpl., 5.22 Wentylator studyjny - 1 szt., 5.23 Reporterska lampa błyskowa - 1 szt., 5.24 Światłomierz do światła ciągłego i błyskowego - 1 szt., 5.25 Miernik temperatury barwowej - 1 szt., 5.26 Tło fotograficzne - 1 szt., 5.27 Stół bezcieniowy - 3 szt., 5.28 Kamera cyfrowa - 1 szt., 5.29 Statyw z głowicą wideo - 1 szt. Okres gwarancji dla pozycji od 5.1 do 5.29: minimum 2 lata. Część VI - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodzie monter zabudowy i robót wykończeniowych. 6.1 Dalmierz laserowy - 3 szt., 6.2 Laserowy przyrząd traserski - 2 szt., 6.3 Wiertarka sieciowa z udarem - 3 szt., 6.4 Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa - 2 szt., 6.5 Odkurzacz przemysłowy - 1 szt., 6.6 Szlifierka oscylacyjna - 1 szt., 6.7 Szlifierka kątowa - 1 szt., 6.8 Podnośnik dźwigowy do płyt kartonowo-gipsowych - 1 szt., 6.9 Sprzęt i środki do utrzymania stanowisk w czystości - 1 kpl., 6.10 Kosz na odpady - 3 szt., 6.11 Wózek warsztatowy - 3 szt., 6.12 Szlifierko-polerka kątowa - 1 szt., 6.13 Pilarka tarczowa do drewna - 1 szt., 6.14 Przecinarka do glazury (na mokro) - 1 szt., 6.15 Szlifierka kątowa wysokoobrotowa - 1 szt., 6.16 Betoniarka - 1 szt., 6.17 Szlifierka kątowa do podłóg - 1 szt., 6.18 Szlifierka do betonu i kamienia - 1 szt., 6.19 Spawarka ręczna do spawania wykładzin PCV z oprzyrządowaniem - 1 szt., 6.20 Aparat mierzący wilgotność podkładów betonowych - 1 szt., 6.21 Waga elektryczna do 5 kg - 1 szt., 6.22 Stół do tapetowania - 3 szt. Okres gwarancji dla pozycji od 6.1 do 6.22: minimum 2 lata.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9


Dodatkowe kody CPV: 30195000-2, 30195800-0, 30195910-4, 30195913-5, 33141623-3, 39112000-0, 39121100-7, 39121200-8, 39134100-1, 39141300-5, 39151000-5, 39143110-0, 39500000-7, 39512000-4, 39143123-4, 39143310-2, 39136000-4, 38622000-1, 44411700-1, 44411300-7, 42130000-9, 39313000-9, 39713430-6, 39713210-8, 39713500-8, 39000000-2, 39711361-7, 44320000-9, 39711211-1, 39711362-4, 39710000-2, 39711100-0, 39711210-4, 39151200-7, 44410000-7, 42130000-9, 39221100-8, 39221120-4, 39221180-2, 34928480-6, 39513000-1, 18424000-7, 42214100-0, 42214000-9, 39720000-5, 42513000-5, 34000000-7, 39150000-8, 39830000-9, 38414000-0, 38410000-2, 38412000-6, 38415000-7, 38311000-8, 39712000-6, 39712200-8, 39712210-1, 39712100-7, 39162100-6, 39241200-5, 38400000-9, 38510000-3, 38414000-0, 38416000-4, 38434000-6, 39113000-7, 39113100-8, 38000000-5, 38650000-6, 38653200-9, 38400000-9, 39180000-7, 30216110-0, 38651000-3, 38651300-6, 38653000-7, 38653100-8, 38653110-1, 38400000-9, 38651600-9, 42652000-1, 42000000-6, 42999000-5, 43414000-8, 43300000-6, 43413000-1, 43800000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz do pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przyczyna unieważnienia: Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę 55536,00 zł, jako kwotę przeznaczoną na realizację części I zamówienia. Na część I została złożona jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu z ceną ofertową brutto 142030,56 zł. Cena jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu jest wyższa niż kwota podana przez Zamawiającego przed otwarciem ofert o 86494,56 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni kształcących w zawodzie pracownik pomocniczy obsługi hotelowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przyczna unieważnienia: Nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodzie pracownik pomocniczy obsługi hotelowej i cukiernik

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wykonawca odstąpił od zawarcia umowy.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni kształcącej w zawodzie fryzjer

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48983.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Mikołaja 21-29 lok. 1A
Kod pocztowy: 50-128
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75608.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75608.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108622.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni kształcącej w zawodzie fotograf

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Przyczyna unieważnienia: nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodzie monter zabudowy i robót wykończeniowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32997.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa MAJSTER Robert Tubielewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1-go Maja 13
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29344.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29344.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65187.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.