To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-21
Ogłoszenie nr 500305505-N-2018 z dnia 21-12-2018 r.
Gmina Kościelisko: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, biblioteka publiczna" - wyposażanie łazienek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
" Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzia-niszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przed-szkole, ośro-dek kultury, biblioteka publiczna"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 658631-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000,
ul. ul. Strzelców Podhalańskich
44,
34511
Kościelisko, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 079 100, e-mail
przetargi@koscielisko.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, biblioteka publiczna" - wyposażanie łazienek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.63.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia po-mieszczeń w ramach realizacji projektu "Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele spo-łeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, biblioteka publiczna" - wyposażenie łazienek Przedmiot zamówienia obejmuje: o suszarki elek-tryczne do rąk - 5 szt. o podajniki na ręczniki papierowe - 5 szt. o dozowniki na mydło - 6 szt. o pojemniki na papier toaletowy - 7 szt. o szczotka do toalety - 7 szt. o lustra wklejane- montowane bezpośrednio na ścianie - szlifowane - 3 szt. o wym. ok. 80 cm x100 cm - 1 szt. o wym. ok. 200 cm x 100 cm - 1 szt. o wym. ok. 170 cm x 100 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał w załączniku nr 7 do SIWZ. 1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadec-twa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisom. 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach fizycznych nie gorszych niż podane w SIWZ. 3) Zamawiający, w celu osiągnięcie wysokiego poziomu estetycznego, preferuje żeby montowane urządzenia były z jednej linii producenta. 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił montaż urządzeń przez osoby odpowiednio przeszkolone i posia-dające odpowiednie uprawnienia wymagane przez produ-centów urządzeń. 5) Dostawa i montaż luster wymaga dokonania pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów należy ustalić tele-fo-nicznie pod nr 18 20 79 100 wew. 42 lub osobiście w siedzibie Gminy Kościelisko, 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu. 6) Po stronie Wykonawcy leży załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń, montaż i uruchomienie wyposażenia łazienek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, utylizacja materiałów odpadowych i opa-kowań. 7) Miejsce realizacji: Gmina Kościelisko, 34-514 Dzianisz 173. 5) Sposób rozliczania: za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierają-cego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur. 6) Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 6.1. Zamawia-jący zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy. 6.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostar-czonego asortymentu niespełniającego wymogów jako-ściowych oczekiwanych przez Zamawiającego 6.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, zamontowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końco-wego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44410000-7
Dodatkowe kody CPV: 42968200-1, 39712300-9, 42968300-2, 39831700-3, 39299300-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9445.91
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JTM S.C. Jacek Maceluch, Tomasz Wasiniewski, Mateusz Niezgoda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11346.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
- Dostawa dozowników ściennych na mydło i środki dezynfekcyjne oraz podajników (papieru toaletowego i ręczników papierowych).
- Dostawa artykułów higienicznych
- Zakup artykułów łazienkowych do internatów i kwater internatowych
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
więcej: Lustra szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.