eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-27

Ogłoszenie nr 500307207-N-2018 z dnia 27-12-2018 r.

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie: Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Nr projektu: RPLU.13.06.00-06-0009/16.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 645732-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500273351-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, Krajowy numer identyfikacyjny 110198209, ul. ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 5765211...13, 5767286...88, 82 5767286...88, e-mail przetargi@krasnystaw-powiat.pl, faks 82 5764588.
Adres strony internetowej (url): http://bip.krasnystaw-powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego do pracowni szkolnych w ramach projektu "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poniższe części zamówienia. Część 1 zamówienia: Dostawa kompletu stołów montażowych dla zawodu technik optyk dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie w tym: Komplet stołów montażowych-1 komplet. Część 2 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla zawodu technik optyk dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie, w tym: 1. Szlifierka ręczna diamentowa z kompletem tarcz - 1 komplet; 2. Polerka z kompletem tarcz - 1 komplet; 3. Zestaw nitowniczy - 1 komplet; 4.Wiertarka do soczewek z kompletem wierteł-1 komplet; 5. Zestaw gwintowników - 1 komplet; 6. Nóż do cięcia szkła z regulacją długości - 1 sztuka; 7. Zestaw pilników diamentowych igłowych - 1 komplet; 8. Imadło obrotowe ze stali - 1 sztuka; 9. Ława optyczna z wyposażeniem - 1 komplet; 10. Dioptriomierz - 1 sztuka; 11. Rzutnik z optotypami- 1 sztuka; 12. Polaryskop-1 sztuka; 13. Pupilometr elektroniczny-1 sztuka; 14. Sferometr- 1 sztuka; 15. Foropter- 1 sztuka; 16. Autorefraktometr z keratometrem - 1 sztuka; Część 3 zamówienia: Dostawa wyposażenia stanowiska pomiarowego dla zawodu technik optyk dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie, w tym: Wyposażenie stanowiska pomiarowego-1 komplet w skład którego wchodzą: Lunetka dioptryjna - 1 sztuka, Kolimator - 1 sztuka, Autokolimator - 1 sztuka, Interferometr - 1 sztuka, Goniometr - 1 sztuka, Mikroskop pomiarowy - 1 sztuka, Lupa pomiarowa - 1 sztuka, Komplet suwmiarek i mikrometrów -1 komplet, Wysokościomierz - 1 sztuka, Głębokościomierz mikrometryczny - 1 sztuka. Część 4 zamówienia: Dostawa mikroskopu warsztatowego dla zawodu technik optyk dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie, w tym: Mikroskop warsztatowy - 1 sztuka. Część 5 zamówienia: Dostawa frezarko- tokarki dla zawodu technik optyk dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie, w tym: Frezarko- tokarka - 1 sztuka Część 6 zamówienia: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni montażu i eksploatacji instalacji elektrycznych dla zawodu technik elektryk i elektronik w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie, w tym: 1. Komplet stanowisk dydaktycznych wyposażonych w stoły elektrotechniczne, łącznie z okablowaniem.- 1 komplet; 2. Stanowisko do badania elementów energoelektronicznych silnikowych - 1 sztuka; 3. Stanowisko inteligentnej instalacji EIB/KNX wraz z oprogramowaniem (budynkowej) - 1 sztuka; 4. Stanowisko inteligentnej instalacji EIB/KNX wraz z oprogramowaniem (przemysłowej) - 1 sztuka; 5. Model do badania elementów energoelektronicznych przemysłowych - 1 sztuka; 6. Stanowisko trenażerów do badania silników prądu przemiennego - 1 sztuka. Część 7 zamówienia: Dostawa fantomów do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej do pracowni przepisów ruchu drogowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Żółkiewce, w tym: Fantom do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej - 2 sztuki. Część 8 zamówienia: Dostawa oprogramowania do nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzania egzaminów wewnętrznych do pracowni przepisów ruchu drogowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie, w tym: Oprogramowanie do nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzania egzaminów wewnętrznych - zestaw programów multimedialnych - 1 komplet. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie i konfiguracja oraz przeszkolenie użytkowników, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na sprzęt i wyposażenie dydaktyczne do pracowni szkolnych w ramach projektu stanowiące przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 7 Projektu umowy. Długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych - niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 6. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia (zwanym OPZ) powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w OPZ towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w OPZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania "równoważne" co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego i oprogramowania), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za "równoważne" Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt i wyposażenie jest fabrycznie nowe, kompletne i sprawne, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz zostało wprowadzone do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016 Nr poz. 806).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 39181000-4, 38600000-1, 38300000-8, 38510000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa kompletu stołów montażowych dla zawodu technik optyk dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14937.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 10 magazyn 7
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17220.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17220.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43050.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla zawodu technik optyk dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W prowadzonym, w trybie przetargu nieograniczonego, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 21 listopada 2018 roku do godz. 12:00 w części 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa wyposażenia stanowiska pomiarowego dla zawodu technik optyk dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W prowadzonym, w trybie przetargu nieograniczonego, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 21 listopada 2018 roku do godz. 12:00 w części 3 zamówienia nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa mikroskopu warsztatowego dla zawodu technik optyk dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W prowadzonym, w trybie przetargu nieograniczonego, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 21 listopada 2018 roku do godz. 12:00: - w części 4 zamówienia została złożona 1 oferta przez wykonawcę eSzydłowski Łukasz Szydłowski, ul. Towarowa 10 magazyn 7, 49-300 Brzeg. Oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa frezarko- tokarki dla zawodu technik optyk dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W prowadzonym, w trybie przetargu nieograniczonego, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 21 listopada 2018 roku do godz. 12:00: - w części 5 zamówienia została złożona 1 oferta przez wykonawcę eSzydłowski Łukasz Szydłowski, ul. Towarowa 10 magazyn 7, 49-300 Brzeg. Oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni montażu i eksploatacji instalacji elektrycznych dla zawodu technik elektryk i elektronik w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127517.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 10 magazyn 7
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93972.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93972.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185730.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa fantomów do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej do pracowni przepisów ruchu drogowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Żółkiewce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9176.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABC EUROSCIENCE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sienna 82
Kod pocztowy: 00-815
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2642.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2642.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9840.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa oprogramowania do nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzania egzaminów wewnętrznych do pracowni przepisów ruchu drogowego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3109.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Z. Krasińskiego 110/4
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4305.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4305.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4305.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.