eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › "Rozwój terenów zieleni na obszarze miasta Połaniec" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.5 "Poprawa jakości środowiska miejskiego", oś priorytetowa II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-24

Ogłoszenie nr 500306343-N-2018 z dnia 24-12-2018 r.

Gmina Połaniec: "Rozwój terenów zieleni na obszarze miasta Połaniec" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.5 "Poprawa jakości środowiska miejskiego", oś priorytetowa II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020 PRIORYTET: II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu DZIAŁANIE: 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego. Tytuł projektu: Rozwój terenów zieleni na obszarze miasta Połaniec

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646644-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500269749-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Połaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 83040971000000, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 650 305, e-mail rafal.kilianski@poczta.polaniec.eu, faks 158 650 328.
Adres strony internetowej (url): www.polaniec.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozwój terenów zieleni na obszarze miasta Połaniec" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.5 "Poprawa jakości środowiska miejskiego", oś priorytetowa II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TI.271.163.2018.TIB-4

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wymóg zatrudnienia z art. 29 ust. 3a PZP: 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne na placu budowy. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. -Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. , poz. 917 z pózn. zm.). 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie rozdz. 3 ust. 1 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w niniejszej umowie. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5) Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy PZP). Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedsięwzięcie obejmuje zagospodarowanie terenów miasta Połaniec wzdłuż ulic/terenu: ul. Jana Pawła II, ul. Batalionów Chłopskich/Kościuszki, ul. 11 Listopada, ul. Widokowej, ul. Kościuszki, Plac Kościuszki oraz ścieżki na Kopiec Kościuszki. Podstawowym celem planowanej inwestycji jest stworzenie na terenie miasta Połaniec obszaru zieleni urządzonej z odpowiednio dobranymi do warunków glebowych, zharmonizowanymi z otoczeniem z uwzględnieniem walorów estetycznych, różnorodnymi biologicznie gatunkami roślin wzbogacających przestrzeń publiczną. Zadanie obejmuje: budowę ścieżek rowerowych wraz z chodnikiem, uzupełnienie alejek chodnikowych utwardzonych kostką betonową, budowę obiektów małej architektury: ławek, koszy na śmieci na utwardzonych kostką betonową powierzchniach, karmników i budek lęgowych dla ptaków, domków dla owadów w otoczeniu zaprojektowanej zieleni w formie łąk kwietnych, rabat, trawników, drzew i krzewów. 2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego. 3. Załączone projekty - stanowią podstawę do oszacowania robót. 4. Załączone zakresy rzeczowe robót - stanowią jedynie uzupełnienie w/w projektów. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, załącznik. 6. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na bazie załączonych projektów, specyfikacji technicznej oraz załączonych przedmiarów, w którym należy uwzględnić wszelkie niezbędne koszty do właściwego wykonania przedmiotowego zamówienia i ma on charakter pomocniczy. 7. Planowana technologia wykonania przedmiotowych robót budowlanych oraz użyte materiały winny być w podwyższonym standardzie. 8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 9. Obowiązkiem Wykonawcy jest informowanie swoich: podwykonawców, podmioty trzecie, konsorcjantów oraz wszystkie osoby fizyczne, których dane będą wykorzystywane o przetwarzaniu ich danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania oraz o fakcie, że odbiorca tych danych będzie Zamawiający. W sytuacji kiedy dane osobowe nie będą pozyskiwane bezpośrednio od osoby, której dotyczą obowiązkiem Wykonawcy będzie poinformowanie tej osoby. 10. Przez gwarancję udzieloną przez Wykonawcę rozumie się mi.in.: wymianę uschniętych i uszkodzonych drzew, krzewów, bylin i traw oraz opisany w projekcie monitoring żywotności nowych nasadzeń i siewu poprzez okresowe przeglądy i uzupełniania ubytków. 11. Zamawiający rezygnuje z barwienia masy SMA opisanej w projekcie. 12. Przekroje chodników i ścieżek rowerowych ( ul. Jana Pawła II oraz ścieżki na Kopiec Kościuszki) należy wykonać zgodnie z zmienionymi załącznikami nr A i B 13. Kostka brukowa opisana w zamówieniu musi spełniać wymagania specyfikacji technicznej jak również załącznika nr C. 14. Z uwagi na różnice w powierzchni terenów objętych zamówieniem pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót należy do wyceny przyjąć zakres zgodny z załączonym przedmiarem robót, dotyczy to obszaru F-Placu Kościuszki oraz obszaru G-ścieżka na Kopiec Kościuszki. Wymagania dodatkowe: - Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. - Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia: a) 30 miesięcy na roboty wykonane dla branży - zieleń b) na roboty wykonane dla pozostałych branż wraz z materiałami użytymi do tych robót- min. 36 miesięcy, a max. 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna sie od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 37535200-9, 45233200-1, 77211600-8, 45112710-5, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3497671.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Mieczysław Dudek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żapniowska 11
Kod pocztowy: 28-230
Miejscowość: Połaniec
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2899387.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2899387.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5670000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.