eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa wsparcia technicznego dla dwóch macierzy HPE 3PAR StoreServ 7200 oraz trzech serwerów ASG - EUPOS

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-27

Ogłoszenie nr 500307267-N-2018 z dnia 27-12-2018 r.

Główny Urząd Geodezji i Kartografii: Usługa wsparcia technicznego dla dwóch macierzy HPE 3PAR StoreServ 7200 oraz trzech serwerów ASG - EUPOS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 648654-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Krajowy numer identyfikacyjny 1227609800000, ul. ul. Wspólna 2, 00926 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 618 432, e-mail dyr.generalny@gugik.gov.pl, faks 226 283 467.
Adres strony internetowej (url): www.gugik.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa wsparcia technicznego dla dwóch macierzy HPE 3PAR StoreServ 7200 oraz trzech serwerów ASG - EUPOS

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BDG-ZP.2610.27.2018.GI

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla urządzeń informatycznych zlokalizowanych w Centrum Zarządzającym ASG-EUPOS w Warszawie oraz w Centrum Zarządzającym ASG-EUPOS w Katowicach. Zamówienie zostało podzielone na dwie odrębne części: Cześć 1 - wsparcia technicznego dla dwóch macierzy dyskowych: o HPE 3PAR 7200 2-N Storage Base, nr seryjny: CZ34393190 (ASG-EUPOS Warszawa); o HPE 3PAR 7200 2-N Storage Base, nr seryjny: CZ34393191 (ASG-EUPOS Katowice); zakupionych w 2014 roku, dla których kontrakt na wsparcie serwisowe producenta upłynął 31.12.2017 r., Wykonawca zapewni co najmniej: 1. Wsparcie dla sprzętu w zakresie: a. zdalnej diagnostyki i pomocy technicznej, b. pomocy technicznej dotyczącej sprzętu świadczonej w lokalizacjach macierzy, c. dostarczenia w przypadku awarii, części i materiałów zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy sprzętu, d. aktualizacji oprogramowania układowego. 2. Wsparcie dla oprogramowania w zakresie: a. pomocy technicznej dla oprogramowania, b. udostępnienia aktualizacji oprogramowania. Cześć 2 - wsparcia technicznego dla trzech serwerów obliczeniowych: o Fujitsu RX600, nr seryjny: YLCE005015 (ASG-EUPOS Warszawa); zakupiony w 2014 r. o Fujitsu RX600, nr seryjny: YLCE005016 (ASG-EUPOS Katowice); zakupiony w 2014 r. o HP DL580, nr seryjny: CZJ3400BY7 (ASG-EUPOS Katowice), zakupiony w 2013 r. Kontrakt serwisowy na serwery Fujitsu upłynął w dniu 13.01.2016 r., natomiast na serwer HP DL580 w dniu 31.10.2016 r. Wykonawca zapewni co najmniej: 1. zdalną diagnostykę sprzętu, 2. dostarczenia w przypadku awarii, części i materiałów zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy sprzętu. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 72.61.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Główny Urząd Geodezji i Kartografii, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/.Inspektorem ochrony danych osobowych w /Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii/ jest Pan/Pani /Rafał Kanecki, kontakt: iod@gugik.gov.pl, +48 22 66 18 435;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.W celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie/ "Usługa wsparcia technicznego dla dwóch macierzy HPE 3PAR StoreServ 7200 oraz trzech serwerów ASG-EUPOS" nr referencyjny BO-ZP.2610.27.2018.GI prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp";Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: usługa wsparcia technicznego dla dwóch macierzy dyskowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 298943.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ESKOM IT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zimna 2 lok. 24
Kod pocztowy: 00-138
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298943.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298943.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 305999.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: usługa wsparcia technicznego dla trzech serwerów obliczeniowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22280
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ensalta Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Willowa 98
Kod pocztowy: 32-085
Miejscowość: Modliniczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22280
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22280
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.