To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-27
Ogłoszenie nr 500306787-N-2018 z dnia 27-12-2018 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: "Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów PWSZ w Płocku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku poszukuje instytucji i firm wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunków: Ekonomia, Informatyka, Bezpieczeństwo wewnętrzne, Filologia, Pedagogika, Praca Socjalna.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636440 - N - 2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500252775 - N - 2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000,
ul. Pl. Dąbrowskiego
2,
09402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
243 665 400, e-mail
zamowienia@pwszplock.pl, faks
243 665 421.
Adres strony internetowej (url): www.pwszplock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów PWSZ w Płocku"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DA/PM/-232-59/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Opis przedmiotu zamówienia: W związku z realizacją projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pt. "Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku poszukuje instytucji i firm wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunków: Ekonomia, Informatyka, Bezpieczeństwo wewnętrzne, Filologia, Pedagogika, Praca Socjalna. Przedmiotem zamówienia jest wybranie firmy/instytucji wraz z opiekunami praktyk do realizacji 3-miesięcznych pilotażowych praktyk zawodowych dla 37 studentów. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 28.02.2019 r. Zakres usługi i wymagania 1. Udostępnienie infrastruktury - umożliwienie odbycia studentowi/studentom pilotażowej praktyki zawodowej zgodnej z kierunkiem studiów w wymiarze 3 miesięcy liczonych jako 60 dni rozliczeniowych. 2. Wskazanie zakładowego opiekuna/opiekunów praktyk spełniających wymagania przewidziane w projekcie. 3. Zakładowy opiekun praktyk realizuje usługę opieki nad jednym studentem w wymiarze 20 godzin na jeden miesiąc praktyki rozumianej jako 20 dni rozliczeniowych. 4. Zakładowy opiekun praktyk może sprawować opiekę nad jednym do trzech praktykantów w okresie od 1 do 3 miesięcy rozliczeniowych. Oczekiwania wobec usługodawcy 1. Zatrudnianie pracowników z wykształceniem wyższym zgodnym z kierunkiem studiów praktykantów lub pokrewnym wykształceniem wyższym i co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym zgodnym z programem praktyk. 2. Profil działalności merytorycznie zgodny z określonym kierunkiem studiów praktykanta (w całości lub na wybranych stanowiskach pracy), czyli posiadanie typowych miejsc pracy, na których mógłby być zatrudniony absolwent określonego kierunku studiów. 3. Posiadanie bazy materialnej i wyposażenia technicznego niezbędnego do realizacji celów praktyki. Zakres usługi i wymagania 1. Udostępnienie infrastruktury - umożliwienie odbycia studentowi/studentom pilotażowej praktyki zawodowej zgodnej z kierunkiem studiów w wymiarze 3 miesięcy liczonych jako 60 dni rozliczeniowych. 2. Wskazanie zakładowego opiekuna/opiekunów praktyk spełniających wymagania przewidziane w projekcie. 3. Zakładowy opiekun praktyk realizuje usługę opieki nad jednym studentem w wymiarze 20 godzin na jeden miesiąc praktyki rozumianej jako 20 dni rozliczeniowych. 4. Zakładowy opiekun praktyk może sprawować opiekę nad jednym do trzech praktykantów w okresie od 1 do 3 miesięcy rozliczeniowych. Oczekiwania wobec usługodawcy 1. Zatrudnianie pracowników z wykształceniem wyższym zgodnym z kierunkiem studiów praktykantów lub pokrewnym wykształceniem wyższym i co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym zgodnym z programem praktyk, 2. Profil działalności merytorycznie zgodny z określonym kierunkiem studiów praktykanta (w całości lub na wybranych stanowiskach pracy), czyli posiadanie typowych miejsc pracy, na których mógłby być zatrudniony absolwent określonego kierunku studiów, 3. Posiadanie bazy materialnej i wyposażenia technicznego niezbędnego do realizacji celów praktyki. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16części, każda z części została opisana w sposób jednoznaczny i wyczerpujący uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Udostępnienie zakładu/ instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku EKONOMIA Udostępnienie zakładu /instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku INFORMATYKA Część 1 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Informatyka Wymagania dla części 1: Wykształcenie wyższe na kierunku informatyka albo studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz doskonalenie zawodowe (studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne, specjalistyczne) zgodne lub pokrewne z kierunkiem studiów praktykantów. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki. Udostępnienie zakładu / instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PEDAGOGIKA Część 2 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: edukacja wczesnoszkolna z wych. Przedszkolnym. Część 3 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: edukacja wczesnoszkolna z wych. Przedszkolnym. Część 4 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: edukacja wczesnoszkolna z wych. Przedszkolnym. Wymagania dla części 2,3,4: Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika lub studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz studia podyplomowe kwalifikacyjne w zakresie edukacji przedszkolnej lub wczesnoszkolnej. