Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-20
Ogłoszenie nr 500304795-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.
Opatówek:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 662879-N-2018
Data: 18/12/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Publiczne Przedszkole "WESOŁY SMYK" w Opatówku, Krajowy numer identyfikacyjny 25147723510000,
ul. Szkolna
9,
62-860
Opatówek, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 761 80 06, e-mail
ppopatowek@op.pl, faks
62 76 180 33.
Adres strony internetowej (url): www.ppopatowek.szkolnastrona.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia podzielonym na 4 zadania jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych/żywnościowych których asortyment i ilości określone są w Formularzu ofertowym. Koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: koszty opakowania, przesłania, załadunku, rozładunku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, określone prawem podatki, opłaty celne, graniczne itp. oraz ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów lub produktów w ramach maksymalnej kwoty wartości umowy. Zmiany te nie mogą przekroczyć 50% ilości danego asortymentu określonego w Formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji, możliwość zrealizowania zamówienia w mniejszych ilościach, niż zostały przewidziane w Formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega że w ramach prawa opcji wartość umowy nie może ulec zmniejszeniu o więcej niż 40 % z zastrzeżeniem zapisów umownych.
W ogłoszeniu powinno być:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia podzielonym na 7 zadań jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych/żywnościowych których asortyment i ilości określone są w Formularzu ofertowym. Koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: koszty opakowania, przesłania, załadunku, rozładunku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, określone prawem podatki, opłaty celne, graniczne itp. oraz ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów lub produktów w ramach maksymalnej kwoty wartości umowy. Zmiany te nie mogą przekroczyć 50% ilości danego asortymentu określonego w Formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji, możliwość zrealizowania zamówienia w mniejszych ilościach, niż zostały przewidziane w Formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega że w ramach prawa opcji wartość umowy nie może ulec zmniejszeniu o więcej niż 40 % z zastrzeżeniem zapisów umownych.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
II.5) Główny kod CPV: 15300000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15100000-9
15500000-3
03142500-3
W ogłoszeniu powinno być:
II.5) Główny kod CPV: 15300000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15100000-9
15500000-3
03142500-3
15810000-9
03311000-2
15300000-1
15800000-6
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.6
W ogłoszeniu jest:
Brak zadania nr 5, 6 i 8
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 Dostawa pieczywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00
Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 Dostawa ryb i mrożonek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03311000-2-9, 15300000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00
Część nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7 różnych artykułów spożywczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00
INNE PRZETARGI OPATÓWEK
więcej: przetargi OPATÓWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.