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki. Część 5 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją. Część 6 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją. Część 7 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj. edukacja obronna z bezpieczeństwem wewnętrznym. Wymagania dla części 5,6,7 Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika lub studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz studia podyplomowe kwalifikacyjne w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej/ pedagogiki resocjalizacyjnej lub pokrewne. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki. Udostępnienie zakładu/ instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku PRACA SOCJALNA Część 8 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. Część 9 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. Część 10 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. Część 11 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. Część 12 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. Wymagania dla części 8,9, 10, 11,12: Wykształcenie wyższe na kierunku praca socjalna bądź studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz doskonalenie zawodowe (studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne, specjalistyczne) zgodne lub pokrewne z kierunkiem studiów praktykantów. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki. Udostępnienie zakładu/ instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów kierunku BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE Część 13 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne. Wymagania dla części 13: Wykształcenie wyższe z obszaru nauk o obronności/bezpieczeństwie/prawnych bądź studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz doskonalenie zawodowe (studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne, specjalistyczne) zgodne lub pokrewne z kierunkiem studiów praktykantów. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki. Udostępnienie zakładu/ instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych przez studentów Kierunku FILOLOGIA - SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA Część 14 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Filologia angielska - nauczycielska. Część 15 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Filologia angielska - nauczycielska. Część 16 Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Filologia angielska - nauczycielska. Wymagania dla części 14,15,16: Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika/filologia angielska lub studia wyższe na dowolnym kierunku studiów oraz studia podyplomowe kwalifikacyjne w zakresie nauczania języka angielskiego. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zgodne z programem praktyki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: edukacja wczesnoszkolna z wych. Przedszkolnym. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 22 Im. Janusza Korczaka w Płocku
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: edukacja wczesnoszkolna z wych. Przedszkolnym. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szkoła Podstawowa nr 17 im T. Kościuszki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: edukacja wczesnoszkolna z wych. Przedszkolnym. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 23
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 23
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj.: pedagogika sądowa z mediacją |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Chorągiew Mazowiecka Związku Harcerstwa Polskiego Ul. Krótka 3A
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Pedagogika, specj. edukacja obronna z bezpieczeństwem wewnętrznym |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Chorągiew Mazowiecka Związku Harcerstwa Polskiego
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Katolickie Stowarzyszenie Pomoc Im. Św. Brata Alberta
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Katolickie Stowarzyszenie Pomoc Im. Św. Brata Alberta
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Katolickie Stowarzyszenie Pomoc Im. Św. Brata Alberta
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Chorągiew Mazowiecka Związku Harcerstwa Polskiego
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Praca socjalna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Chorągiew Mazowiecka Związku Harcerstwa Polskiego
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Urząd Gminy w Gozdowie
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Filologia angielska - nauczycielska. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedszkole Gucio Szkoła Cogito Łukasz Wolniak Ul. Żyzna 21A
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Filologia angielska - nauczycielska. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedszkole Gucio Szkoła Cogito Łukasz Wolniak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Udostępnienie instytucji / firmy wraz z opiekunami praktyk do realizacji pilotażowych praktyk zawodowych dla 1 studenta kierunku Filologia angielska - nauczycielska. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedszkole Gucio Szkoła Cogito Łukasz Wolniak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa środków higienicznych
- Remont podłóg w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku.
- Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno-budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1"
- Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 30 godz. grupowego kursu komputerowego podstawowego dla 10uczestników projektu pn."Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu pn. "Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro" z ŚWK OHP w Kielcach"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
- przeprowadzenie seminarium Być na studiach i studiować - dwie różne sprawy! w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.